:wave: Mussunmussun.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:No täällähän te..musum mussum.. :wave:
jää lyhyeks tää ilta ,kun likka vielä pyllykiitää täysillä..päikkärit meni myöhäseen tänään.mut oon ainakin tullut moikkaan mussuja![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:wave: Mussunmussun.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:No täällähän te..musum mussum.. :wave:
jää lyhyeks tää ilta ,kun likka vielä pyllykiitää täysillä..päikkärit meni myöhäseen tänään.mut oon ainakin tullut moikkaan mussuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.
Hyvä niin todellakin... meidän tyttö on kyllä jo bongannut niistäkin kuvia..samoin kuin lehtihyllystä jotain jallun kansikuvia, kun joku pölö oli semmosen jättäny johonki alahyllylle...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Todella hyvä. Meillä tuo alämäntuskaa poteva 8v tahtoo välillä saada päänsä sekaisin lööpeistä. Noin niinkuin kärjistettynä. Palottaa ja silti kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)
Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/
Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii...![]()
aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan![]()
Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.
Hyvä niin todellakin... meidän tyttö on kyllä jo bongannut niistäkin kuvia..samoin kuin lehtihyllystä jotain jallun kansikuvia, kun joku pölö oli semmosen jättäny johonki alahyllylle...
:|
Ne lööpit osaavat olla niin karmeita, ja vaikka asia on paljon ollut julkisuudessa
esillä ja ihan osana polittiista keskusteluakin, oletan että sama mässäily jatkuu.
Murheet, tragediat ja seksi myy.
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)
Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/
Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii...![]()
aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan![]()
Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?
taidehistoriaa ja sellasta. nyt tosin haluaisi vaihtaa opiskelemaan steineropettajaksi. ehkätai sitten suuntaudun jonnekin kulttuurialalle. on se niin vaikeeta B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mua väsyttää. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mua väsyttää. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mua väsyttää. :kieh:
Mun hormoonit toistaiseksi kurissa, mut huom, vain toistaiseksi. B) Huomenna asia voi olla toisin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mua väsyttää. :kieh:
minua ärsyttää. Tuolla jo sanoinkin, että lapseni ovat PMS-hirviön uhreja.
Ainoa, joka nautti tästä päivästä oli imuri, joka sai paljon ruokaa.
Vaikken lipaston tauksia imuroinutkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mua väsyttää. :kieh:
minua ärsyttää. Tuolla jo sanoinkin, että lapseni ovat PMS-hirviön uhreja.
Ainoa, joka nautti tästä päivästä oli imuri, joka sai paljon ruokaa.
Vaikken lipaston tauksia imuroinutkaan![]()
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:öitä mussuille..otan tuon rakkaan vitisijäni ja uuvutan unehen.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:öitä mussuille..otan tuon rakkaan vitisijäni ja uuvutan unehen.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
Ai ei uskonut vai?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai ei uskonut vai?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:Pitääpä käydä tsekkaan jos löydän ketjun.
![]()