Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tää
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta mua hymyilyttää jos on vaikka kolme lasta ja kaksi ekaa on ns. "samaa sarjaa" ja kolmas on sitten ihan eri maailmasta tyyliin Anni, Aino ja Cinderella. Toi oli keksitty esimerkki, kun en viiti laittaa sitä tuntemaani sisarussarjaa, ettei vaan tunnisteta..
 
"Siru"
70-luvulla syntyneitä:
Mervi, Mirva ja Marja
Mari, Sari, Jari, Kari

Vanhempaa ikäluokkaa:
Elli, Eini, Elma, Elvi, Eeva, Eila, Esko, Erkki, Eino, Eelis, Eero

Mari ja Mikko ei ole sinällään hassu nimipari, mutta meidän koulussa oli näitä sisaruspareja ainakin 8 kpl. Pelkästään meidän luokalla oli 4 Mikkoa ja kolmella heistä oli Mari-niminen sisko ja kaksi Maria, joilla kummallakin oli Mikko-veli.
 
"humbe"
maiju ja meiju...ja veljekset miikka ja miikku...ja sit en ymmärrä, että jos kaikilla kolmella ekalla on tyyliin j-kirjaimella alkava nimi, niin sitten viimenen on jollain muulla...tai jos kaikkien nimet loppuu y-kirjaimeen ja yhden ei...
 
jhahh
Tunnen sisarukset, Piia Miia ja Tiia, kaikilla vielä paljon ikäeroa toisiinsa. Tämän ensiksi mainitun Piian lapsi taas on nimeltään Kiia. Mielikuvituksellista..
Ja veljekset tiedän nimeltä Jarmo ja Jarno
 
Jossain aiempana mainitut Meri, Tuuli ja Lumi on musta tosi kiva... kaikki hyviä nimiä itsekseenkin, ja tykkään luontonimistä, ei ole musta ollenkaan "liikaa", kun kaikki kumminkin tarkoittavat eri asiaa. Pyry, Tuisku ja Tuuli taas alkaisi olla jo vähän liian temaattista omaan makuuni.
 
"martsa"
[QUOTE="Siru";26070225]70-luvulla syntyneitä:
Mervi, Mirva ja Marja
Mari, Sari, Jari, Kari

Vanhempaa ikäluokkaa:
Elli, Eini, Elma, Elvi, Eeva, Eila, Esko, Erkki, Eino, Eelis, Eero

Mari ja Mikko ei ole sinällään hassu nimipari, mutta meidän koulussa oli näitä sisaruspareja ainakin 8 kpl. Pelkästään meidän luokalla oli 4 Mikkoa ja kolmella heistä oli Mari-niminen sisko ja kaksi Maria, joilla kummallakin oli Mikko-veli.[/QUOTE]

Hehee, minä olen mari ja veljeni on mikko ;) synnytty -70 luvun lopussa enkä tiedä ketään muita sisaruksia joilla on samat nimet..
 
"vieras"
[QUOTE="abc";26073019]Mimmi ja Ukko :O Sekä Tiia, Miia, Kiia ja Piia tai jotain sinne päin.[/QUOTE]

Mun kaverilla toi eka... mun mielestä se on hauska :) nimetkin sopii lapsille tosi hyvin.
 

Yhteistyössä