Ukon rahankäyttö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MultiMamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MultiMamma

Jäsen
28.07.2005
441
0
16
PERRRRKELE mulla menee hermot tuon äijän kans!Kun sanon sille että tässä kuussa pitää jäädä tilille rahaa ylimääräistä niin se käyttää ne ylimääräiset omaan harrastustoimintaan kertomatta mulle mitään!Sitten kun minä ajattelen lähteä kauppaan niin paskat!TILI ON TYHJÄ!! Tätä on tapahtunut niin monta kertaa etten mie kestä enää!!V*TTUS*ATANAP*ERKELE!!! |O |O

Pahinta tässä on se että sitten kun omat rahat on käytetty niin herra elää äitinsä siivellä loppukuun!!Ja äitihän ostaa kaiken mitä poika vaan kehtaa toivoa! |O

ei muuta kun radikaalit keinot käyttöön... joko sulle vaan käyttöoikeudet tiliin tai sit jos yhteinen tili niin siirrät itsellesi omalle tilille sopivan summan...

ei vaan, kyllähän noi on asioita mitkä pitäis pystyä sopimaan ja myös luottamaan toisen sanaan... uskon, että sua korpeaa ja kovaa...

ukolle tulee tietty omalle tililleen rahaa mutta sehän ei tarkoita sitä että ne olisivat hänen vapaassa käytössään kun minunkin rahat ovat yhteisiä! ukko on aina saanut kaiken mitä haluaa..äiti kun ostaa!tuntuu vaan niin typerältä kohdella ukkoa ku pikkulasta.siltä se ainaki tuntuu kun pitää monta kertaa jauhaa samasta aiheesta! v*ittu se ajattele muuta ku itteään vaikka perheessä on kaksi lasta!

Ei muuta kuin eri tilit kummallekin, niin ei tule ikäviä ylläreitä. Meillä asia toimii niin, että on yhteinen tili, johon menee kummankin palkat ja sieltä maksetaan lainta, vakuutukset ruoka ym. pakolliset menot. Mulla lisäksi erillinen tili, johon menee lapsilisät ja exän maksamat elarit.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Ei muuta kuin eri tilit kummallekin, niin ei tule ikäviä ylläreitä. Meillä asia toimii niin, että on yhteinen tili, johon menee kummankin palkat ja sieltä maksetaan lainta, vakuutukset ruoka ym. pakolliset menot. Mulla lisäksi erillinen tili, johon menee lapsilisät ja exän maksamat elarit.

eri tilit meillä onkin mutta onhan ne rahat silti yhteisiä vaikka tulee eri tilille...

Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:

eri tilit meillä onkin mutta onhan ne rahat silti yhteisiä vaikka tulee eri tilille...

tee niin, että miehelläs ei ole käyttöoikeutta sun tiliin tai ei tiedä salasanoja verkkopankkiin tai salasanaa automaattikorttiin... jos aikuinen ihminen ei pysty noudattamaan "yhteisiä pelisääntöjä" niin sitten pitää ottaa kovat keinot käyttöön...

Meillä oli nyt vielä tämä alkukuu tiukempi kun tuli iso suma taloon liittyviä laskuja. No sitte ku meis makso laskut nii tuskaili että mites loppu kuu.. ja puhu uudesta halo-pelistä niin kuin se olis joku pakollinen ostos. :headwall: mutta eipä tässä. on meillä loppukuu helpompi ku mullkai tulee rahaa ja miehellä toinen palkka ja siitä ei meekään enää niin paljon laskuja :D jospa tästä lähtis tasottumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:

tee niin, että miehelläs ei ole käyttöoikeutta sun tiliin tai ei tiedä salasanoja verkkopankkiin tai salasanaa automaattikorttiin... jos aikuinen ihminen ei pysty noudattamaan "yhteisiä pelisääntöjä" niin sitten pitää ottaa kovat keinot käyttöön...

siinäpä se on kun hän ei käytä rahaa mun tililtä vaan siltä omaltaan..minunhan ne kaikki asumiskustannukset ja eläminen kuuluu maksaa ja hän saa tehdä "omilla" rahoillaan mitä lystää :o

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:

siinäpä se on kun hän ei käytä rahaa mun tililtä vaan siltä omaltaan..minunhan ne kaikki asumiskustannukset ja eläminen kuuluu maksaa ja hän saa tehdä "omilla" rahoillaan mitä lystää :o

sit ei auta muu kun keskustella ja sopia pelisäännöistä...vaikka niin, että omien tilien lisäksi teillä on yhteinen tili johon molemmat siirtää tietyn summan elinkustannuksiin ja sulla vaan käyttöoikeus (koska miehellä vois olla kiusaus käyttää rahoja)... ja sen jälkeen kumpikin voi tehdä lopuilla omilla rahoillaan mitä haluaa...

mä en ymmärrä mitä tuollaiset miehet ajattelee,mun ex oli just samanlainen,no osti se ruokaa joskus kaappiin. mutta muuten jos minä en maksanut laskuja niin eipä hänkään. itseasiassa saatiin häätö yksityiseltä,kun ukon(ex) piti maksaa puolet vuokrasta,lähti perjantaina käymään maksaa sitä puoliskoa vuokrasta,palasi sunnuntaina. kaikki rahat menny,vuokra maksamatta! tuli häätö ku en saanu mistään siihen hätään revittyä tuota summaa minkä ukko oli pistänyt palaa 2vrk.

ärsyttäviä kakaroita tollaset "miehet"

Yhteistyössä