Pakko lisätä viel yks.. Mä olin ala-asteella varmaan neljännellä tai viidennellä luokalla ja musiikinopettajan sijainen kysyi multa että "onks noi ripset oikeet?" Eiku mulla on tapana joka aamu liimailla tekoripsiä..
Ei menny ihan jakeluun.. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:14 öttismönkiäinen kirjoitti:äitienpäivän jälkeisenä aamuna anoppi soitti että onko mies viemässä mua Rovaniemelle (tarkoitti muurolaan, mielisairaalaan) mies ammatiltaan taksikuski, ja oli jotain käyttämässä sairaalassa (anoppi tiesi ketä, koska sen tuttuja ja jutelleet siitä käynnistä)
olin kai liian hullu ku annoin lapsille kukkia matkaan ku kävivät isännän kans mummolassa.. ja soitin anopille onnittelut isäntä oli vienyt omat kukkaset jo aikaisemmin
mulla tosin on synnytyksen jälkeinen masennus ja syvä uupumus dg.. poika tosin on kohta vuoden, mutta ei meinaa tää mennä ohi
Siis onko tää ihan totta?Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:19 tasamaan tallaaja kirjoitti:Ensimmäisen mieheni kuoleman jälkeen (½v - vuosi):
Meille tuli sellainen gallup-kysely liittyen maatalouteen. Siihen liittyi myös puhelinosuus. Olin töissä kun kyselijä soittaa lapsista joku puhelimessa ja kertoo isän kuolleen, ei voi tulla puhelimeen, eikä meillä ole enää maataloutta. Saman päivän aikana lastenhoitaja vastaa ja kertoo mieheni kuolleen eikä täällä ole enää maataloutta, halusi tietää koska minä tulen töistä. Soittavat illalla vastaan "saisiko vihdoinkin isännän puhelimeen". Minä kerroin sen olevan aika vaikeaa kun hän on kuollut. "No niinhän ne ovat väittäneetkin, mutta kun tämä galuppi pitäisi saada tehtyä..."
Maaseuduntulevaisuutta kauppasivat.
Myyjä: Olisiko isäntä tavattavissa?
Minä: Ei ole, kun on kuollut
Myyjä: Otan osaa mihin hän kuoli?
minä : syöpään
myyjä: koskahan hän mahdollisesti olisi tavattavissa?
minä: hän tosiaan on kuollut....
Toinen myyjä, sama lehti:
myyjä : olisiko isäntä kotosaslla?
minä: Ei ole, hän on kuollut
myyjä: ai jaa, olen pahoillani, saisiko hänet mahdollisesti mistä numerosta kiinni?
minä: odottakaa hetkinen katson luettelosta kappelin numeron. Voitte toki kysyä jos haudankaivaja veisi hänelle puhelimen. En kyllä lupaa, että hän kykenee kuitenkaan puhua.
Myyjä otti numeron ylös... Liekö soittanut
No ei muuttia ja huskya erota sellaset jotka ei tunne rotuja. Mastiffin ja villakoiran kyllä erottaa maallikkoki että ovat erirotua.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:59 Greeata kirjoitti:Meillä nuo typerimmät kysymykset liittyy yleensä noihin meitin koiriin... Viimeksi yksi mies katseli vähän aikaa koiriamme...
Mies: Onko nuo Huskyja?
Mie: Ei, kun Alaskanmalamuutteja.
Mies: Eikö nuo muka oikeesti oo Siperianhuskyja...mitä eroa noilla ja Huskyilla muka sit on?
Öö...mitäs tuohon sit vois sanoo Jotkut kun ei vaan tajua, et ne on ihan täysin eri rotuja...sama ky kysyis, et mitä eroa on toyvillakoiralla ja Napolinmastiffilla...näin jos ajattelee...onhan nekin molemmat koiria...vaikkakin eri rotua...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:24 Peppi85 kirjoitti:\Siis onko tää ihan totta?Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:19 tasamaan tallaaja kirjoitti:Ensimmäisen mieheni kuoleman jälkeen (½v - vuosi):
Meille tuli sellainen gallup-kysely liittyen maatalouteen. Siihen liittyi myös puhelinosuus. Olin töissä kun kyselijä soittaa lapsista joku puhelimessa ja kertoo isän kuolleen, ei voi tulla puhelimeen, eikä meillä ole enää maataloutta. Saman päivän aikana lastenhoitaja vastaa ja kertoo mieheni kuolleen eikä täällä ole enää maataloutta, halusi tietää koska minä tulen töistä. Soittavat illalla vastaan "saisiko vihdoinkin isännän puhelimeen". Minä kerroin sen olevan aika vaikeaa kun hän on kuollut. "No niinhän ne ovat väittäneetkin, mutta kun tämä galuppi pitäisi saada tehtyä..."
Maaseuduntulevaisuutta kauppasivat.
Myyjä: Olisiko isäntä tavattavissa?
Minä: Ei ole, kun on kuollut
Myyjä: Otan osaa mihin hän kuoli?
minä : syöpään
myyjä: koskahan hän mahdollisesti olisi tavattavissa?
minä: hän tosiaan on kuollut....
Toinen myyjä, sama lehti:
myyjä : olisiko isäntä kotosaslla?
minä: Ei ole, hän on kuollut
myyjä: ai jaa, olen pahoillani, saisiko hänet mahdollisesti mistä numerosta kiinni?
minä: odottakaa hetkinen katson luettelosta kappelin numeron. Voitte toki kysyä jos haudankaivaja veisi hänelle puhelimen. En kyllä lupaa, että hän kykenee kuitenkaan puhua.
Myyjä otti numeron ylös... Liekö soittanut
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:07 MaidA kirjoitti:Puolessa välissä raskautta terveyskeskuslääkäri kysyi että tiedänkö olevani raskaana.... Eikun ihan muuten vaan kuljen äitiyshousuissa, maha pystyssä.... :headwall:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:38 Cathryn kirjoitti:Esikoisen allergiatestissä hoitaja kysy, että "mikäs eläin se pupu nyt olikaan?" (Olin vastannut, että meillä on 2 eläintä, 2 pupua.)
Oli muuten pokassa pitelemistä, että juu kaneja ovat. Tyttökin katto tätiä ihan että hääh.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:43 Vieras aina oikeassa kirjoitti:kahvipöydässä vieras otti leipomaani omenapiirakkaa ja kysyi samalla:
-onko tässä valkosipulia?