typerintä mitä sinulta on kysytty?

Työkaveri tokas pukukopilla, kun vaihdoin työasua, että voi ei noihin sun tisseihin ei kyllä enää auta push upitkaan! Siis se ei nähnyt mua ilman liivejä. Toi sattu tosi paljon, koska mun eka lapsi oli n.vuoden vanha ja järkytys oli suuri kun tissit roikku patalappuina.

Sitten kun purin huoltani ruoka-aine allergisest lapsestani äidilleni tämä tokas että nii siitä voi tulla jotain vaurioo aivotoimintaankin!!!! Auttoi toosi paljon sillä hetkellä kun sälli sai syödä n.5ruoka-ainetta.

Ilmoitimme vanhemmilleni että meille tulee kolmas lapsi, isä sanoi etä oliko toi nyt viisasta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:56 satu kirjoitti:
Työkaveri tokas pukukopilla, kun vaihdoin työasua, että voi ei noihin sun tisseihin ei kyllä enää auta push upitkaan! Siis se ei nähnyt mua ilman liivejä. Toi sattu tosi paljon, koska mun eka lapsi oli n.vuoden vanha ja järkytys oli suuri kun tissit roikku patalappuina.
Olen kuullut saman kaveriltani, joka on kolmen lapsen äiti itsekin! Eikä hänenkään tissinsä nyt niin kauhean kiinteät enää ole...
 
Näistä raskausjutuista tuli mieleen (pikkuisen menee nyt aiheen vierestä kyllä), kun raskausaikana olin töissä yläkoulussa. Viikko ennen äitiysloman alkua yks poika havahtui kesken tunnin ja kysyi multa, että "ootko sä raskaana?", johon sen kaveri ihan hämmentyneenä, että "Vitsit, mistä sä huomasit"... juuh, maha oli niin iso, että ehkä kilometrin päähän näkyi, että mä todellakin olin raskaana.

Hassuja nuo oppilaat välillä :).


Toisen luokan kanssa kävi myös sellainen juttu, että mä aina möyhysin et kuka hiivatti siirtää koko ajan opepöytää lähemmäs seinää - en meinannut enää mahtua istumaan sen ääreen... yks tyyppi sitten varovasti ehdotti, että jospa vika ei tällä kertaa oliskaan heissä vaan kasvavassa masussa...

No joo, nää nyt oli tällaisia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:16 RiikkaTii kirjoitti:
Imetin 11 kk ikäistä vauvaa, ja minulta kysyttiin että "vieläkö sinä imetät?"

Mitä tuollaiseen voi vastata??? "En imetä, mutta ajateltiin säästää noissa tuttikuluissa."
Musta tossa ei mitään huvittavaa. Siis sehän oli niinku ihmettelyä, että vieläkö imetät...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:38 Cathryn kirjoitti:
Esikoisen allergiatestissä hoitaja kysy, että "mikäs eläin se pupu nyt olikaan?" (Olin vastannut, että meillä on 2 eläintä, 2 pupua.)

Oli muuten pokassa pitelemistä, että juu kaneja ovat. Tyttökin katto tätiä ihan että hääh. :eek:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Siis oikeestikko ton sanoit? :LOL:
Osattko lukee, että hoitaja oli kysyny, että onko meillä jotain eläimiä, sanottiin, että on 2 pupua. (Eli 2 kania.)
Nii, että mitä hän? Etkö tajua? :LOL: :eek:
 
olin synnyttänyt toisen lapseni. oli talvi ja tyttö syntyi helmikuussa. isoa mahaa mulla ei kai sit koskaan ollutkaan... seisoimme kaksostenrattailla linkkupysäkillä kun läheisen postin työntekijä tuli juttelemaan esikoiselle kaikkea. sitten poika 1v8kk osoitti sormella rattaisiin ja sanoi "kikko tuolla"(=sisko tuolla) ja se täti vaan vastas pojalle, että oletko oman nuken ottanut mukaan reissuun? :eek: Mä sanoin, että kyllä se on ihan oikea 1kk ikäinen vauva niin tämä täti kysyi, että EIKÖ SE OLEKKAAN NUKKE? ...juu onhan tuo. nukkeahan varten ostelen tuplarattaita :D

Ukolleni kävi näin, että oplimme juuri muuttaneet uuteen kotiin, olin varannut pyykkituvan päiväksi käyttööni, samoin kuivaushuoneen. sitten olis pojan kanssa pihassamme leikkimässä kun naapurin rouvan pitikin "lainata" pyykkituvan pesukonetta. se meni meidän oven taakse ja pimpotti. ukkoni 22v meni avaamaan oven ja tämä rouva kysyi häneltä "olisko sun äiti kotona? pitäis tietää tarvitseeko hän vielä pyykkituvan pesukonetta?" ;)
 
Työntelin tuplia ja mummelikaksikko tuli utelemaan, että mikä tuolla tosella lapsella on, ku se on noin pieneksi jäänyt? Kerroin, että toinen on 6kk ja toinen 1,5-v. Mummelit kysy, että no mikskä ne on kaksostenrathaisa, jos net eivät ole kaksoset? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:38 Cathryn kirjoitti:
Esikoisen allergiatestissä hoitaja kysy, että "mikäs eläin se pupu nyt olikaan?" (Olin vastannut, että meillä on 2 eläintä, 2 pupua.)

Oli muuten pokassa pitelemistä, että juu kaneja ovat. Tyttökin katto tätiä ihan että hääh. :eek:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla. :LOL:
 
Oltiin lukion psykan ryhmän kanssa tutustumassa psykiatrisen sairaalan toimintaan ja siinä alkuvaiheessa meidät kerättiin isoon aulaan, jossa yksi hoitajista kertoi meille sairaalsta ja työstään. Lopuksi tietysti pakollinen "onko jollakulla jotain kysyttävää?". Eräs innokas lukiolaistyttö halusi päteä ja tunnustella tulevaisuuden työmahdollisuuksia ja muotoili kysymyksen: "onko tänne sairaalaan vaikea päästä?". Koska tuon sanamuodon voi tulkita melko laajasti ja ryhmä 18-vuotiaita on vähän hermostuneita ollessaan psykiatrisen sairaalan seinien sisäpuolella, tulos oli karmeaa hihitystä ja hytkymistä, eikä kyllä se hoitajakaan saanut oikeen pokkaa pidettyä ja totesikin, että "se on kyllä suhteellinen käsite" ja naureskeli myös hetken helpottaen meidän hihittelijöiden omaatuntoa.
 
vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla. :LOL:
Suosittelen nauttimaan vähintään 2 sitruunaa kahden tunnin välein, pitää olon taatusti happamana. Ja kiristämään pipoa ihan hieman, näyttäisi, että veri kiertää vielä heikohkosti.
 
muistin just ihan hauskan jutun, olin hakemassa e-pillereitä tk:sta ja siellä olikin noin samanikäinen mies ku mä lääkärinä,varmaan just valmistunu tms.teki sit aivan naama punaisena sisätutkimusta ja tokaisi muka luontevasti "ihan normaali löydös"

mitä se sieltä niinku luuli löytävänsä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:16 äiti kirjoitti:
muistin just ihan hauskan jutun, olin hakemassa e-pillereitä tk:sta ja siellä olikin noin samanikäinen mies ku mä lääkärinä,varmaan just valmistunu tms.teki sit aivan naama punaisena sisätutkimusta ja tokaisi muka luontevasti "ihan normaali löydös"

mitä se sieltä niinku luuli löytävänsä :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Auringonsuukko
Toinen juttu tuli mieleen. Olin neuvolassa JÄLKItarkastuksessa ja mieslääkäri antoi itsestään oikein pätevän kuvan kysymällä "missäs vaiheessa tässä mennään?" :eek: :eek:

Muutenkin se kohelsi koko ajan, selasi papereita ja tutki tietokoneelta juttuja kuin olisi ihan pihalla. Myös vauvan tarkastus oli omituinen. Sanoin jälkeenpäin 'neuvolatädille' että sen lääkärin luokse me ei enää mennä!
 
Mulla oli nuoruudessa klamydia ja sit kävin lääkärissä ja lääkärinä oli nuori mies. Se ei tutkinu mua eikä muuta ku täytti jotain kaavaketta ja kyseli nolona siihen niitä juttuja. Yks kysymys oli että "ilmeisesti sukupuoliteitse olette tämän saanu?" Minä siihen että no joooo-o. Meinas kyllä naurattaa sillon. Sitä lääkäriä nolotti enemmän ku mua se homma...
:LOL:

Ja sit mun elämäni varmaan tähän asti loukkaavin kommentti tuli mun äidiltä, kun olin muuttamassa tälle paikkakunnalle ja noiden kahden vanhimman isä oli sitä mieltä että mun pitäis lapset hälle jättää ainaki niin pitkäks aikaa ku saan töitä yms ja mun äiti oli sit kans sitä mieltä ja äidille sit itkin että saanko mä lapsia sit koskaan takasin itelleni jos jätän ne isälleen. Äiti siihen totes että ainahan sinä voit tehdä uusia lapsia. \|O :( ´

Ja onhan noita nyt mieleen tullu muitaki pahoja kommentteja mut niitä en sit kaikkia edes viiti tänne alkaa kertomaan.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:26 JuiceFani kirjoitti:
Mulla oli nuoruudessa klamydia ja sit kävin lääkärissä ja lääkärinä oli nuori mies. Se ei tutkinu mua eikä muuta ku täytti jotain kaavaketta ja kyseli nolona siihen niitä juttuja. Yks kysymys oli että "ilmeisesti sukupuoliteitse olette tämän saanu?" Minä siihen että no joooo-o. Meinas kyllä naurattaa sillon. Sitä lääkäriä nolotti enemmän ku mua se homma...
:LOL:

Ja sit mun elämäni varmaan tähän asti loukkaavin kommentti tuli mun äidiltä, kun olin muuttamassa tälle paikkakunnalle ja noiden kahden vanhimman isä oli sitä mieltä että mun pitäis lapset hälle jättää ainaki niin pitkäks aikaa ku saan töitä yms ja mun äiti oli sit kans sitä mieltä ja äidille sit itkin että saanko mä lapsia sit koskaan takasin itelleni jos jätän ne isälleen. Äiti siihen totes että ainahan sinä voit tehdä uusia lapsia. \|O :( ´

Ja onhan noita nyt mieleen tullu muitaki pahoja kommentteja mut niitä en sit kaikkia edes viiti tänne alkaa kertomaan.
ja sillähän ne vanhat unohtuu.. :\| nuoret mieslääkärit on muuten yllättävän usein noloja näiden asioiden suhteen ;)
 

ja sillähän ne vanhat unohtuu.. :\| nuoret mieslääkärit on muuten yllättävän usein noloja näiden asioiden suhteen ;)
[/quote]

Meni äitiki vaikeeks ku tajusi mitä sanoi. Ja en siis koskaan oo jättäny lapsiani mihinkään vaan yhdessä on asuttu aina.

Joo nyt tän nuorimman synnytyksen jälkeen mulle tuli sit mahakipua ja mitähän kaikkee oiretta mulla oli ja menin sit tk:hon, oli siis jotain 5pv synnytyksestä. No oli taas nuori mieslääkäri ja teki sisätutkimuksen. Ja oli kyllä varovainen. Siis melkein kutitti ku se tutki. Meinasin jo sanoo että kyllä se kestää hei vähä kovempaaki käsittelyä.... :whistle: :)
 
vieras3
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:14 vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla. :LOL:
Suosittelen nauttimaan vähintään 2 sitruunaa kahden tunnin välein, pitää olon taatusti happamana. Ja kiristämään pipoa ihan hieman, näyttäisi, että veri kiertää vielä heikohkosti.
kyllä valitettavasti jotku käyttää tuommosia lässysanoja,vaikka ne ei oo hyväksi lapsen puheenkehitykselle. :(
 

Yhteistyössä