työssäkäyvät äidit, kattokaapas tämä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työssäkäyvä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso :D

:laugh: Itte kans mietin samaa :D

Ja minua taas kotiäitinä huvitti se toimittajan oletus että lapsella ei voi olla muita kavereita koska on kotona. Tais olla joku asenteellinen työäiti toimittajana:)
 
Ja minua taas kotiäitinä huvitti se toimittajan oletus että lapsella ei voi olla muita kavereita koska on kotona. Tais olla joku asenteellinen työäiti toimittajana:)[/quote]


Mua kotiäitinä taas arveluttaa tuo että Mikkosen puheista saa sellaisen käsityksen että kotiäidit on vaan kotona lasten kanssa ja sit kotona käy kavereita jos käy.

Mä ainakin käyn lasten kanssa perhekerhoissa ihan sen takia että lapsilla olisi muitakin sosiaalisia lapsi kontakteja kuin sisarukset ja että oppivat toimimaan ryhmässä. Musta on kotiäidin velvollisuus hommata lapsilleen myös muita lapsia ja ystäviä ympärille. Meillä käydään myös muskareissa ja soitto tunneilla. Tietysti alle kolmevuotaan kanssa menen mukana mutta yli kolmevuotiaana saavat jo vähän irtaantua ja suoriutua yksin harrastuksissa ( tietenkin viedään ja haetaan :D )
 
Ja minua taas kotiäitinä huvitti se toimittajan oletus että lapsella ei voi olla muita kavereita koska on kotona. Tais olla joku asenteellinen työäiti toimittajana:)[/quote]


Mua kotiäitinä taas arveluttaa tuo että Mikkosen puheista saa sellaisen käsityksen että kotiäidit on vaan kotona lasten kanssa ja sit kotona käy kavereita jos käy.

Mä ainakin käyn lasten kanssa perhekerhoissa ihan sen takia että lapsilla olisi muitakin sosiaalisia lapsi kontakteja kuin sisarukset ja että oppivat toimimaan ryhmässä. Musta on kotiäidin velvollisuus hommata lapsilleen myös muita lapsia ja ystäviä ympärille. Meillä käydään myös muskareissa ja soitto tunneilla. Tietysti alle kolmevuotaan kanssa menen mukana mutta yli kolmevuotiaana saavat jo vähän irtaantua ja suoriutua yksin harrastuksissa ( tietenkin viedään ja haetaan :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Hienosti sanottu. Minä katsoin ja täytyy sanoa ettei ole kaikki murot kupissa kummallakaan Mikkosella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
puhuu täti osittain asiaa...
Mutta valitettavasti kaikki ei voi olla kotona.

niin ei kaikki voi olla kotona jos esim pää ei kestä.
Mutta kaikille on mahdollista tehdä taloudelliset ratkaisunsa jo ennen lapsen syntymää.
Meille lasten kotihoito on niin tärkeää että meillä on otettu talolaina sen mukaan että voin olla kotona vaikka hamaa tulevaisuuten asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin

Jaahas. Tunnetko mikkoset ihan henk.koht. kun tiedät että tämä nainen tuli rikkomaan sen avioliiton. Ei kannattais laukoa täällä mitään mistä ei ole ihan varma..
 
Mä olen siinä ihan samaa mieltä et koti on lapen paras paikka.Mut minusta tuntuu et tuo nainen on ihan ton miehen vallan alla...
Ja siihen hän pyrkii saamaan kaikki muutkin naiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
puhuu täti osittain asiaa...
Mutta valitettavasti kaikki ei voi olla kotona.

niin ei kaikki voi olla kotona jos esim pää ei kestä.
Mutta kaikille on mahdollista tehdä taloudelliset ratkaisunsa jo ennen lapsen syntymää.
Meille lasten kotihoito on niin tärkeää että meillä on otettu talolaina sen mukaan että voin olla kotona vaikka hamaa tulevaisuuten asti.

Voi tsiisus, että te ootte paksupäitä.
Voitko kuvitella, että tilanteet myös muuttuu?! Katsos elämä on.
Kyllä meilläkin oli mitoitettu ja laskettu kaikki, mutta kas kun tosiaan sen kolmen vuoden aikana asiat muuttuivatkin. Mikä ihme tässä on niin vaikea ymmärtää, mikä????

 

Yhteistyössä