K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K:ssa ja Netassa ei kyllä ole mitään samaa. Ei riitä se, että ovat energisiä esityksiä. Aivan naurettavaa inisemistä matkimisesta. Mutta BL on itse sanonut, että haki viisuihin K:n takia, joten vaikutteita on takuulla ottanut. Se ei silti ole matkimista. Tosin esityksen valaistus oli typerästi kopioitu mutta se ei mene BL:n piikkiin. Ehkä hän omalla tavallaan ajatteli sen olevan kunnianosoitus K:lle tai sitten vain kroatialaiset eivät keksineet siihen mitään uutta ja omaa. Hihat oli korjattu itse finaaliesitykseen, joten ei voi sanoa kopioinniksi niitäkään.
 

Kuumimmat

Yhteistyössä