voi ei,e oli ollu varmaan aikasemmin jossain s-marketin kalatiskillä tai jotain.noloa teille ja myyjälleAlkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Tästä on aikaa jo pian 20v. Äitini oli kuollut, minä, siskoni ja isäni menimme hautausliikkeeseen katsomaan arkkua. Myyjä tuli reippaana ja palvelualttiina kysymään "ja mitäs saisi olla"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:meinasimpa just laittaa kans samaa... sokeripussissa lukee muistaakseni et sokeri säilyy oikein säilytettynä jopa vuosikausia (tai jotain tuonne päin)Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:\Muuten hyvä, mutta sokerissa ja suolassa ei oo päiväyksiä... =)Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:00 Bella de la Rosa kirjoitti:kaupan kassalla 2,5v. vanhasta sokeri pussista (päiväys mennyt siis ton 2,5v sitten, toin kassalle että onko toi päiväys ihan ok? et kannattas vilasta noita päiväyksiä!
likka kassalla toi pussin takaisin ja just ottamassa siitä koodia koneeseen ni sitten kysäsi että " haluatko ostaa tän?" 2,5v vanhaa sokeria, ei kiitos!
tota on kysyny niin monet et onks identtiset siis tyttö ja poika mutta et ihan lääkärikin!Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)
"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
Itse asiassa se on mahdollista, että eri sukupuolta olevat kaksoset ovat identtiset. Se on tosin toooodella harvinaista, mutta näitäkin tapauksia löytyy. Siinä oli taustalla sellainen tosi monimutkainen ja vaikeaselkoinen juttu, katon jos löytäisin jostain tietoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:tota on kysyny niin monet et onks identtiset siis tyttö ja poika mutta et ihan lääkärikin!Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)
"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Kun kerran olin oksentamassa vessassa, niin kaveri kysyi, että "oksettaako sua"?
nää on hyviä, mä olen töissä pienessä kaupassa ja meitä työntekijöitä on kaksi. jos satutaan samaan aikaan töihin työkaverin kanssa niin mummelit on ihan huippuja kun ne ensin kysyy toiselta ja sitten toiselta että "tuo toinen sanoi ettei teillä ole sellaista ja sellaista, onko teillä?" no joo on, mä vaan pidän omaa jemmaa jossain mistä työkaveri ei tiedä, hetki niin käyn hakemassa...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ja sit on näitä oletko varma kysymyksiä... ootko varma et nää munkit on paistettu tänään? ei ku ne on paistettu viime viikolla, lämmitettiin vaan et tuntuu tuoreilta
ootko varma ettei teillä myydä sitä ja tätä? en, mie oon vaan töissä täällä
jne.jne..
ahaa. homoksi voi siis oikein opettaa vaatetuksen avulla.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joku älyvapaa kysy että onkos tuo tyttö? meiän neiti rattaissa vaaleenpunanen mekko päällä :headwall: :headwall: :headwall: joo ei, ko poikaa tässä homoks opetan.... :kieh: :kieh: :kieh: