V
vierailija
Vieras
K matki Nettaa, samat energiat ja pelleilyä.Minä puhuin viisuissa olleista. Muutenhan kaikkia voisi väittää kopioksi jostain. Esim. balladeja ei voi esittää kun niitä on jo tehty jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K matki Nettaa, samat energiat ja pelleilyä.Minä puhuin viisuissa olleista. Muutenhan kaikkia voisi väittää kopioksi jostain. Esim. balladeja ei voi esittää kun niitä on jo tehty jne.
Mitä sä taas sössötät jotain ihme paskaa.Eihän kopioinut, lisäks K itse matkinut Ccc tyylissään myöskin.
Mä ainakin tunnistin paljonkin yhtäläisyyttä.Ihan hullua väittää Kn musiikkia Electric callboy -kopioksiTästä kysyttiin EC:n Nicoltakin ja hänkään ei nähnyt yhtäläisyyttä. Mut tän tyhmän kopiokohun takia löysin ECn musiikin ja fani vuodesta -23 nyt
![]()
Se, jota lainasit ei puhunut.Minä puhuin viisuissa olleista. Muutenhan kaikkia voisi väittää kopioksi jostain. Esim. balladeja ei voi esittää kun niitä on jo tehty jne.
Oli selkeä kopio heiltä.Ei kopioinut. EC on myös näin itse todennut. Tää teoria on dumattu jo tuhansia kertoja ja sinä vaan jaksat jankata.
Nyt on vielä hullummat jutut. Tosin tää taitaa olla vitsiä.K matki Nettaa, samat energiat ja pelleilyä.
Se ei yllätä, jos bändi ei itse tunnista samankaltaisuutta. Ovat omassa musiikissaan niin sisällä. Ulkopuolisena sen huomasi kyllä.Ei kopioinut. EC on myös näin itse todennut. Tää teoria on dumattu jo tuhansia kertoja ja sinä vaan jaksat jankata.
Koska haluat niin tehdä. Yleensä sitä alkaa nähdä ja kuulla mitä haluaa, kun on vahva oma agenda.Mä ainakin tunnistin paljonkin yhtäläisyyttä.
Aika monet OIKEAT musiikkiasiantuntijat ovat myös todenneet ettei mitään kopiointia ole. Sitä paitsi ootko nyt ihan terve. Totta helvetissä biisin tekijät tunnistaisi samankaltaisuuden, jos sitä olisi.Se ei yllätä, jos bändi ei itse tunnista samankaltaisuutta. Ovat omassa musiikissaan niin sisällä. Ulkopuolisena sen huomasi kyllä.
Seli seli.Aika monet OIKEAT musiikkiasiantuntijat ovat myös todenneet ettei mitään kopiointia ole. Sitä paitsi ootko nyt ihan terve. Totta helvetissä biisin tekijät tunnistaisi samankaltaisuuden, jos sitä olisi.
^ Ja tän.Mitä sä taas sössötät jotain ihme paskaa.
Kuulosti ihan EC:ltä, sitä ei mikään ”musiikkiasiantuntija” kumoa.Aika monet OIKEAT musiikkiasiantuntijat ovat myös todenneet ettei mitään kopiointia ole. Sitä paitsi ootko nyt ihan terve. Totta helvetissä biisin tekijät tunnistaisi samankaltaisuuden, jos sitä olisi.
Ei sillä ole elämää.Hahaha, aito riehuu, pässittelee ja poistelee, miten sillä onkin näin synkkä päänsisäinen maailma![]()
Synkkä pään sisäinen maailma on sillä kotimaan bussiasemakiukuttelijalla. Ja sinulla, ellet ole sama henkilö.Hahaha, aito riehuu, pässittelee ja poistelee, miten sillä onkin näin synkkä päänsisäinen maailma![]()
Joo, eipä, just olin lomalla Sloveniassa.Ei sillä ole elämää.