meillä oli ennen niin, että mies maksoi kaupassa, hoiteli laskut ja kaikki menot, niin pitkään kun hänen tilillä oli rahaa. sit kun sieltä rahat loppu, siirryttiin mun tilille..siihen asti mä saatoin ostella kaikkea pientä kivaa ja mieleistä kaupoista ja kirppiksiltä jne jne.. no sitähän aina tietenki sit tuli osteltua, kun oli rahaa! nyt, ollaan sit (tai mä ite aloin kokeileen ) tehty niin, että mä maksan omalta tililtä laskut! ni uskokaa tai älkää, meillä on rahaa säästyny ihan hirveesti!! mä olen ihan käsittämätön tuhlari ollu!! yleensä, lapsilisä päivää on odotettu kuin nousevaa kuuta, kun kummallaki ollu tili lähes tyhjä, ni nyt sit vasiten katoin ni miehen tilillä oli yli tonni vielä!! mut vielä on pari viikkoa seuraavaan tilipäivään, mutta kuitenki!! ja huomauttaisin että lainan lyhennyksen ja verojen jälkeen miehelle rapsahtaa noin 1400? tilille, ja tosiaan vielä oli reilu 1100?!!!
pointti tässä nyt oli siis se, että kun mä joudun ite maksaan laskut ni kas kummaa, kun ei olekkaan niin vapaasti sitä rahaa käytettävissä, ni eipä sitä niin hiirveesti sit menekkään!
pointti tässä nyt oli siis se, että kun mä joudun ite maksaan laskut ni kas kummaa, kun ei olekkaan niin vapaasti sitä rahaa käytettävissä, ni eipä sitä niin hiirveesti sit menekkään!