typerintä mitä sinulta on kysytty?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:50 vili43 kirjoitti:
Poika oli vastasyntynyt.Syötön jälkeen taputtelin sit poitsua olkapäälläni, eräs läheinen sukulainen istui vieressä ja tokaisi "Kaduttaako?"

Mä olin oikeesti varmaan tän näköinen :eek: .
Mulla ehkä tuo textin ymmärtäminen huikka vaikeeta, mutta kuvittelin, että olet OIKEESTI olkapäälläsi muksinut lastasi :ashamed: :LOL: Kunnes tajusin! NOLONA täällä :whistle:
 
ex tuli viime kesänä kysymään tosissaan että "onko toi MUN?" kun näki mut tyttären kanssa liikenteessä. siinä oli pokassa pitämistä kun ex:n kanssa erottiin 6v sitten, nykyisen miehen kanssa olen ollut 5v ja tytär oli sillä hetkellä 4kk. eikä oltu kyllä herran kanssa nähty eron jälkeen kertaakaan.

ja huom. tämä mies opiskelee yliopistossa matemaattisia aineita :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:35 Heidi kirjoitti:
Eikös jotkut allergiat voi iän myötä laantua?
Ainakin veljeni kohdalla kävi näin: pikkupoikana oli joillekkin eläimille allerginen, murrosiän myötä "parantui".
mä oksensin ennen kouluikää kalan ja kanan pois, en tiiä oliko kyse varsinaisesta allergiasta. sitten pystyin vähitellen syömään niitä, kunnes aloin kasvissyöjäksi :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:31 äitipeikko kirjoitti:
ex tuli viime kesänä kysymään tosissaan että "onko toi MUN?" kun näki mut tyttären kanssa liikenteessä. siinä oli pokassa pitämistä kun ex:n kanssa erottiin 6v sitten, nykyisen miehen kanssa olen ollut 5v ja tytär oli sillä hetkellä 4kk. eikä oltu kyllä herran kanssa nähty eron jälkeen kertaakaan.

ja huom. tämä mies opiskelee yliopistossa matemaattisia aineita :whistle:
:LOL: :LOL:

Ne on ne kuuluisat putkiaivot!!
 
Omissa häissäni useasti "No, koskas tulee jälkikasvua?" :headwall:

Tämän hauskuus perustuu huonoon kuulooni:

Synnytyksen jälkitarkastuksessa terveydenhoitaja kysyi: "Hengitätkö vielä?"

Mä olin :eek: , kunnes tajusin, että hän oli kysynyt, vieläkö imetän. :ashamed: :D
 
Ei tämä ole nyt typerintä mutta aika hauska. Käy
myös vastaukseksi tänne kun laitoin saman viestin toisen aiheen alle... :D


kun ilmoitin neljännestä puhelimella miehelleni (ei päässyt synnytykseen mukaan) että "onneksi olkoon olet pienen tyttölapsen isä". Hän sanoi "ai miks joko se synty"? Sanoin että "kyllä". Hän sanoi "ai miten niin"? "Mistä tiedät"?
:LOL: :LOL: :LOL:
"No jotenkin musta vaan tuntu siltä että hän syntyi jo kun on minun masuni päällä"? "ai ulkona jo"? "Onko hän oikeasti syntynyt"? "Kumpiko on?"
:D :D :D
Mies oli niin toivonut tyttöä ja oli aivan sekaisin kun ei tajunnut että syntyi vielä niin nopeasti. Minut oli siirretty illalla klo 19 saliin ja hän soitteli koko ajan sinne, en aina ottanut puheluita vastaan. Viimeisen kerran oli soittanut 23:30 jolloin ei ollut merkkiä että ihan kohta syntyisi. Tyttö syntyikin tuosta vartin päästä kun tajusivat stekata alapään joka olikin täysin auki :D Soitin miehelleni heti kun tyttö oli ulkona ja sain hänet masuni päälle.
 
Olin esikoisen aikana käymässä parhaan ystäväni kanssa baarissa pitkästä aikaa. Näin erään vanhan tuttavan ja hän kysyi mitä kuuluu. Vastasin, että saimme ystäväni kanssa molemmat lapset hoitoon ja tulimme käymään siidereillä, mikäs sen hauskempaa kuin vähän vapaata arjesta. Tuo valopää kysyy säälivästi "Niin ja sitten jäi niinkuin putki päälle?"

Ensin olin :eek:, sitten rupesi jo naurattamaan, mutta piti ihan pokkana ja piruuttain vastata, että "Joo, joskus saattaa käydä niin."

:LOL: Minäköhän juoppona se minua piti. Tunnetusti minähän otan ihan kamalasti alkoholia. Ihan kuin ei olisi muitakin intressejä mihin rahansa tuhlata :D Pöhelö...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 00:03 vieras3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:14 vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
pupuhan on pehmolelu eikä mikään oikea eläin, joten hoitajan kysymysessä ei ollu mitään ihmeellistä.
Juu pehmohan se. Jotku tollot puhuu oikeista eläimistä pupu, heppa, ammu, hauva ym. lässytyssanoilla. :LOL:
Suosittelen nauttimaan vähintään 2 sitruunaa kahden tunnin välein, pitää olon taatusti happamana. Ja kiristämään pipoa ihan hieman, näyttäisi, että veri kiertää vielä heikohkosti.
kyllä valitettavasti jotku käyttää tuommosia lässysanoja,vaikka ne ei oo hyväksi lapsen puheenkehitykselle. :(
Olen yhä edelleen aivan päinvastaista mieltä. Se, että lapselle puhutaan lässyttämällä on aivan eri asia kuin käyttää normaali puhekielessä suomenkielen rikkautta, johon poppa, mammin/mamman/heppa/pupu/köllötys jne. kuuluvat. Kun näiden sanojen rinnalla käytetään myös synonyymejä, lapselle siitä on vain etua. Jos meidän 6 kk ymmärtää, että sana "mammim", "tissi" ja "maito" tarkoittavat kaikki samaa hyvää, niin onko lapseni kielellinen kehitys näin ollen vaarassa. Ei se mitä käytetään, vaan miten käytetään. Kielenkehitys on osien summa ja tuollaisten suorien päättelyjen vetäminen yhdestä osasesta ei kerro koko totuutta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:31 äitipeikko kirjoitti:
ex tuli viime kesänä kysymään tosissaan että "onko toi MUN?" kun näki mut tyttären kanssa liikenteessä. siinä oli pokassa pitämistä kun ex:n kanssa erottiin 6v sitten, nykyisen miehen kanssa olen ollut 5v ja tytär oli sillä hetkellä 4kk. eikä oltu kyllä herran kanssa nähty eron jälkeen kertaakaan.

ja huom. tämä mies opiskelee yliopistossa matemaattisia aineita :whistle:
Tää on niin hyvä!!! :LOL:
 
laiskimus harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:51 zaipadaipa kirjoitti:
Töissä on sattunut niin, että olin yksin toimistolla ja joku vanhempi mieshenkilö tuli ja hetkan pälyiltyään kysyi, että onko täällä ketään paikalla.
Mä katoin sitä hetken ja sanoin, että nyt ei ole, tunnin päästä kyllä. Ja papparainen mumisi tulevansa uudestaan ja lähti pois :kieh: siitäs sai!
Pomo kyl ei varmaan ois tykkänny :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: loistavaa!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:13 laiskimus harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:51 zaipadaipa kirjoitti:
Töissä on sattunut niin, että olin yksin toimistolla ja joku vanhempi mieshenkilö tuli ja hetkan pälyiltyään kysyi, että onko täällä ketään paikalla.
Mä katoin sitä hetken ja sanoin, että nyt ei ole, tunnin päästä kyllä. Ja papparainen mumisi tulevansa uudestaan ja lähti pois :kieh: siitäs sai!
Pomo kyl ei varmaan ois tykkänny :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: loistavaa!!!
:LOL: :D
 
laiskimus harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:56 Lutra lutra kirjoitti:
Tämän hauskuus perustuu huonoon kuulooni:

Synnytyksen jälkitarkastuksessa terveydenhoitaja kysyi: "Hengitätkö vielä?"

Mä olin :eek: , kunnes tajusin, että hän oli kysynyt, vieläkö imetän. :ashamed: :D
:LOL: :LOL: :LOL: mä repesin! :LOL: :LOL: :LOL:
 
laiskimus harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:16 vieras kirjoitti:
Silloin kun olin pitkään sinkku niin joku tokas "ootko sä lesbo vai mikä sus on vikana kun oot viä sinkku?" :LOL: :headwall: :snotty: :D huoh............
juu, multa on kysytty tätä samaa... ja vielä sukulaiset :LOL:
 
Raskauden aikana tuli hiivatulehdus. Kerroin lääkärille, että tunnistan hiivan ja että olen aikaisemminkin hoitanut sen pois apteekin tuotteilla. Lääkäri oli nuori mies ja selvästi paniikissa. Hän sanoi ettei mielellään tekisi tutkimusta alateitse kun olen raskaana. Sanoin, ettei tarvitse, että tulin vain siksi, että saisin jotakin reseptilääkettä joka kävisi raskaana oleville( hiivaa oli myös suussani.)

Jostakin syystä kuitenkin hän päätti etten tiennyt minulla olevan hiivaa myös alapäässä. Joten suurena valaana köllähdin pedille. Lääkärimies sitten nieleskellen paukutteli kumihanskat käsiinsä. Tutkiessaan tilannetta hän kyseli niitä näitä ja totesi :Juu on se hiivatulehdus.


 
laiskimus harmaana
\[quote="24.05.2007 klo 21:00 Vieras kirjoitti"

Kun ilmoitin äidilleni olevani raskaana ensimmäinen kysymys oli: "Oliko vahinko?" Oltiin 24v ja seurusteltu 6 vuotta.


[/quote]

multa kysy mun isä tätä... ja me oltiin oltu yhdessä jo viis vuotta ja oltiin yritetty lasta vuoden verran. mutta tätähän he eivät tienneet... ;) olin kyllä hieman nolona ja sanoin että no ei todellakaan ollut vahinko :LOL: nyt naurattaa mutta ei kyllä sillä hetkellä naurattanu ollenkaan
 

Yhteistyössä