typerintä mitä sinulta on kysytty?

korjaampa minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
Muuten hyvä, mutta sokerissa ja suolassa ei oo päiväyksiä... =)
meinasimpa just laittaa kans samaa... sokeripussissa lukee muistaakseni et sokeri säilyy oikein säilytettynä jopa vuosikausia (tai jotain tuonne päin)

mm hillosokerissa on päiväys, samoin tomusokerissa, vaniljasokerissa...

Nostetaan tätäkin taas..
Oltiin pari vuotta sitten menossa kaverini kanssa kylpylään, olin sillon 24, niin täti kysyi multa lippua ostaessa että tuleeko lasten lippu? Olin pikkasen että täh?! Ikäraja lasten lippuun on 12v.. pikkasen olisi tehnyt mieli jättää menemättä.

vieras
aikoinaan kun pudotin painoa reilusti niin kaikki kysyivät miten mä sen tein?! Eikö sen pitäis olla sanomattakin selvää että lisäämällä liikuntaa ja syömällä vähemmän=)

Me mentiin naimisiin vajaan neljän vuoden yhdessäolon jälkeen, eikä haluttu isoja häitä. Ilmotettiin vaan kolme viikkoa ennen, että sitten on pienet juhlat. Mieheni vanhempien naapuri, uskomattoman utelias vanhempi naisihminen ja entinen perhepäivähoitajani, oli tietysti kärppänä utelemassa anopiltani, että olen tietysti raskaana, kun noin pikaisesti pitää naimisiin mennä. Ja varmaan ehti levitellä olettamustaan pitkin kyliäkin... Kovasti vaan tuppasi menemään yliaikaiseksi sekin raskaus, jälkikasvua kun meillä ei vielä ole ja naimisissakin on oltu pian seitsemän vuotta... :LOL:

typerää
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
aloin miettimään tällaista että mitä typeryyksiä sitä ihmisiltä kyselläänkään. itselle tuli mieleen tällainen:

olin ammattikoulussa toisella paikkakunnalla. pikkusiskoni oli tulossa minun luokseni ja saapui paikkakunnalle muutaman tunnin ennen koulupäiväni päättymistä, olin tästä etukäteen opettajalle ilmoittanut et lähden aikaisemmin. sille päivälle meille kuitenkin sattui sijainen jolle ilmoitin lähdöstäni ja sen syystä kun olin poistumassa. opettaja kysyi minulta närkästyneenä: "kumpi sinulle oikein on tärkeämpää, siskosi vai koulu?" katsoin opettajaa suu auki :eek:, vastasin että siskoni ja lähdin.

toinen kysymys tuli kun aloin odottamaan esikoista ja pyysin lupaa hoitaa työharjoitteluni aamuvuoroina kun olin niin kamalan väsynyt. ensimmäiseksi ohjaaja kysyi: "olikos lapsi vahinko?" kun vastasin että ei niin sain luvan hoitaa harjoitteluni aamulla ja ohjaaja sanoi: "siinä tapauksessa voin jopa onnitella" :eek:

No just tämä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nostetaan tätäkin taas..:
Oltiin pari vuotta sitten menossa kaverini kanssa kylpylään, olin sillon 24, niin täti kysyi multa lippua ostaessa että tuleeko lasten lippu? Olin pikkasen että täh?! Ikäraja lasten lippuun on 12v.. pikkasen olisi tehnyt mieli jättää menemättä.
:LOL:

Mulle taas sanottiin esikoisen synnyttyä osastolla kun eräs hoitaja tuli ottamaan verta tytöstä ja kävi siellä ensin pyörähtämässä ja sitten kohta tuleekin uudestaan ja kysyy että oletteko sen ja sen niminen ja onko tuo teidän lapsi joka vieressäni oli.Sanoin tietenkin että juu on johon hoitaja sanoi että no eihän se olekkaan musta lapsi???Silloin olin ihan että jaa mitä,miksi pitäisi olla..hoitaja sanoi että kun teillä on ulkomaalainen sukunimi niin ajattelin siitä että lapsi on musta.sanoin vain että no juu ei ole kun isäkään ei ole tumma vaikka meillä ulkomaalainen sukunimi onkin..niitä ulkomaalaisia kun on muitakin kun tumma ihoiset.Mua niin otti päähän tuollainen käytös ja vieruskaverikin oli ihan että mitä kuka voi noin sanoa.

Olen suht kalpea mutta en sentään ihan sairaalloisen kalpea. Sairaalassa töissä ollessani osastonhoitaja tuli viereeni, venytti alaluomeani ja tuijotti silmiin tarkasti ja läheltä ja kysyi: "Paljon sulla on hemoglobiini kun oot niin kalpea?"

:eek:

Vastasin että 146 :whistle: ..

Voisin laittaa heti toisenkin eli olin jo 18v kun hain eri paikkakunnalla kun opiskelin niin kirjastokorttia ja täytin liput ja laput.Sitten virkailija otti sen lapun ja antoi toisen tilalle ja ei tehnyt mitään muuta ja minä siinä seison ihan tyhmänä ja kysyn sitten että niin eikö sitä korttia saakkaan mukaan niin virkailija sanoo että juu ei saa kun sun pitää käydä täyttämässä se toinen lappu ja pyytää jomman kumman vanhemman allekirjoitus kun olet alle 15v :LOL: Sanoin että jaa no minä olen kyllä jo 18v täyttänyt..silloin oli kyllä naurussa pitelemistä ja hoitaja oli aivan nolona siinä =)

miumau
mua suututtaa se et mulla onnyt kaksi poikaa 4v ja 8v ni saan jatkuvasti kommentteja siitä et no millos te sen tytön teette?tai et teidän pitää se tyttö nyt vielä tehdä? miksi ihmeessä minun pitää tehdä ylipäätään vielä kolmas lapsi.ja tietääkseni se ei ole mahdollista valita sukupuolta :-/

höh
sukulaisnainen kysy, kun kuuli minun olevan raskaana:
" mitäs mieltä miehesi on tästä"? Miten meinaat työasias järjestää? (olen yrittäjä) eli ei onnittelujen sijaan tuli ihan kaikkea muuta :(
Muutenkin tää samanen nainen yritti vuosikaudet puhua (ei suoraan mutta vihjailemalla), että teillä jo tarpeex lapsia, älkää hankkiko lisää :O Mutta mepä hankittiin, ku ei tää asia kuulunut sille yhtään;) KATEUS se kaikkea teettää, niin olen päätelly.

vieras
Eräs tuttu tomppeli kysyi multa barissa, että saako kysyä yhtä asiaa. No, se kysymys oli, että onko mulla omat rinnat. Vastasin, ettei tietenkään, kun lainasin naapurilta.

No jaa..
Vein poikaa töihin näytille, siellä joku vähemmän tuttu kysyi että onkos tyttö vai poika..
Pojalla oli päällä vaaleensininen haalari ja pipo, vaaleensininen tutti ja kaikenlisäks poika kölli tummansinisessä turvakaukalossa.
Teki mieli sanoo että juu tälle meijän tytölle puin poikien kuteet kun niin poikaa toivoin, tyttö se kuitenkin on..
Se on varmaan ollu hölmöintä mitä multa on ikinä kysytty.
:headwall: :headwall:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
No jaa..
Vein poikaa töihin näytille, siellä joku vähemmän tuttu kysyi että onkos tyttö vai poika..
Pojalla oli päällä vaaleensininen haalari ja pipo, vaaleensininen tutti ja kaikenlisäks poika kölli tummansinisessä turvakaukalossa.
Teki mieli sanoo että juu tälle meijän tytölle puin poikien kuteet kun niin poikaa toivoin, tyttö se kuitenkin on..
Se on varmaan ollu hölmöintä mitä multa on ikinä kysytty.
:headwall: :headwall:

Eikö tyttö voi käyttää vaaleansinisiä vaatteita?

Yhteistyössä