ohoAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:50 vili43 kirjoitti:Poika oli vastasyntynyt.Syötön jälkeen taputtelin sit poitsua olkapäälläni, eräs läheinen sukulainen istui vieressä ja tokaisi "Kaduttaako?"
Mä olin oikeesti varmaan tän näköinen .
Olen kuullut saman kaveriltani, joka on kolmen lapsen äiti itsekin! Eikä hänenkään tissinsä nyt niin kauhean kiinteät enää ole...Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:56 satu kirjoitti:Työkaveri tokas pukukopilla, kun vaihdoin työasua, että voi ei noihin sun tisseihin ei kyllä enää auta push upitkaan! Siis se ei nähnyt mua ilman liivejä. Toi sattu tosi paljon, koska mun eka lapsi oli n.vuoden vanha ja järkytys oli suuri kun tissit roikku patalappuina.
hihihAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:50 vili43 kirjoitti:Poika oli vastasyntynyt.Syötön jälkeen taputtelin sit poitsua olkapäälläni, eräs läheinen sukulainen istui vieressä ja tokaisi "Kaduttaako?"
Mä olin oikeesti varmaan tän näköinen .
Musta tossa ei mitään huvittavaa. Siis sehän oli niinku ihmettelyä, että vieläkö imetät...Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:16 RiikkaTii kirjoitti:Imetin 11 kk ikäistä vauvaa, ja minulta kysyttiin että "vieläkö sinä imetät?"
Mitä tuollaiseen voi vastata??? "En imetä, mutta ajateltiin säästää noissa tuttikuluissa."
Siis oikeestikko ton sanoit?Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:\pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:38 Cathryn kirjoitti:Esikoisen allergiatestissä hoitaja kysy, että "mikäs eläin se pupu nyt olikaan?" (Olin vastannut, että meillä on 2 eläintä, 2 pupua.)
Oli muuten pokassa pitelemistä, että juu kaneja ovat. Tyttökin katto tätiä ihan että hääh.
Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:\pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:38 Cathryn kirjoitti:Esikoisen allergiatestissä hoitaja kysy, että "mikäs eläin se pupu nyt olikaan?" (Olin vastannut, että meillä on 2 eläintä, 2 pupua.)
Oli muuten pokassa pitelemistä, että juu kaneja ovat. Tyttökin katto tätiä ihan että hääh.
Suosittelen nauttimaan vähintään 2 sitruunaa kahden tunnin välein, pitää olon taatusti happamana. Ja kiristämään pipoa ihan hieman, näyttäisi, että veri kiertää vielä heikohkosti.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 Vieras kirjoitti:\Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:16 äiti kirjoitti:muistin just ihan hauskan jutun, olin hakemassa e-pillereitä tk:sta ja siellä olikin noin samanikäinen mies ku mä lääkärinä,varmaan just valmistunu tms.teki sit aivan naama punaisena sisätutkimusta ja tokaisi muka luontevasti "ihan normaali löydös"
mitä se sieltä niinku luuli löytävänsä
ja sillähän ne vanhat unohtuu.. :\| nuoret mieslääkärit on muuten yllättävän usein noloja näiden asioiden suhteenAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:26 JuiceFani kirjoitti:Mulla oli nuoruudessa klamydia ja sit kävin lääkärissä ja lääkärinä oli nuori mies. Se ei tutkinu mua eikä muuta ku täytti jotain kaavaketta ja kyseli nolona siihen niitä juttuja. Yks kysymys oli että "ilmeisesti sukupuoliteitse olette tämän saanu?" Minä siihen että no joooo-o. Meinas kyllä naurattaa sillon. Sitä lääkäriä nolotti enemmän ku mua se homma...
Ja sit mun elämäni varmaan tähän asti loukkaavin kommentti tuli mun äidiltä, kun olin muuttamassa tälle paikkakunnalle ja noiden kahden vanhimman isä oli sitä mieltä että mun pitäis lapset hälle jättää ainaki niin pitkäks aikaa ku saan töitä yms ja mun äiti oli sit kans sitä mieltä ja äidille sit itkin että saanko mä lapsia sit koskaan takasin itelleni jos jätän ne isälleen. Äiti siihen totes että ainahan sinä voit tehdä uusia lapsia. \|O ´
Ja onhan noita nyt mieleen tullu muitaki pahoja kommentteja mut niitä en sit kaikkia edes viiti tänne alkaa kertomaan.
tääkin on kuultuAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 00:01 Lunatic kirjoitti:"Onkse siällä?"
kyllä valitettavasti jotku käyttää tuommosia lässysanoja,vaikka ne ei oo hyväksi lapsen puheenkehitykselle.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:14 vieras2 kirjoitti:\Suosittelen nauttimaan vähintään 2 sitruunaa kahden tunnin välein, pitää olon taatusti happamana. Ja kiristämään pipoa ihan hieman, näyttäisi, että veri kiertää vielä heikohkosti.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 Vieras kirjoitti:\Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.