Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kimmo ja Petteri. Kaksoset.

Jenna ja Susanne. Kaksoset.

Oikein hakemalla haettu niin erilaiset nimet, ettei vaan sovi yhteen. :headwall:
Siis sekään ei kelpaa, että nimet on selkeästi erilaiset eikä samankaltaiset millään muotoa?

Keneltä pitäisi kysyä neuvoa ja lupaa kun lapsena nimeää?
Mikään ei koskaan kelpaa :D

Mun mielestä Kimmo ja Petteri, sekä Jenna ja Susanne, sopii ihan hyvin yhteen. Joku Irma-Kyllikki ja Beyoncé olis ehkä vähän erikoinen yhdistelmä kaksosilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kimmo ja Petteri. Kaksoset.

Jenna ja Susanne. Kaksoset.

Oikein hakemalla haettu niin erilaiset nimet, ettei vaan sovi yhteen. :headwall:
Siis sekään ei kelpaa, että nimet on selkeästi erilaiset eikä samankaltaiset millään muotoa?

Keneltä pitäisi kysyä neuvoa ja lupaa kun lapsena nimeää?
Mikään ei koskaan kelpaa :D

Mun mielestä Kimmo ja Petteri, sekä Jenna ja Susanne, sopii ihan hyvin yhteen. Joku Irma-Kyllikki ja Beyoncé olis ehkä vähän erikoinen yhdistelmä kaksosilla.
:LOL:
 
vieras
tosi omituiset sisarusten nimet mun mielestä on Sinuhe ja Minea. siis nehän on yks maailman kirjallisuuden kuuluisimpia rakastavaisia niin väistämättä mielleyhtymä tulee siihen uskomattomaan ihanaan lovestoryyn. muttamutta.... miten se sellanen istuu sisaruksin?? tulee mieleen sukurutsa.

sit mun tuttavan kotiseudulla on ollut sisarukset Pirjo-Liisa, Arja-Liisa, Mirja-Liisa, Marja-Liisa, Tarja-Liisa ja Pertti. äiti on Anna-Liisa. ihan kuin maailmasta olis nimet loppuneet kesken. sit sitedän vielä veljekst Usko, Toivo ja Tauno.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja E:
Martta ja Kerttu

ok, jos oisivat jotain 90v....
Höpö höpö, ihanat nimet... meillä on Kerttu, nih!
joo, mustakin ovat hurmaavat nimet =)
Harmittaa kun meidän kuopuksesta ei keksitty tehdä tuota Marttaa, esikoinen kun on Kerttu. Martta olisi ollut oikein oiva nimi tuolle meidän kuopuksell :)
 
justiisa
Lapsuudekodin naapurissa asui perhe, jossa lapsia oli siunattu nimillä Janina, Janica ja... yllätys yllätys Jani! Aika samanlaisia etten sanoisi. Jo pienenä päätin että omille lapsilleni en tuonkaltaisia nimiä laittaisi.
 
hauskoja
tosi omituiset sisarusten nimet mun mielestä on Sinuhe ja Minea. siis nehän on yks maailman kirjallisuuden kuuluisimpia rakastavaisia niin väistämättä mielleyhtymä tulee siihen uskomattomaan ihanaan lovestoryyn. muttamutta.... miten se sellanen istuu sisaruksin?? tulee mieleen sukurutsa.

sit mun tuttavan kotiseudulla on ollut sisarukset Pirjo-Liisa, Arja-Liisa, Mirja-Liisa, Marja-Liisa, Tarja-Liisa ja Pertti. äiti on Anna-Liisa. ihan kuin maailmasta olis nimet loppuneet kesken. sit sitedän vielä veljekst Usko, Toivo ja Tauno.
Tuolle viimeiselle sarjalle repesin! :D

Itsekin tunsin aikanaan perheen, jossa äiti oli Maria ja isä Matti. Lapset olivat sitten Hanna-Maria, Heidi-Maria, Anne-Maria, Juha-Matti ja Veli-Matti. Yksi näistä tytöistä sai vielä lapsen, jonka nimeksi tuli Henna-Maria. (Ovat muutkin jo varmasti lapsia saaneet, mutta eivät kuulu enää tuttavapiiriin, joten en tiedä mitä nimiä he ovat saaneet.)
 
"Jenni"
[QUOTE="vieras";26067309]Sari, Mari, Jari ja Kari... aika mielikuvituksetonta. Sitten vielä karmeuden huippu, Herkko ja Hertta.[/QUOTE]

Mää tiedän nämä Sari, Mari, Jari ja Kari. Onko Kari isä? Vai onkohan näitä samoja muitakin? =)
Sit tiedän sisarukset Toivo, Usko ja Onni. Ja tuossa järjestyksessä.
 

Yhteistyössä