Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IhaIhan tavallisia,hoikkia.Anorektikosta tietoakaan.....

Luulöetko että anorektikko on aina luurankomaisen laiha? Suurin osa syömishäiriöisistä näyttää juuri tuolta. Enkä väitä että kyseinen tyttö olisi syömishäiriöinen, mutta ulkonäön perusteella kuitenkin näyttä äsamalta kuin suurin osa anorektikoista.
harvea kerkeää laihtumaan luurangoksi ennen kuin joutuu hoitoon tai kuolee, ja ne luurangon asteella olevat tytöt ovat sairaalassa, eivät tanssilavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IhaIhan tavallisia,hoikkia.Anorektikosta tietoakaan.....

Luulöetko että anorektikko on aina luurankomaisen laiha? Suurin osa syömishäiriöisistä näyttää juuri tuolta. Enkä väitä että kyseinen tyttö olisi syömishäiriöinen, mutta ulkonäön perusteella kuitenkin näyttä äsamalta kuin suurin osa anorektikoista.
harvea kerkeää laihtumaan luurangoksi ennen kuin joutuu hoitoon tai kuolee, ja ne luurangon asteella olevat tytöt ovat sairaalassa, eivät tanssilavalla.

Onko sulla ongelma? Ihan normaali,hoikka kylläkin.Se on mun mielipide.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IhaIhan tavallisia,hoikkia.Anorektikosta tietoakaan.....

Luulöetko että anorektikko on aina luurankomaisen laiha? Suurin osa syömishäiriöisistä näyttää juuri tuolta. Enkä väitä että kyseinen tyttö olisi syömishäiriöinen, mutta ulkonäön perusteella kuitenkin näyttää samalta kuin suurin osa anorektikoista.
harvea kerkeää laihtumaan luurangoksi ennen kuin joutuu hoitoon tai kuolee, ja ne luurangon asteella olevat tytöt ovat sairaalassa, eivät tanssilavalla.

Onko sulla ongelma? Ihan normaali,hoikka kylläkin.Se on mun mielipide.

ei, mutta sulla ilmeisesti on. Justhan sulle sanottiin että anorektikko voi aivan hyvin näyttää tuolta ja suurin osa näyttääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kyllä hoikka ihminen, on paremman ja terveemmän näköinen, kuin esim. 20kg ylipainoinen.

Niinpä.Suurin osa miehistä tykkää hoikista ja sopusuhtaisista naisista.Miksi muuten ylipainoisten naisten miehet yleensä kuolaa hoikkien perään???? :)
Se on fakta.
 
Jos nyt painoindeksiä tuijotetaan, niin tuo on NORMAALIPAINON alarajalla. Eli on normaalipainoinen siinä missä painoindeksin 24,9 omaava ja normaalipainon ylärajalla oleva.

Mikäli tuo on 174/56 on kamala luukasa, niin siinä tapauksessa 174/75 on hirveä läski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Oman mieheni sanojen mukaan hän ei pidä laihoista, lihavista, sopusuhtaisista, tummista tai vaaleista...VAIN MINUSTA :saint:
Totuudesta en tiedä mutta on se ainakin hyvin opetettu :whistle:

:D Miten koulutit? Jotai vinkkejä jos saisi...

:D jaa-a, kai se jotain sellaista ilmeillä opettamista on ollut. Jatkuvaa kyselyä että onko tämä sinun mielestä kaunis, tai tykkäätkö tämän näköisistä naisista ja siihen sitten perään sellainen elämää suurempi tuijotus, että toinen varmasti tajuaa, että MIETI MIETI ja sitten kun mies osaa vastata oikein, hän saa palkinnon. Ei juurikaan eroa koiran koulutuksesta :whistle:
 
Ihan ok-kroppa tolla on, mutta siis onko toi naurettava ja väkinäinen ketkutus olevinaan SEKSIKÄSTÄ??!!

Ja juu, kyllä niitä anorektikoidenkin ihailijoita joukkoon mahtuu, osa taas haluaa että nainen on vähintään 100-kiloinen. Samoinhan se on naisillakin, toinen tykkää lihaksikkaasta, toinen tukevammasta nallekarhusta, kolmas pienestä ja hoikasta miehestä. Ei kaikki miehet varmasikaan mitään luurankoja ihannoi, mutta jotkut kyllä. Onneksi suurin osa taitaa tykätä semmoisista suht. normaaleista naisista tai sitten se ulkonäkö ei ole Se Juttu puolisoa valitessa vaan muut syyt menee edelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mä itse olen aina ollut (todella ) hoikka. Kehut on tullut miehiltä ja ne haukut naisilta. Mä olen siitä vetänyt omat johtopäätökseni.

:laugh: En minä ainakaan kehuja ole naisilta saanut olin minkä kokoinen vaan enkä myöskään haukkuja miehiltä koosta riippumatta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Oman mieheni sanojen mukaan hän ei pidä laihoista, lihavista, sopusuhtaisista, tummista tai vaaleista...VAIN MINUSTA :saint:
Totuudesta en tiedä mutta on se ainakin hyvin opetettu :whistle:

:D Miten koulutit? Jotai vinkkejä jos saisi...

:D jaa-a, kai se jotain sellaista ilmeillä opettamista on ollut. Jatkuvaa kyselyä että onko tämä sinun mielestä kaunis, tai tykkäätkö tämän näköisistä naisista ja siihen sitten perään sellainen elämää suurempi tuijotus, että toinen varmasti tajuaa, että MIETI MIETI ja sitten kun mies osaa vastata oikein, hän saa palkinnon. Ei juurikaan eroa koiran koulutuksesta :whistle:

:laugh: oikeasta vastauksesta taputus pään päälle "hyyvä poika" vai nakki tai lihapulla tai joku muu makupala...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mä itse olen aina ollut (todella ) hoikka. Kehut on tullut miehiltä ja ne haukut naisilta. Mä olen siitä vetänyt omat johtopäätökseni.

Mä taas aina olen ollut ylipainoinen. Haukut on tulleet miehiltä JA naisilta :D

Ihmettelen, että miten niitä kommentoijia aina riittää.
 

Yhteistyössä