K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Tuohan on ihan normaalipainoinen! :O
Kyllä mä mieluummin tuollaista katselen kuin jotain +20kg...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:on kyllä tosi laiha. Minun mies ei tykännyt yhtään. Pitää olla kuulemma jotakin mistä ottaa kiinni eikä tuolla ollut rintoja![]()
Miksi sitten ne tytöt, joissa on, mistä ottaa kiinni, todella runsaastikin, on yleensä seinäruusuja?
ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ja oisikohan sillä luonteellakin ihan vähän merkitystä :/
Mutta luulisin, että siihen luonteeseen pääse harvemmin kukaan tutustumaan, ja rakastumaan, jos on valmiiksi tankin kokoinen. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että lihavat miehetkin, haluaa hoikan tyttöystävän.
ja naiset yleensä haluavat hoikan miehen myös
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mistä te näitä yleistyksiä vedätte, toivottavasti ette ihan tosissanne ole![]()
Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Meillä on varmaan aivan käsittämätön parisuhde kun mieheni on hoikka ja hyvä kroppainen ja minä plösö (käyn kyllä 3 viikossa salilla) mutta plösönä pysyn aina. Kuitenkin mies on aina minua rakastanut, olen ollut hoikempi tai lihavampi. Kroppa muuttuu, aivot ja luonne ei....
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tietysti jos on valmiiksi sellainen asenne ihmisestä, että tuo on tankki ja sen täytyy olla tyhmä ja ruma. Sääli että on sellaisiakin ihmisiä jotka ajattelevat heti ihmisestä noin jo ulkokuoren perusteella!
Samaahan sinäkin tuolla sanoit, tai vähän kuin "piilov*ttuilit" ettei Mariel:lilla ole rintoja ym, se ei tunnu kivalta ihmisestä jolle laihuus on sairaus ja joka häpeää omaa kroppaansa, vai tuntuisiko sinusta kivalta jos olisit aina haaveillut täyteläisestä kropasta etkä voi sitä saada??