K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei näillä mammoilla mitään ukkoja ole😂
Mun miesystäväb kaveri kerran meillä pyllisti lattialla ja pyysi sitä panemaan. Muisteltiin just vähän aikaa sitten. Kun mieheni meni vähän jäihin (kun on diplomi-insinööri) Sit se pyysi vaan että saa kuunnella, kun me pannaan. (No meni se mun miesystävä siitäkin jäihin).

Tää episodi on jääny vaivaamaan mieltä, kun ois ollu niin kiimainen asetelma
 
Mun miesystäväb kaveri kerran meillä pyllisti lattialla ja pyysi sitä panemaan. Muisteltiin just vähän aikaa sitten. Kun mieheni meni vähän jäihin (kun on diplomi-insinööri) Sit se pyysi vaan että saa kuunnella, kun me pannaan. (No meni se mun miesystävä siitäkin jäihin).

Tää episodi on jääny vaivaamaan mieltä, kun ois ollu niin kiimainen asetelma
SIitäkään miehen kaveristakaan olisi ikinä ns arvannut ulkoapäin
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Niin no mun on pakko sanoa, että jos ne omiin ryhmiinsä täältä ja Vauvalta poistuneet ovat tuollaista porukkaa, niin ovat itse sellaisia koulukiusaajakoviksen oloisia ja näissäkin ryhmissä kiusasivat itseään älykkäämpiä ja herkempiä. Ja siis itse käänsivät aina asioita päälaelleen, että heidän itsensä kiusaamansa ihmiset olivat muka niitä huonoja ja kiusaavia, isoon ääneen aina mölysivät ja huusivat tätä. Tyypillisten koulukiusaajien tapaan.
Eikä mitään kritiikkiä kestetty, järkyttävää puolestaloukkaantumista kaikesta.

Keistäköhän faneista hän tarkalleen ottaen puhuu?
 
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
Niin just. Kun pitäis ymmärtää, että jokaisella on omat kokemuksensa. Miten se toisen huonokin kokemus voi näitä mimosa-v-päitä loukata? En vain mitenkään tajua.
 

Yhteistyössä