Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
http://www.hatterspage.de/images/bilder/magersucht%2011.jpg tässä teille anoreksiaa *älä avaa lasten nähden!!!*

suurin osa anorektikoista ei näytä tuollaiselta.
Enkä mä muuten ole yhtään varma siitä että tuota kuvaa ei olisi käsitelty

ja ei se tarvitse anoreksiaa jos ihminen tolta näyttää,sairaus voi tehdä samannäköisksi,esim syöpä.

tottakai tuo on sairas ihminen, oli anoreksia tai mikä tahansa. mutta tuo tanssija taas on ihan normaali naisen vartalo. ei laiha eikä kovin lihavakaan.
 
Miksi on pakko pitää hoikan ihmisen ulkonäöstä tai täytyy olla kateellinen tai läski?? Minä pidän normaalia vartaloa kauneimpana ja mulle se on kaukana tuosta. Ei laiha, ei lihava vaan jotain siltä väliltä, muodokas mutta timmi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi on pakko pitää hoikan ihmisen ulkonäöstä tai täytyy olla kateellinen tai läski?? Minä pidän normaalia vartaloa kauneimpana ja mulle se on kaukana tuosta. Ei laiha, ei lihava vaan jotain siltä väliltä, muodokas mutta timmi.

No miksi sitä pitää HAUKKUA? Jos tuollaisen tytön vartaloa haukkuu tai ulkonäköä muutenkin niin kyllä siinä joku on takana aivan varmasti.

Lähinnä mua naurattaa nämä kirjoitukset täällä " MUN MIES sanoi" "MUN MIES tykkää että on puristeltavaa" jne jne, itse kirjoittaisin noin lähinnä jos olisin kateellinen jonku ulkonäöstä, ei mun muuten tarvis päteä mitä MUN MIES sanoi :whistle:

Toisekseen nuihin MUN MIES sanoi lisättynä luukasa jne nimitykset, niin ei jää paljoa epäselväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi on pakko pitää hoikan ihmisen ulkonäöstä tai täytyy olla kateellinen tai läski?? Minä pidän normaalia vartaloa kauneimpana ja mulle se on kaukana tuosta. Ei laiha, ei lihava vaan jotain siltä väliltä, muodokas mutta timmi.

No miksi sitä pitää HAUKKUA? Jos tuollaisen tytön vartaloa haukkuu tai ulkonäköä muutenkin niin kyllä siinä joku on takana aivan varmasti.

Lähinnä mua naurattaa nämä kirjoitukset täällä " MUN MIES sanoi" "MUN MIES tykkää että on puristeltavaa" jne jne, itse kirjoittaisin noin lähinnä jos olisin kateellinen jonku ulkonäöstä, ei mun muuten tarvis päteä mitä MUN MIES sanoi :whistle:

Toisekseen nuihin MUN MIES sanoi lisättynä luukasa jne nimitykset, niin ei jää paljoa epäselväksi.

Tässähän kysyttiin nimenomaan miesten mielipiteitä. Tais mennä ihan ohi sulta. Eiköhän silloin pidä kertoakin mitä oma mies on mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässähän kysyttiin nimenomaan miesten mielipiteitä. Tais mennä ihan ohi sulta. Eiköhän silloin pidä kertoakin mitä oma mies on mieltä.

Yleensä asiat voi kertoa ihan asiallisesti, vai oletko vielä elämäsi tiellä sellaista oppinut? Ja toisekseen oletko sinä mies? KYllä minäkin voin kirjoittaa tänne "mun mies" sanoi, vaikka en olisi asiaa edes kysynyt mieheltäni.Toisekseen kommentit kuulostavat hyvinkin naismaisilta.
 
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässähän kysyttiin nimenomaan miesten mielipiteitä. Tais mennä ihan ohi sulta. Eiköhän silloin pidä kertoakin mitä oma mies on mieltä.

Yleensä asiat voi kertoa ihan asiallisesti, vai oletko vielä elämäsi tiellä sellaista oppinut? Ja toisekseen oletko sinä mies? KYllä minäkin voin kirjoittaa tänne "mun mies" sanoi, vaikka en olisi asiaa edes kysynyt mieheltäni.Toisekseen kommentit kuulostavat hyvinkin naismaisilta.

En minä ole kertaakaan haukkunut tuota linkin naista. Minun silmää ei hivele, eikö sitä saa kertoa. Täytyy siis alkaa valehtelemaan.
Sulla vaan on joku perusolettamus mistä kaikki miehet pitää vaikka makuja on niin monta kuin on miestäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..

Naisiako siellä sitten pitäisi olla, miksi heillä kiinnostaisi? Jotkut pitää jotkut ei. Mutta tuo on ilmeisesti hyvin hankala käsittää. Jos löydän sata miestä jotka todella pitää lihavista niin tarkoittaako se että kaikki pitävät??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä ole kertaakaan haukkunut tuota linkin naista. Minun silmää ei hivele, eikö sitä saa kertoa. Täytyy siis alkaa valehtelemaan.
Sulla vaan on joku perusolettamus mistä kaikki miehet pitää vaikka makuja on niin monta kuin on miestäkin.

Mikä sulla nyt oikein on?Tuota noin olenko kieltänyt kertomasta :o Rauhotu nyt vähäsen hyvä ihminen.Mulla ei ole mitään perusolettamusta sanoin vain että tuohaukkuminen aikuiselta ihmiseltä kuulostaa todella naurettavalta jos jotakin ei sen takana ole ja toisekseen sanoin että hallit on aina täynnä kun tuollaisilla mimmeillä show alkaa, vai väitätkö muuta?Mä puhuin tuosta haukkumisesta, mulla ei kiinnosta paskan vertaan pidätkö sä tuollaisita vai et, vaan ihan se haukkuminen on naurettavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..

Naisiako siellä sitten pitäisi olla, miksi heillä kiinnostaisi? Jotkut pitää jotkut ei. Mutta tuo on ilmeisesti hyvin hankala käsittää. Jos löydän sata miestä jotka todella pitää lihavista niin tarkoittaako se että kaikki pitävät??

Sulla on ilmeisesti todella vaikea olla käsittämättä kans sitä että täällä muutkin saavat kertoa oman mielipiteensä/kokemuksensa kuin sinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..

Naisetkin katsoo tanssiesityksiä :) Niissä on yleensä se liike, ja nimenomaan se miten ryhmä liikkuu yhteen, mikä on hauskannäköistä. Ei yksittäinen laihahko nainen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..

Naisetkin katsoo tanssiesityksiä :) Niissä on yleensä se liike, ja nimenomaan se miten ryhmä liikkuu yhteen, mikä on hauskannäköistä. Ei yksittäinen laihahko nainen. :)

Mä en puhunut tuossa kirjoituksestani naisista, vaan niistä miehistä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se vaan jännä että miehet eivät pidäkkään yhtäkkiä linkin kaltaisista naisista vaikka halli on aina täynnä juuri tuollaisten naisten tanssiesityksien ajan juuri niitä miehiä :whistle: Anyway..

Naisetkin katsoo tanssiesityksiä :) Niissä on yleensä se liike, ja nimenomaan se miten ryhmä liikkuu yhteen, mikä on hauskannäköistä. Ei yksittäinen laihahko nainen. :)

Mä en puhunut tuossa kirjoituksestani naisista, vaan niistä miehistä ;)

Ei naiset ja miehet niin erilaisia ole keskenään :D
 
Tässä teille hyvä esimerkki siitä mitä minä tarkoitan, sama henkilö kymmenen kiloa lihavempana ja laihempana. Kyllä tuo lihavampi versio varmasti näyttää paremmalta suurimman osan mielestä.

http://img83.imageshack.us/img83/6232/zoepi6.jpg
 
Mä kuulkaas luulen, että miehiä on moneen lähtöön ja monetkin heistä voivat pitää monenkin kokoisia naisia kauniina. Ellei ole joku ulkonäköfetissi suuntaan tai toiseen. Love and peace, antakaas vaan kaikkien kukkien kukkia. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille hyvä esimerkki siitä mitä minä tarkoitan, sama henkilö kymmenen kiloa lihavempana ja laihempana. Kyllä tuo lihavampi versio varmasti näyttää paremmalta suurimman osan mielestä.

http://img83.imageshack.us/img83/6232/zoepi6.jpg

No ap:n linkittämä nainen ei todellakaan ollut noin laiha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.

ja naiset yleensä haluavat hoikan miehen myös

hoikka mies? siis sellaisen kukkakepin?? hyi kamala.. itse haluan olla kyllä pieni mutta haluan myös rinnat ja pepun,mutta jos mies on hoikka ni rupee puistattaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä ole kertaakaan haukkunut tuota linkin naista. Minun silmää ei hivele, eikö sitä saa kertoa. Täytyy siis alkaa valehtelemaan.
Sulla vaan on joku perusolettamus mistä kaikki miehet pitää vaikka makuja on niin monta kuin on miestäkin.

Mikä sulla nyt oikein on?Tuota noin olenko kieltänyt kertomasta :o Rauhotu nyt vähäsen hyvä ihminen.Mulla ei ole mitään perusolettamusta sanoin vain että tuohaukkuminen aikuiselta ihmiseltä kuulostaa todella naurettavalta jos jotakin ei sen takana ole ja toisekseen sanoin että hallit on aina täynnä kun tuollaisilla mimmeillä show alkaa, vai väitätkö muuta?Mä puhuin tuosta haukkumisesta, mulla ei kiinnosta paskan vertaan pidätkö sä tuollaisita vai et, vaan ihan se haukkuminen on naurettavaa.

Mistä päättelet että juuri minä olen haukkunut? Samaa mieltä että haukkuminen on typerää oli kyse minkä kokoisesta ihmisestä hyvänsä. Ei tarvitse hikeentyä siellä ;)
 
http://static.iltalehti.fi/missit/marielsaajatkaaPP_mm.jpg

Esimerkiksi tässä hänen naama kuvansa, ei todellakaan anorektinen naama vaan ihan normaalisti oli pyöreyttä niinkuin terveellä ihmisellä on.
Ruumiin rakennekkin muokkaa ihmisestä sen näköisen kuin se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä teille hyvä esimerkki siitä mitä minä tarkoitan, sama henkilö kymmenen kiloa lihavempana ja laihempana. Kyllä tuo lihavampi versio varmasti näyttää paremmalta suurimman osan mielestä.

http://img83.imageshack.us/img83/6232/zoepi6.jpg

Lindsay joo, Nicole parempi hoikempana. Mutta toi linkin nainen ei ole noin anorektinen. Esim. täydellisten naisten Gabrielle (Eva Longoria) on paljon pienempi.
 
Se on vaan niin helvetin jännä asa että laihoja saa haukkua mutta lihavia ei.Jos sanallakin sanoo läski tjs niin heti on kaikki kimpussa, mutta jos laihaa haukutaan niin kaksplussan mammat hetihyörii "juu niin on niin on". Mulla itselläni on tuollainen kroppa ja voitte olla aivan varmoja että monilta monilta miehiltä saan huomiota, varsinkin kesäisin.
Joten samapa mitä nainen naiselle sanoo/haukkuu, ennemmin olen tuon näköinen ja miesten huomion kohteena kuin 150kg lihavampana huomion kohteena..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Se on vaan niin helvetin jännä asia että laihoja saa haukkua mutta lihavia ei.Jos sanallakin sanoo läski tjs niin heti on kaikki kimpussa, mutta jos laihaa haukutaan niin kaksplussan mammat hetihyörii "juu niin on niin on". Mulla itselläni on tuollainen kroppa ja voitte olla aivan varmoja että monilta monilta miehiltä saan huomiota, varsinkin kesäisin.
Tää on niin totta! Kalikka taitaa kalahtaa... ;)
Itse en valitettavasti oo noin hoikka enää, aiemmin olin. Ylipainoa ei tosin oo vieläkään, ja pidän huolen ettei tulekaan...! Ylipaino on muutenkin tietääkseni alipainoa suurempi terveysriski, vaikka muiden arvostelu painon perusteella ei nyt ylipäänsäkään oo järkevää.
 

Yhteistyössä