Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
mutta missä on marsipaani? B)

Tässä se mun vieressä palstailee

onhan Marsipaani saanut maitonsa?

tottakai. Kohta se menee nukkumaan
Nukahtaako itsekseen vai pitääkö nukuttaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
Tuolla seisoo sängyssää ja karjuu:ANNAAANAANNAAANAAANNAA
Pitäs herätyskello saada sängynpäätystä... :D

vähän ikävä herätyskello kyllä jos tähän aikaan herättää... B)


B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas:

täällä nukahti yks herran duudeli jo seiskalta sohvalle... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
no sit rouvan puudeleina...siis nukahtaako jollakin oikeasti vauva yksin sänkyyn... :o :D

Joo, nukahti ne vauvoinakin, pojan kyllä imetin ihan pienenä iltaisin tainnoksiin. Ja se nukkui ensimmäiset 4kk mun vieressä.
Tyttö taas tottui pakolla sairaalassa nukkumaan ja nukahtamaan yksin.


Meillä ei ykskään ole nukahtanut itekseen sänkyyn... :snotty:

Mun poika viihtyy yleensä ihan hyvin vähän aikaa sängyssään touhuamassa, en mä sitä sinne yksin huutamaan jättäisi. Ja tytön tosiaan oli pakko tottua nukahtamaan yksinään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
mutta missä on marsipaani? B)

Tässä se mun vieressä palstailee

onhan Marsipaani saanut maitonsa?

tottakai. Kohta se menee nukkumaan
Nukahtaako itsekseen vai pitääkö nukuttaa?

Marsipaani tottakai nukutetaan kantoliinaan laulamalla se uneen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
mutta missä on marsipaani? B)

Tässä se mun vieressä palstailee

onhan Marsipaani saanut maitonsa?

tottakai. Kohta se menee nukkumaan
Nukahtaako itsekseen vai pitääkö nukuttaa?

No luuletko sä tosiaan että se malttais sen yksin laittaa nukkumaan.. sylissä se sitä tuudittelee ja laulaa unilauluja... :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
mutta missä on marsipaani? B)

Tässä se mun vieressä palstailee

onhan Marsipaani saanut maitonsa?

tottakai. Kohta se menee nukkumaan
Nukahtaako itsekseen vai pitääkö nukuttaa?

Marsipaani tottakai nukutetaan kantoliinaan laulamalla se uneen :D
:D Ihanaa. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
mutta missä on marsipaani? B)

Tässä se mun vieressä palstailee

onhan Marsipaani saanut maitonsa?

tottakai. Kohta se menee nukkumaan
Nukahtaako itsekseen vai pitääkö nukuttaa?

Marsipaani tottakai nukutetaan kantoliinaan laulamalla se uneen :D

nonni, mä arvasin... :D
 
Tuli muuten tosta toimituksen kyselystä mieleen, että minkä ikäsenä teillä on opittu kävelemään... tää ei nyt oo mitään vertailua, vaan kun mä oon aina miettiny et on aika hurjaa jos joku oppii kävelee 8-9 kk ikäsenä... meillä kun opittiin vasta 1v 2kk... 8 kk ikäsenä oli kyllä vielä niin pikkunen, et jos ois sillon kävelly ni se ois varmaan ollu aika outoa.. B)

Mutta siis onko jonkun lapsonen oppinu noin pienenä ja onko ollu mimmosta menoa...??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä tasmaanian tuholainen nousi seisoon 7kk ja käveli ilman tukee 9kk |O Kyllä se aika menoo oli, sydäntä kylmäs enemmän kuin 20 kertaa päivässä :whistle:

no tota mää just aattelin, että on varmaan melkosta sydämentykytystä äipällä, kun tommonen pikkunen käppääilee... :whistle:
 
Naapurin lapsi oppi kutakuinkin 8 kk kävelemään.

Meillä ovat hitaita liikkeelle lähtijöitä olleet kaikki, esikoinen paria päivää ennen 1v päivää ja kaksi muuta n 1v 2kk iässä. Konttamaankin ovat oppineet vasta myöhään.

Äitiinsä tulleet.

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kai Marsipaanilla on perhepetipaikka?

Tottakai. Tilanpuutteen takia mies tosin nukkuu lattialla ja marsipaani mun kanssa.

mies on varmaan ihan sopeutunut tilanteeseen... :whistle:

Tietysti :D

Mies muuten nukkui oikeasti muutaman kuukauden lattialla kun poika oli pieni, kun perhepeti oli vähän ahdas. meidän sänky nimittäin on 120cm leveä
 

Yhteistyössä