typerintä mitä sinulta on kysytty?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
olin autooni tankkaamassa ja viereiselle mittarille ajo
vahempi herra uudehkolla autollaan katteli mun autoo ja sano että tommoset vanhat autot vie hirveesti bensaa ja ettei kukaan voi tommosella sen takia ajaa, vastasin että siltä se saattaa pers-aukisesta tuntua .
oli punanaamanen mersukuski :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Joskus muinoin baaritiskillä viereeni tuli mies, joka kysyi:"Ootko just rasvannu naamas?"
Ihoni on rasvainen ja kiiltää todella helposti, vaikka puuteria lykkäisi nonstoppina. Silloinkin tietysti oli viimeisen päälle bailumeikki tehtynä, mutta puuteroinnin uusinnasta aikaa enemmän kuin 10min....

Pojasta kyseltiin vanhalla työpaikalla:

Missä olet nykyään töissä?
En missään, ku mulla on tämä hoiettavana *naureskelin*
Tuoko? *hämmästyneenä yrittää väkinäistä hymyä*
No tämä tämä!
Onko se sinun? *melekin huutaa*
Ei se ole sinun, no onko se sinun? *huutaa*
No kyllä tämä on minun, ollu ainakin tähän päivään asti!
Koska sä oot tuon tehny? *täysillä huutaa*
Tuossa.. 9kk sitten

Kävin tuolloin kahvilla siellä ja paikka oli täynnä ihmisiä. Kaikki seuras tuota huuto-ihmetys keskustelua päät kääntyinenä meihin :xmas: vähän mietin tuota työkaverin asennetta siinä istuessa :kieh: :kieh:

Anopin ensimmäiset sanat mulle, kun meidät esiteltiin. "Laitaksää hyvää ruokaa?". Ei kun ihan hirveää laitan... :whistle: Mies siihen sit vastas kun jäin ihan sanattomaks, että "Kyllä sitä ennemmin syö kuin selkäänsä ottaa"... :D

Lapseton ystäväni tokas, kun kerroin nuorimman lapseni syntymästä että "Mitäs muuta?". Jäin vähäksi aikaa hölmistyneenä miettimään, että mitäs tässä muuta vielä pitäis olla...! Sanoin sit puhelimeen, ettei tässä muuta tarvita... :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
"Onks noi kaikki sun?"

Ette kai te enenpää meinaa tehä ?

Onko teillä uskonnollinen tausta kun noita lapsia on noin paljon

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

vastaus
Vastaan kaverin puolesta... Hän on sotilassoittaja. Lähes jokainen kysyy ammatin ja työpaikan kuultuaan kuultuaan, että "joo, mutta mitä teet työksesi?" Jep, ihan vain harrastuspohjalta... DAA!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja coa pojan-mamma:
mulla on sydänvikainen poika ja entisen luokkakaverin äiti kysyi kuinka tohdin olla sen kanssa kotona? niinpä.
Jospas hän tarkoitti kysymällään että eikö sinua pelota olla kahdestaan lapsen kanssa kotona että jos jotain tapahtuu..

coa pojan mamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on sydänvikainen poika ja entisen luokkakaverin äiti kysyi kuinka tohdin olla sen kanssa kotona? niinpä.
Jospas hän tarkoitti kysymällään että eikö sinua pelota olla kahdestaan lapsen kanssa kotona että jos jotain tapahtuu..
no eikö toi ole sama asia? ei pelota ja kuinka vois? hetki kerrallaan. tilanteisiin reakoidaan niiden vaatimalla tavalla.

Velmina
olen ollut töissä ruokakaupassa, jossa ketjun mukaiset räikeät työvaatteet ja nimilappu rinnassa. Sitten tullaan kysymään, että "oletko töissä täällä?" Ei kun muuten vaan heilun firman vaatteet päällä.. :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja coa pojan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eikö toi ole sama asia? ei pelota ja kuinka vois? hetki kerrallaan. tilanteisiin reakoidaan niiden vaatimalla tavalla.
Mun mielestä jos mä en tohi jotain niin kertakaikkiaan en pysty siihen.

Velmina
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Olin esikoisen aikana käymässä parhaan ystäväni kanssa baarissa pitkästä aikaa. Näin erään vanhan tuttavan ja hän kysyi mitä kuuluu. Vastasin, että saimme ystäväni kanssa molemmat lapset hoitoon ja tulimme käymään siidereillä, mikäs sen hauskempaa kuin vähän vapaata arjesta. Tuo valopää kysyy säälivästi "Niin ja sitten jäi niinkuin putki päälle?"

Ensin olin :eek:, sitten rupesi jo naurattamaan, mutta piti ihan pokkana ja piruuttain vastata, että "Joo, joskus saattaa käydä niin."

:LOL: Minäköhän juoppona se minua piti. Tunnetusti minähän otan ihan kamalasti alkoholia. Ihan kuin ei olisi muitakin intressejä mihin rahansa tuhlata :D Pöhelö...
:D

Kolmosta odottaessa eräs naapuri käveli ohitseni kun kitkin rikkaruohoja kukkapenkistä. Nousin ylös verryttelemään ja tämä naapuri sitten silmät pyöreenä, että hei oletkos raskaana? -Hymyillen vaan totesin, että joo laskettuaika oli eilen.

Oltiin kyllä juteltu pihalla ennenkin, eikä tämä täti ollut huomannut mahaani aiemmin :)

Ja noita heittoja lestadiolaisuudesta tulee kans.. ihan sukulaisiltakin. Kerrassaan huvittavaa kun meillä on kuitenkin vain 4 lasta.

Kun esikoisemme oli hiljattain syntynyt, kysyi mieheni isä, mitä olen tykännyt tästä uudesta lelusta.

Samainen pappa pokerinaamalla kysyvästi totesi lapsen ollessa noin vuoden ikäinen, että kyllä teidän pitäis tämä lapsi jo sylistä vieroittaa! Lapsi kapusi silloin mun syliin kun vierasti ja säikähti kun pappa tupaan tullessaan ei keksinyt parempaa tapaa tervehtiä kuin säikäyttää toisen. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:12 JonseredLaLoca kirjoitti:
Hei, tämä oli unohtua!

Odotin ensimmäistämme ja olimme poissa kotiseuduilta pidemmän aikaa. Kävimme ukon kanssa usein eräässä matkatoimistossa. Kun sitten kävin siellä yksin, minulta kysyttiin, missä isäni on :LOL: :LOL:

Ja Hongkongin lentokentällä virkailija kysyi, onko isäni puolisoni :D

*typerästä en tiedä, mutta sillä hetkellä huvittavaa*
mua on luultu isäni vaimoksi.. olin silloin 15-vuotias :whistle: :LOL:

:eek: kuin myös, ikkee tais olla kyylä vuos enempi :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:
Mitä multa ei ois kysytty? Pahimmat kait jotain, että montaks tuntia joudut keittään perunoita päiväs? Ja haetko maitoa pakettiautol kaupast? Just juu :/
:eek: mitä , eiks viien litran kattila kiehukkaa viittä kertoo pitempään ku litranen :eek: :headwall:

Nilla
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
"Onks noi aidot?" kysyi ventovieras vastaantulija mun tisseistä!! :eek:
Samoin, ja se täysin tuntematon akka baarin viel vessas arvosteli et oli surkeesti laitettu mun "silikonit"! "Varmaa jossai vitun virossa halvalla oot laitattanu" Olin kyl vähä aikaa monttu auki siin, ennenku kaveri alko nauraa. :) heh, eipä oo silikoneja mulla...

Yhteistyössä