Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laiha on ja ei laaksoa ei kukkulaa. minun mies ainakin tykkää muodokkaista naisista, ei lihavista vaan pitää olla rinnat , peppu ja vyötärö.
kyllä nyt jo olisi päästävä tuosta laihuus ihanteesta ja alettava suosiin normaaleita naisia joilla on jotakin varressaan. katsokaapa enennen vanhaan tehtyjä kotimaisia elokuvia siellä on terveen näköisiä kauniita naisia jotka ovat hoikkia mutta muodokkaita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
mun mies esim meinaa oksentaa jos telkkarista tulee jotai kuvaa läskeistä ihmisistä. sille se on sama ku toisille olisi vaikka ruumiinavaus...

Harvemmin ihmisiä rupeaa toisen lihavuus tai laihuus oksettamaan kun sellaista näkee. Se vain ei miellytä silmää. Sun mies ei todellakaan ole ihan normaali
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
laiha on ja ei laaksoa ei kukkulaa. minun mies ainakin tykkää muodokkaista naisista, ei lihavista vaan pitää olla rinnat , peppu ja vyötärö.
kyllä nyt jo olisi päästävä tuosta laihuus ihanteesta ja alettava suosiin normaaleita naisia joilla on jotakin varressaan. katsokaapa enennen vanhaan tehtyjä kotimaisia elokuvia siellä on terveen näköisiä kauniita naisia jotka ovat hoikkia mutta muodokkaita.

Jaa, no mieluummin laiha kuin läski jolla on "mistä ottaa kiinni" vähän muuallakin kuin perseessä ja tisseissä :x
 
olenkos minäkin ollut erään mielestä anorektikko aina? olen meinaan painanut useamman vuoden 43kg,nykyään 45-47, pituutta on 155. ja syön kuin hevonen ruokaa :) ja lisäksi suklaa pussi illassa saattaa mennä. opaino ei vaan nouse. mutta ilmeisesti olen silti anorektikko ja luukasa(vaikka on kyllä pylly mistä tarttua kiinni )
 
Kyllä minun mies vaan tykkää minusta, vaikka ei oo pahemmin rintavarustusta. Koskaan en oo joutunut minimaalisten tissieni vuoksi "kärsimään" tai kokemaan itseäni kelvottomaksi. Aina oon miehille kelvannu, samoin kaikille muillekin.

Että mikäs tää aikuisillakin ihmisillä on, että morkataan ylipäätään erilaisia ihmisiä, pieniä rintoja tms.? Haetaan omaan itsetuntoon kohotusta ja ylemmyydentunnetta? Voi voi, kun ei meikäläistä ainakaan lannista, lähinnä säälittää ja naurattaa, sekä itse asiassa hävettää tällaisten jaappaajien puolesta.

Jokainen on kaunis sellaisenaan, esim. näyttäisin tosi tuhdilta isojen rintojen kanssa. Ei kaikille sovi isot tissit eikä kaikille sovi pienet tissit. Kauneinta siis se, että on itsensä näköinen ja sopusuhtainen!

Ei kai kukaan nyt enää mieti, että mitä musta ajatellaan tai kylläkään edes arvostele toisten ulkomuotoa? Tosi typerää aikuisilta (?) ihmisiltä.

Makuja on monia, mutta älkää viitsikö sortua toisten hlökohtaisuuksien haukkumiseen tai arvosteluun. Luojan kiitos emme kaikki ole yhtä tissiä tai persettä, luuta tai lautaa tms., vaan kaikki erilaisia!

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
olenkos minäkin ollut erään mielestä anorektikko aina? olen meinaan painanut useamman vuoden 43kg,nykyään 45-47, pituutta on 155. ja syön kuin hevonen ruokaa :) ja lisäksi suklaa pussi illassa saattaa mennä. opaino ei vaan nouse. mutta ilmeisesti olen silti anorektikko ja luukasa(vaikka on kyllä pylly mistä tarttua kiinni )

Kenen mielestä? Lääkäri määrää anoreksian, ei kukaan muu.Se ei ole mielipide!
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
laiha on ja ei laaksoa ei kukkulaa. minun mies ainakin tykkää muodokkaista naisista, ei lihavista vaan pitää olla rinnat , peppu ja vyötärö.
kyllä nyt jo olisi päästävä tuosta laihuus ihanteesta ja alettava suosiin normaaleita naisia joilla on jotakin varressaan. katsokaapa enennen vanhaan tehtyjä kotimaisia elokuvia siellä on terveen näköisiä kauniita naisia jotka ovat hoikkia mutta muodokkaita.

Nii ja hienoa, jos miehesi tykkää sinusta, jos sulla siis peppua ja tissiä! Minunkin mies tykkää minusta, vaikkei oo tissejä! Eiks oo mahtavaa, että jokaisella on semmonen mies, joka välittää vaimokkeestaan? =) :flower: :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja :
olenkos minäkin ollut erään mielestä anorektikko aina? olen meinaan painanut useamman vuoden 43kg,nykyään 45-47, pituutta on 155. ja syön kuin hevonen ruokaa :) ja lisäksi suklaa pussi illassa saattaa mennä. opaino ei vaan nouse. mutta ilmeisesti olen silti anorektikko ja luukasa(vaikka on kyllä pylly mistä tarttua kiinni )

Kenen mielestä? Lääkäri määrää anoreksian, ei kukaan muu.Se ei ole mielipide!

Aivan. anoreksia on SAIRAUS, ei ulkonäköpiirre, eikä varsinakaan haukkumasana
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
laiha on ja ei laaksoa ei kukkulaa. minun mies ainakin tykkää muodokkaista naisista, ei lihavista vaan pitää olla rinnat , peppu ja vyötärö.
kyllä nyt jo olisi päästävä tuosta laihuus ihanteesta ja alettava suosiin normaaleita naisia joilla on jotakin varressaan. katsokaapa enennen vanhaan tehtyjä kotimaisia elokuvia siellä on terveen näköisiä kauniita naisia jotka ovat hoikkia mutta muodokkaita.

Hienoa että viitsit haukkua linkin tyttöä joka on ja tiedät itsekkin todella monen mielestä erittäin kaunis ja hyvä kroppainen, menestynyt miss bikini kisoissakin ja tulikohan toiseksi.Mutta juu sulla on varmasti hieno ja hyvä itsetunto koska haukut häntä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
http://www.hatterspage.de/images/bilder/magersucht%2011.jpg tässä teille anoreksiaa *älä avaa lasten nähden!!!*

suurin osa anorektikoista ei näytä tuollaiselta.
Enkä mä muuten ole yhtään varma siitä että tuota kuvaa ei olisi käsitelty


Tosiasia on, että meillä ylipaino on ongelma lisääntyvässä määrin, nuoriso on lihonnut vuosi vuodelta. Lihavuuden myötä lisääntyy myös sairastuvuus mm. metaboliseen oireyhtymään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
http://www.hatterspage.de/images/bilder/magersucht%2011.jpg tässä teille anoreksiaa *älä avaa lasten nähden!!!*

suurin osa anorektikoista ei näytä tuollaiselta.
Enkä mä muuten ole yhtään varma siitä että tuota kuvaa ei olisi käsitelty


Tosiasia on, että meillä ylipaino on ongelma lisääntyvässä määrin, nuoriso on lihonnut vuosi vuodelta. Lihavuuden myötä lisääntyy myös sairastuvuus mm. metaboliseen oireyhtymään.

Anoreksia ja muut syömishäiriöt eivät ole yhtään lihavuutta parempi vaihtoehto
 
tuli tässä semmonenki mieleen että täällä naiset arvostelee toisiansa , ettekä huomaa siinä mitään outoa , jos mua noin paljon kiinnostais miesten ulkonäkö niin mä olisin kaikkien mielestä varma homo . (ei kiinnosta miesten ulkonäkö, enkä ole homo)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
mun mies esim meinaa oksentaa jos telkkarista tulee jotai kuvaa läskeistä ihmisistä. sille se on sama ku toisille olisi vaikka ruumiinavaus...

Harvemmin ihmisiä rupeaa toisen lihavuus tai laihuus oksettamaan kun sellaista näkee. Se vain ei miellytä silmää. Sun mies ei todellakaan ole ihan normaali

:laugh: no sen tiedän ettei se normaali ole, mutta tykkään hänestä juuri siksi. siinäkin nähdään että makuja on monia! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
http://www.hatterspage.de/images/bilder/magersucht%2011.jpg tässä teille anoreksiaa *älä avaa lasten nähden!!!*

suurin osa anorektikoista ei näytä tuollaiselta.
Enkä mä muuten ole yhtään varma siitä että tuota kuvaa ei olisi käsitelty


Tosiasia on, että meillä ylipaino on ongelma lisääntyvässä määrin, nuoriso on lihonnut vuosi vuodelta. Lihavuuden myötä lisääntyy myös sairastuvuus mm. metaboliseen oireyhtymään.

Anoreksia ja muut syömishäiriöt eivät ole yhtään lihavuutta parempi vaihtoehto

Eivät toki. Mutta täällä ihannoidaan ylipainoa. Ei ymmärretä, että se on terveydellinen riskitekijä, vakava sellainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
tuli tässä semmonenki mieleen että täällä naiset arvostelee toisiansa , ettekä huomaa siinä mitään outoa , jos mua noin paljon kiinnostais miesten ulkonäkö niin mä olisin kaikkien mielestä varma homo . (ei kiinnosta miesten ulkonäkö, enkä ole homo)

Naisia kiinnostaa toisten nälviminen. Itsetunto on huono. Sama pätee triangelidraamoihin, ensi tarhassa ja koulussa tyttöjen kesken, sitten parisuhteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivät toki. Mutta täällä ihannoidaan ylipainoa. Ei ymmärretä, että se on terveydellinen riskitekijä, vakava sellainen.

En minä ole huomannut ylipainon ihannointia. Ennemminkin joka toinen palstalainen laihduttaa, myös ne normaalipainoiset. Lääketieteellinen normaalipaino ei ole terveydelle haitallista, vaikka kauneusihanteiden mukaan se on kin läskiä ja ylipainoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
tuli tässä semmonenki mieleen että täällä naiset arvostelee toisiansa , ettekä huomaa siinä mitään outoa , jos mua noin paljon kiinnostais miesten ulkonäkö niin mä olisin kaikkien mielestä varma homo . (ei kiinnosta miesten ulkonäkö, enkä ole homo)

Naisia kiinnostaa toisten nälviminen. Itsetunto on huono. Sama pätee triangelidraamoihin, ensi tarhassa ja koulussa tyttöjen kesken, sitten parisuhteessa.

ok :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
tuli tässä semmonenki mieleen että täällä naiset arvostelee toisiansa , ettekä huomaa siinä mitään outoa , jos mua noin paljon kiinnostais miesten ulkonäkö niin mä olisin kaikkien mielestä varma homo . (ei kiinnosta miesten ulkonäkö, enkä ole homo)

Naisia kiinnostaa toisten nälviminen. Itsetunto on huono. Sama pätee triangelidraamoihin, ensi tarhassa ja koulussa tyttöjen kesken, sitten parisuhteessa.

ok :o
Mutta laitapa galluppi, jossa kysyt onko oikein arvostella muita niin saatat yllättyä vastauksista. Voin melkein arvata, että gallupin tuloksen mukaan me naiset ollaankin korrekteja ja muita huomioivia. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyseinen neito ei ole alipainoinen, painoindeksin mukaan. Miksi siis hoikkia normaalipainoisia haukutaan luukasaksi?

oisko sen takia että neito on kiinteä ja trimmissä kunnossa? kateelliset mammat on heti haukkumassa kun ei ole röllöä läskimahaa niin on muka anorektikko
 
Jos mielipiteeni tytöstä sanoisin, ainoa asia mikä negatiivisena pisti silmään oli mikrojen alta vilkkuva lonkkaluu, joka ponkotti.

Tanssi itsessään oli kummassakin "seksitanssi" :laugh: -videossa kaikkea muuta kuin seksikästä, mieleen tuli lähinnä aerobic..

Että paljon melua tyhjästä tuokin missiskandaali.
 

Mie oon nähnyt tuommosta "seksitanssia" baarissakin :laugh:

Mutta joo, jos tytön ulkonäöstä puhutaan, niin olihan tuo hoikka. Se, minkä tuossa huomas, et eipä oikeen ollu tissejä eikä takamusta. Miun mies kans sanoo että pitää naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, mut mistäs sen tietää mitä se päässään oikeesti aattelee. Eipähän tuo oo lähteny lätkimään, vaikkei kotona mikään "luukasa" olekaan :p
 

Yhteistyössä