Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eiymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellista arvostelua:
tekee typerän/hassun?

Typerää ja hassua on arvostella toisten nimiä, mut onneks teillä itsellänne ja lapsillanne on hyvät nimet.
Laittakaas ne esille niin niitäkin voidaan arvostella:wave:
Sylintäydeltä peesiä tälle!!!

Minusta tämä menee jo aivan yli ymmärryksen, että täällä toisten nimiä haukutaan...ja jotkut mainuttu jopa sukunimeltäkin!!?!

 
Nii kerta
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
Nämä tunnen minäkin : )
Vanhemmat on Sari ja Jori : D

Jään mielenkiinnolla odottamaan, että milloinkohan minun lasteni ja meidän vanhempien nimet tällä palstalla luetellaan...

...voi *ittu mitä porukkaa...onneks mun ystäviini ei kuulu näin lapsellista porukkaa!
En tiedä onko kaikki täällä haukkumassa nimen antajia? Mielestäni näitä nimipareja on hauska lukea, ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa! Meidän tytön nimi on Hilma, ja varmasti tiedän millaisia mielleyhtymiä se monelle tuo, mut mitä sitten? Olen itse siihen äärettömän tyytyväinen, ja ymmärrän että se on monen mielestä "tyhmä" nimi, mut eipä se mun napaa kaivele :)
 
Juu..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
Nämä tunnen minäkin : )
Vanhemmat on Sari ja Jori : D

Jään mielenkiinnolla odottamaan, että milloinkohan minun lasteni ja meidän vanhempien nimet tällä palstalla luetellaan...

...voi *ittu mitä porukkaa...onneks mun ystäviini ei kuulu näin lapsellista porukkaa!
Odotas vain, kohta sun joku tosi ystävä luettelee teidänkin nimet.... niin etu, toiset ja sukunimetkin ;) :D
 
mie
Tää veljessarja on jo viisissäkymmenissä: Jukka, Pekka ja Jukka-Pekka. Pappi oli kuopusta kastettaessa kysynyt, eikö mitään muuta nimeä voisi laittaa, mutta vanhempien mielestä ei ja kun nimi ei ole täysin sama kuin kahdella edellisellä oli pappi kuopuksen J-P:si kastanut.
 

Yhteistyössä