Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"carelia"
Mattilan laulaja siskosten nimiä joskus ihmettelen, mut jos ne on sarjassa tehty?
Ihan nimi yhdistelminä en tykkää liiasta rimmaamisesta: Jaana Marjaana, Hanna Johanna, Kari Sakari, Tero Antero,, Sanna Susanna. Joku toinen taas tykkää.
JOs joku haluaa tehdä lapsistaan Tiia, Piia ja Miia setin tai Henna, Hanne, Janne ja Jenna, niin eipä tuo ole minulta pois. Itse en antaisi Tupu-Hupu-Lupu- nimiä, mut kukin tyylillään.
 
"vieras"
En näitä tunne, mut joskus luin (olikohan just kaksplus-lehti) kaksosista, joilla nimet Eve-Lotte ja Eva-Lotta. Ei nimissä sinällään mitään vikaa, itellä menis vaan aina sekaisin.
 
"hmm"
Todella kauniita nimiä löytynyt ketjusta! Kattiina toisena tai kolmantena nimenä, uni ja myrsky sisaruksilla, lumisen perhe, nora ja aron... Mielestäni tälläiset nimet tuovat vähän taikaa ja satua arkielämään ja itse olisin onnellinen tälläisesta nimestä (itselläni 70-luvulla hyvin suosittu supisuomalainen nimi). Tietenkin ihmisiä on erilaisia, hankala arvailla tuleeko lapsesta idealistinen ja taiteellinen riitta-liisa vai vakavamielinen ja säntillinen mirumaru ailiina mansikka.
 
kuka ei kuulu joukkoon?
Just oli uusimmassa MeNaiset-lehdessä Hanna Sumarin tyttärien nimet: Katri, Kirsikka ja Carolina. Toivon, että viimeisenä mainittu on vaihtanut nimensä itse aikuisena, muuten kuulostaa vähän hassulta.
 

Yhteistyössä