Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Tuohan on ihan normaalipainoinen! :O
Kyllä mä mieluummin tuollaista katselen kuin jotain +20kg...

se on semmonen juttu että pituus ja painomittaa ei katella vaan sitä miltä näyttää .
selitinkö taas vaikeesti ymmärrettävästi ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja :whistle:

Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?

niinpä...tosin ehkä se kiinniotettavan määräkin ratkaisee :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja :whistle:

Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?

jaa-a. En minä ole ainakaan ollut, vaikka en koskaan tuollainen ole ollut, tosin en näin paksukaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja :whistle:

Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?

ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja :whistle:

Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?

Itsetunnostahan se on kiinni. Tämä yhteiskunta on niin vääristynyt että ihminen ei saa olla mitä on, vaan hänet yritetään laittaa tiettyyn muottiin. Ne muotin mukaiset naiset ovat itsevarmoja ja ne jotka siitä poikkeavat tuntevat olevansa huonompia.
Minun kokemuksen mukaan se on juuri se itsevarmuus joka miehiä kiehtoo, kunhan ei ole kyse ylpeydestä ja omahyväisyydestä, se on taas eri asia. Tunnen eräänkin normaali + 20 kiloa naisen, joka ei koskaan baarista ole ilman miesseuraa poistunut ja vielä hämmästyttävän hyvännäköistä seuraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja :whistle:

Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?

ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

en mä tiedä, ikäväkseni sain todeta että laihdutuksen jälkeen ainakin mun kohtelu muuttui aika radikaalisti joidenkin ihmisten taholta :/
 
Juuri ja juuri rajoilla, että olisi liian laiha. Nätti tyttö kuitenkin, kuten jotkut lievästi ylipainoiset. Anorektikot ja reilusti lihavat ovat asia erikseen.

Kauneus on mielestäni riippuvainen muista asioista kuin painosta. Itselleni tärkeimmät ovat kasvot. Sellaiset kasvot, kuten vaimollani, on täydelliset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.

 
Minä olen luonnostani liian laiha enkä osaa ihailla tällaisia vartaloita. Samanlaisia kun löytyy nuorilta pojilta. Minun mielestäni naisella saa mielellään olla lantio, takapuoli ja rinnat. Kummallinen tämä nykypävän kauneusihanne, jossa ei ihannoida terveen näköistä kroppaa, vaan painoindeksiltään alipainoisia.

Ja miesten naismakuja löytyy varmaan yhtä monia kuin miehiäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.

ja naiset yleensä haluavat hoikan miehen myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.

tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/

Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.

ja naiset yleensä haluavat hoikan miehen myös

Mistä te näitä yleistyksiä vedätte, toivottavasti ette ihan tosissanne ole :whistle:
Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x
 
Meillä on varmaan aivan käsittämätön parisuhde kun mieheni on hoikka ja hyvä kroppainen ja minä plösö (käyn kyllä 3 viikossa salilla) mutta plösönä pysyn aina. Kuitenkin mies on aina minua rakastanut, olen ollut hoikempi tai lihavampi. Kroppa muuttuu, aivot ja luonne ei....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!

Samaahan sinäkin tuolla sanoit, tai vähän kuin "piilov*ttuilit" ettei Mariel:lilla ole rintoja ym, se ei tunnu kivalta ihmisestä jolle laihuus on sairaus ja joka häpeää omaa kroppaansa, vai tuntuisiko sinusta kivalta jos olisit aina haaveillut täyteläisestä kropasta etkä voi sitä saada??
 
Mistä ihmeen kohdasta ton tanssin oli tarkoitus olla seksikäs tai kuuma? Tai edes tanssi? Tai no ehkä se oli kuuma varpaiden välistä, aikansa venkoilemalla tulee noissa saappaissa jaloista hiki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!

Mulle on ihan sama, minkä kokoinen, kukakin on. Pääasia, että saan itse nämä kiloni kannettua.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x

Onko iso sama kuin normaalipainoinen? vai onko iso sama kuin ylipainoinen ja laihan ja ison välillä on sitten normaalipainoiset?

Mua miellyttää eniten normaalipainoiset.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Meillä on varmaan aivan käsittämätön parisuhde kun mieheni on hoikka ja hyvä kroppainen ja minä plösö (käyn kyllä 3 viikossa salilla) mutta plösönä pysyn aina. Kuitenkin mies on aina minua rakastanut, olen ollut hoikempi tai lihavampi. Kroppa muuttuu, aivot ja luonne ei....

Ei oikea rakkaus tuollaista ole. Todellinen rakkaus punnitaan viikottain vaa'alla ja mittanauhalla. Myös ikä on hyvä mittari, kun tietty raja saavutetaan, vaihdetaan nuorempaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!

Samaahan sinäkin tuolla sanoit, tai vähän kuin "piilov*ttuilit" ettei Mariel:lilla ole rintoja ym, se ei tunnu kivalta ihmisestä jolle laihuus on sairaus ja joka häpeää omaa kroppaansa, vai tuntuisiko sinusta kivalta jos olisit aina haaveillut täyteläisestä kropasta etkä voi sitä saada??

Eikös eräskin julkkis laukonut, että joka toisella suomalaisnaisella on silikonit, joten niillähän sitä runsautta saa.
 

Yhteistyössä