typerintä mitä sinulta on kysytty?

Näitä on ollut ihanan hupaisaa lukea!!

Lisäänpä minäkin pari omaa juttua..

Ekan keskenmenon jälkeen yksi ystäväni "lohdutti" mua sanomalla, että tuo kasvattaa varmaan ihmisenä. No niin varmaan kasvattaa, mutta siinä vaiheessa olisi kyllä vaan halunnut kasvatella massua...

Keskimmäisen odotuksessa oltiin päästy laskettuun päivään. Olin 2v esikoisen kanssa pihalla, kun naapuri tuli jutustelemaan. Oli selvästi nyt päättänyt uskaltaa kysyä, että oleko raskaana ja kysyikin, että "Koskas teillä on aika?" Vähän oli järkyttyneen näköinen, kun sanoin, että Tänään =)

Sitten kahden tytön jälkeen aika moni kysyi, että vieläkös sitten pitää se poika tehdä...

Ja kun nyt toi kuopus on poika (ikää 3kk3vkoa) niin aika moni on kysynyt, että onko erilaista olla pojan äiti. Vielä vähän vaikea sanoa, kun toinen on kuitenkin ihan vauva vasta.
 
Ei ole nyt mitään kovin nasevaa kerrottavaa, jäi vaan mieleen se juttu siitä makaronilaatikosta. Olen ihan omin silmin nähnyt kun makaronilaatikko on tehty keittämättömistä makaroneista ja syönytkin sitä, joten kyllä se vaan onnistuu niinkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:52 raparperitaivas kirjoitti:
Ei ole nyt mitään kovin nasevaa kerrottavaa, jäi vaan mieleen se juttu siitä makaronilaatikosta. Olen ihan omin silmin nähnyt kun makaronilaatikko on tehty keittämättömistä makaroneista ja syönytkin sitä, joten kyllä se vaan onnistuu niinkin. :D
niin onnituukin, mummo tekee makaronilaatikon aina niin.

tätä ei ole kysytty multa mut yks jätkä soitti tyttökaveriltaan ohjeita makaronin keittämiseen:
"onks sulla kattila?"
"ai..tarvitaanko siihen sellainenkin?" :eek:
 
Viikko pari synnytyksen jälkeen olin yksin kaupassa... Eräs puolituttu ihminen tuli rupattelemaan ja ihmetteli, että VIELÄKÖ MIE PANTTAAN VAUVAA SISÄLLÄNI. Suureen ääneen kailottaen. No, mie hymyillen kerroin synnyttäneeni jo..Hän katseli haavi auki mahaani..(okei, olihan se vähän suuri...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:34 Inker Imatralt kirjoitti:
"Tuleeko takki rouvalle itselle vai tyttärelle?", kysyi vaatekaupan myyjä, kun minä 15v olin samanikäisen, mutta minua vähän lyhyemmän ystäväni kanssa takkiostoksilla.
Olikohan sama myyjä kun kysyi morsiuspuvusta "kummalle se tulee". Ei kai se muuten olis ollu kovinkaan outoi kysymys, mutta mä olin aivan viimeisilläni raskaana, viikkoja 36, kun kaverin kanssa mentiin morsiuspukuja kattomaan, joten ehkä nyt myyjä olis jotenkin voinu päätellä, että se vähemmän raskaana oleva on morsian :D
Kun vanhimmat oli pieniä, kysyttiin usein, ono ne kaksoset, mutta toisaalta tyttö on tosi pieni, joten minusta se ei ollu mitenkään kauhean outoa, vaikka 15 kk ikäeroa olikin. Siitä asti kun poika oppi kävelemään, ovat menneet saman ikäisestä.
 
nohöh
tuliha se mieleen ku luki noita muita :saint: mua luultiin meidän perheen äidiksi :ashamed: :$ :headwall: :headwall: :headwall: olen kyllä porukan vanhin mut silti mulla ja äidillä on 20vuotta ikäeroa ja olisinko ollut sillo jotai 17vuotta.. :LOL: :LOL: nuorempia sisarruksia mulla oli sillo 10 huhhuh :LOL: :LOL:
meinas vetää hiljaiseksi että tuota joo.. öö.. en minä oo äiti..
olenko minä vanhan näköinen :saint: ;) :x
 
Mies oli meijän tontilla koiran kans,koira kyykkäs siinä ja alko mua sapettamaan niin pirskatisti..Avasin auton ikkunan ja sanoin et kivat sulle ku kakitat mejän tontille. Äijä siitä herneet nenään ja perässä auto katokseen ja kiehumaan et on varmaan kylillä asunnu kauemmin ku me.
(todennäköistä kun ollaan vasta muutettu)

Rupes ukko paapattamaan että koira on Kanadasta tullut 137.koira??? Ja ei kaki kenenkään tontille,pissaa kyllä mutta se ei ketään haittaa...
Sanoin et sullahan on sitten hyvin koulutettu koira,niinkuin olla pitääkin ja toivottelin herralla hauskaa päivän jatkoa.

Mitä tästä opimme? Kanadasta tulee poaskomattomia koiria,valmistettu ainakin se 137 kpl:tta!!! :whistle: :wave: <br><br>
 
Puolituttu kysyi minulta, kun laskettuun aikaan oli pari viikkoa (joulukuussa), että syntyykö vauva joskus keväällä? Minulla oli paksu untuvatakki päällä, joka ehkä sitten kätki vähän mahan kokoa. Vähän synnytyksen jälkeen olin sitten sama takki päällä lähikaupassa, jossa myyjä tiedusteli, onko vauva jo syntynyt?
 
Töissä ilmenee monesti asiakkailta kysymyksiä mitkä laittava nauramaan.

Yksi päivä ladoin tarjous banaaneja tiskiin ja banaanithan on märkiä/kosteita kun ne otetaan laatikosta. Asiakas kysyi että miksi te näitä kastelette? En ennättänyt vastaamaan kun kysyi että millä te näitä kastelette? Teki mieli sanoa että aamulla töihin tullessa jokainen käy vuorollaan liruttamassa aamu pissi näytteen banaaneihin.... :LOL:

Yksi asiakas kerran kysyi että miksi te aina keräätte näin vihreinä nämä banaanit? (sillä kertaa oli aika raaka erä sattunut tulemaan)
Teki mieli vastata että kun ei yöllä pimeässä nähdä minkä värisiä ne on kun niitä kerätään ennen kaupan aukeamista.

Talvella kun leivät kovilla pakkasilla jäähtyvät melkein jäätyvät kun kuski niitä tuo niin asiakkaat kysyvät että miksi leivät on niin kylmiä, onko ne olleet pakkasessa?
Joo ei ole ennätetty istua niiden päällä aamulla ja sulattaa kun on pitänyt kerätä ja kastella niitä banaaneja.

En mä nyt oikeasti noin ole vastannut mutta joskus mieli olisi tehnyt....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:05 synnytär kirjoitti:
Töissä ilmenee monesti asiakkailta kysymyksiä mitkä laittava nauramaan.

Yksi päivä ladoin tarjous banaaneja tiskiin ja banaanithan on märkiä/kosteita kun ne otetaan laatikosta. Asiakas kysyi että miksi te näitä kastelette? En ennättänyt vastaamaan kun kysyi että millä te näitä kastelette? Teki mieli sanoa että aamulla töihin tullessa jokainen käy vuorollaan liruttamassa aamu pissi näytteen banaaneihin.... :LOL:

Yksi asiakas kerran kysyi että miksi te aina keräätte näin vihreinä nämä banaanit? (sillä kertaa oli aika raaka erä sattunut tulemaan)
Teki mieli vastata että kun ei yöllä pimeässä nähdä minkä värisiä ne on kun niitä kerätään ennen kaupan aukeamista.

Talvella kun leivät kovilla pakkasilla jäähtyvät melkein jäätyvät kun kuski niitä tuo niin asiakkaat kysyvät että miksi leivät on niin kylmiä, onko ne olleet pakkasessa?
Joo ei ole ennätetty istua niiden päällä aamulla ja sulattaa kun on pitänyt kerätä ja kastella niitä banaaneja.

En mä nyt oikeasti noin ole vastannut mutta joskus mieli olisi tehnyt....
:LOL: :eek: :LOL:
 
äitienpäivän jälkeisenä aamuna anoppi soitti että onko mies viemässä mua Rovaniemelle (tarkoitti muurolaan, mielisairaalaan) mies ammatiltaan taksikuski, ja oli jotain käyttämässä sairaalassa (anoppi tiesi ketä, koska sen tuttuja ja jutelleet siitä käynnistä)
olin kai liian hullu ku annoin lapsille kukkia matkaan ku kävivät isännän kans mummolassa.. ja soitin anopille onnittelut :D isäntä oli vienyt omat kukkaset jo aikaisemmin
mulla tosin on synnytyksen jälkeinen masennus ja syvä uupumus dg.. poika tosin on kohta vuoden, mutta ei meinaa tää mennä ohi :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:14 öttismönkiäinen kirjoitti:
äitienpäivän jälkeisenä aamuna anoppi soitti että onko mies viemässä mua Rovaniemelle (tarkoitti muurolaan, mielisairaalaan) mies ammatiltaan taksikuski, ja oli jotain käyttämässä sairaalassa (anoppi tiesi ketä, koska sen tuttuja ja jutelleet siitä käynnistä)
olin kai liian hullu ku annoin lapsille kukkia matkaan ku kävivät isännän kans mummolassa.. ja soitin anopille onnittelut :D isäntä oli vienyt omat kukkaset jo aikaisemmin
mulla tosin on synnytyksen jälkeinen masennus ja syvä uupumus dg.. poika tosin on kohta vuoden, mutta ei meinaa tää mennä ohi :(
Sorry mutta en saanut tästä mitään irti :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
tässä olin anopin kans juttelemassa tienvarressa, ku siihen tuli vanhempi nainen kans jutuskeleen.. anoppi siinä että *xxxx kin katsoo että onko sulla mahassa muutakuin suolia ja rapaa* siis että oonko mä taas raskaana? ois kai pitäny säikäyttää anoppi kunnolla ja sanoa että kaksoset tulossa :whistle: tää toinen nainen oli tosi nolona kun sen suuhun laitettiin sanoja, eikä varmaan tilanetta auttanut se kun hytkytin roikkolöllömahaani ja sanoin että ei ku ihan omaa läskiä tää on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:18 öttismönkiäinen kirjoitti:
tässä olin anopin kans juttelemassa tienvarressa, ku siihen tuli vanhempi nainen kans jutuskeleen.. anoppi siinä että *xxxx kin katsoo että onko sulla mahassa muutakuin suolia ja rapaa* siis että oonko mä taas raskaana? ois kai pitäny säikäyttää anoppi kunnolla ja sanoa että kaksoset tulossa :whistle: tää toinen nainen oli tosi nolona kun sen suuhun laitettiin sanoja, eikä varmaan tilanetta auttanut se kun hytkytin roikkolöllömahaani ja sanoin että ei ku ihan omaa läskiä tää on.
:eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:18 öttismönkiäinen kirjoitti:
tässä olin anopin kans juttelemassa tienvarressa, ku siihen tuli vanhempi nainen kans jutuskeleen.. anoppi siinä että *xxxx kin katsoo että onko sulla mahassa muutakuin suolia ja rapaa* siis että oonko mä taas raskaana? ois kai pitäny säikäyttää anoppi kunnolla ja sanoa että kaksoset tulossa :whistle: tää toinen nainen oli tosi nolona kun sen suuhun laitettiin sanoja, eikä varmaan tilanetta auttanut se kun hytkytin roikkolöllömahaani ja sanoin että ei ku ihan omaa läskiä tää on.
Meinasin tukehtuu kurkkupastilliini :LOL:
'JAksamista tsulle, ja joko se teitin nuorin on niin vanha?? :eek: mihi aika on menny??
 
Oma äitini osaa laukoa noita tyhmiä kysymyksiä ajattelematta enempiä...

Kun kerroin hälle, että ollaan menossa miehen kanssa naimisiin, niin kysyi, että "et kai oo raskaana?"

Ja naimisiin mennessämme olin jo 24-vuotias ja ollut miehen kanssa yhdessä jo 4 vuotta.


Hän itse on mennyt naimisiin viimeisimmän kerran kun odotti siskoani ja äidin äiti on mennyt naimisiin odottaessaan äitiäni...mutta ei sen tarvi jatkua niin...


ja kun muutama vuosi myöhemmin ilmoitin vauvan tulosta, niin kysyi heti, että "oliko se vahinko?"


Hieman kyllä noista loukkaannuin... :/ <br><br>
 
Siskoni meni joskus äidin luona käymään ja paikalla oli äidin miesystävän poika (miuta 2 vuotta nuorempi) kaverinsa kanssa. Tämä poika oli ammatiltaan kokki ja muutenkin semmoinen "ihannepoika" äitini mielestä. Seurustelin jo silloin mieheni kanssa ja hän taas oli oma ihannemieheni...tatuoitu, lävistetty, sivari, käsityöläinen, skeittari ym. ym. Niin äitini oli siinä siskoni kuullen ruvennut miesystävänsä pojalle puhumaan, et kuin tämä poika voisi miut iskeä, et kuin meistä tulisi hyvä pari ja tämä poika olisi miulle parempi mies kuin oma poikaystäväni :eek: Sekä siskoni, että tämä poika ja kaverinsa olivat katsoneet äitiäni ihmeissään ja siskoni oli sitten todennut äidilleni, et "et oo sattunut huomaamaan, et "Greeata" on jo seurustellut pitkään ja asuu yhdessä avomiehensä kanssa??"
 

Yhteistyössä