en kyllä haluais olla tämä nainen :o

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta Aquilera on tosi kaunis. Kauniimmaks muuttu kun löysi miehensä, en siitä lutkalookista tykänny :whistle:
Ja uhkea on ollu aikasemminkin (silikonit tai ei ), joten en yhtään ihmettele nyt kun on just synnyttäny...

Ja loistava laulajakin kaiken lisäks. Enkä edes ole fani :D
 

Yhteistyössä