Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äitinen
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toivo, Vilho, Eino, Aino ja Jasminella- sisarussarja kieltämättä hieman ihmetyttää myös.
mitä!! VILHO on upein miehen nimi ikinä!! :eek:
Vilhossa ei ookkaan mitään vikaa, mutta tuo Jasminella ei mun mielestä sovi mitenkään joukon jatkoksi. Tulee mieleen pikkulasten puuhakirjat ja superhelpot "Kuka ei kuulu joukkoon?"- tehtävät :snotty:
totta!!!!
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toivo, Vilho, Eino, Aino ja Jasminella- sisarussarja kieltämättä hieman ihmetyttää myös.
mitä!! VILHO on upein miehen nimi ikinä!! :eek:
Vilhossa ei ookkaan mitään vikaa, mutta tuo Jasminella ei mun mielestä sovi mitenkään joukon jatkoksi. Tulee mieleen pikkulasten puuhakirjat ja superhelpot "Kuka ei kuulu joukkoon?"- tehtävät :snotty:
tuo on totta :)
 
eila
jonna ja jenna.

ja kaikki ne joiden perheessä on useampi lapsi ja kaikilla on kaksiosaiset väliviivalliset pitkät nimet. Sukulaisilla ja tuttavilla menee kielisolmuun ja aina sekoittaa nimet. En oo koskaan pystyny huikkaamaan nopeesi näille lapsille esim. leikkipuistossa: Samu, pysähdy ja tuu äkkiä tänne ettet jää auton alle... On vaan pitäny huutaa: hei... ja toivoo että lapsi tietää että juuri hänelle huudetaan. Tuttavapiirissä on useampia tällaisia ja aina sekoitan niiden nimet jos en oikein pysähdy muistelemaan...

kolmanneksi.sellaiset nimet on typeriä joita ei käytetä: esim joku miia-eveliina on aina vain miltsu vanhempienkin suussa. Nimi on siis annettu turhan kun sitä oikeaa nimeä ei anneta. Olisivat vanhemmat miettineet alun alkaen suuhun sopivaa nimeä!
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja naimamuistimatilta:
Alkuperäinen kirjoittaja sandra:
Tuisku,Tuuli, Talvi ja Pyry Luminen
Toihan on hauska, huumorintajua, toisin kun sulla!
Niin, onhan se hauskaa ja humoristista. Mutta se paraskin vitsi vanhenee, joillakin vanhemmilla on muitakin nimen valintaperusteita kun "vähäks on hauska". Ja toiset sitten valkkaa näitä Pasi Ansseja....
 
äiti
pinja, petja ja piitu.
Nimistä en osannut päätellä onko tyttöjä vai poikia nuo kaksi jälkimmäistä.
Tyttö, poika, tyttö, kerron teille selvyyden vuoksi.
Ei tollaisia ihme nimiä voi muistaa
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sandra:
Tuisku,Tuuli, Talvi ja Pyry Luminen
Paitsi, että Pyry ei ole sisaruksen nimi vaan perheen äiti.
Eikä Pyry ole miehen nimi?
Kyllä Pyry on nykyään miehen nimi. Pappi kertoi, että yksi äiti olisi halunnut antaa pojalleen nimeksi Lumipyry. Siihen ei kuitenkaan suostuttu, koska Lumi on tytön nimi ja Pyry pojan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
pinja, petja ja piitu.
Nimistä en osannut päätellä onko tyttöjä vai poikia nuo kaksi jälkimmäistä.
Tyttö, poika, tyttö, kerron teille selvyyden vuoksi.
Ei tollaisia ihme nimiä voi muistaa
Ihan normaaleja nimiä :eek: Etenkin Piitu on ihana!
 
naimamuistOmatilta
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja naimamuistimatilta:
Alkuperäinen kirjoittaja sandra:
Tuisku,Tuuli, Talvi ja Pyry Luminen
Toihan on hauska, huumorintajua, toisin kun sulla!
Niin, onhan se hauskaa ja humoristista. Mutta se paraskin vitsi vanhenee, joillakin vanhemmilla on muitakin nimen valintaperusteita kun "vähäks on hauska". Ja toiset sitten valkkaa näitä Pasi Ansseja....
Nimenomaan tarkoitin ett silleen somasti huumorilla annettu nimi, toisin kun, mun mielestä sairaasti, jotku antaa Naima Muisto Matilta tai toi Pasi Anssis...

 
vieras
on joitakin nimiä, joita en itse olisi laittanut omille lapsilleni, mutta en siitä huolimatta ala niitä täällä arvostelemaan, koska joku saattaa olla ihan hyvin samaa mieltä meidän lasten nimistäm, enkä mä laita niitäkään tänne. eli jokainen taaplaa tässäkin tavallaan.
 

Yhteistyössä