Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Eikös eräskin julkkis laukonut, että joka toisella suomalaisnaisella on silikonit, joten niillähän sitä runsautta saa.

Tämä on siis sinun vastauksesi?Minulla on haaveissa TÄYTELÄINEN kroppa, sitä ei silikoneilla saa vaan tahtoisin joskus omata AIDOT ja kauniit rinnat, samoin kuin lantion ja vatsan, mutta se ei minulta onnistu vaikka mitä sen eteen tekisin.
 
Ja harva lihaksikas mies tai nainen (oikein kunnolla treenattu jne) on lähelläkään painoindeksiä, vaan erittäin kaukana siitä. Näilläkin ihmisillä saattaa olla yli 20 kiloa, mutta pelkkää lihasta. Noita painoindeksejä ei kannata seurata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x

Onko iso sama kuin normaalipainoinen? vai onko iso sama kuin ylipainoinen ja laihan ja ison välillä on sitten normaalipainoiset?

Mua miellyttää eniten normaalipainoiset.

No minusta on aivan sama kuinka paljon painaa, mutta miehellä pitää olla leveä selkä ja lihaksia, on siinä sitten läskikerros ympärillä tai ei. Sellaiset kapeat miehet on minusta oikeita seksintappajia, mutta kaikilla siis oma mielipide ja sehän näissä ketjuissa huvittavaa onkin, että ei mitään yleispätevää kaavaa voi keksiä, että kuka tykkää millaisesta ihmisestä. Ja kun rakkaus iskee, niin yleensä ne omat kauneuskäsitykset kyllä muuttuvat sen mukaan miltä se oma rakas näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Eikös eräskin julkkis laukonut, että joka toisella suomalaisnaisella on silikonit, joten niillähän sitä runsautta saa.

Tämä on siis sinun vastauksesi?Minulla on haaveissa TÄYTELÄINEN kroppa, sitä ei silikoneilla saa vaan tahtoisin joskus omata AIDOT ja kauniit rinnat, samoin kuin lantion ja vatsan, mutta se ei minulta onnistu vaikka mitä sen eteen tekisin.

etkö ymmärrä vitsiä?
 
Miehen mielestä nainen on aivan liian laiha jos sen kylkiluut törröttävät. Videon naisella tätä ei näy, mutta rajoilla mennään. Muotoja pitäisi olla kuitenkin. Noin sivumennen sanoen Marilyn Monroen koko ilmeisesti nykymitoilla katsottuna olisi n. 38-40
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miehen mielestä nainen on aivan liian laiha jos sen kylkiluut törröttävät. Videon naisella tätä ei näy, mutta rajoilla mennään. Muotoja pitäisi olla kuitenkin. Noin sivumennen sanoen Marilyn Monroen koko ilmeisesti nykymitoilla katsottuna olisi n. 38-40

Eikös se ollut jotain 42 tms?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
anteeksi nyt sitten hirveästi!

Ihan oikeasti, tuo voi ottaa päähän. :/ Lihavuudesta ei koskaan saa mainita mutta laihuudesta ja rinnattomuudesta voi rauhassa haukkua...

Mä alan pikkuhiljaa olla sinut rinnattomuuteni (aa-kuppi) kanssa mutta vielä jonkun aikaa sitten olisin mäkin kevyesti loukkaantunut.
Onneksi mulla on iso perse, se kompensoi rintojen puutetta. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miehen mielestä nainen on aivan liian laiha jos sen kylkiluut törröttävät. Videon naisella tätä ei näy, mutta rajoilla mennään. Muotoja pitäisi olla kuitenkin. Noin sivumennen sanoen Marilyn Monroen koko ilmeisesti nykymitoilla katsottuna olisi n. 38-40

Eikös se ollut jotain 42 tms?

jossain oli joskus, että Marilyn oli 42-44 kokoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
anteeksi nyt sitten hirveästi!

Ihan oikeasti, tuo voi ottaa päähän. :/ Lihavuudesta ei koskaan saa mainita mutta laihuudesta ja rinnattomuudesta voi rauhassa haukkua...

Mä alan pikkuhiljaa olla sinut rinnattomuuteni (aa-kuppi) kanssa mutta vielä jonkun aikaa sitten olisin mäkin kevyesti loukkaantunut.
Onneksi mulla on iso perse, se kompensoi rintojen puutetta. :laugh:

En minä ainakaan ole lihavia missään nähnyt niin haukuttavan kuin täällä palstalla. Ehkä sitä näkee vain ne jutut mitkä koskevat itseä ja ohittaa kätevästi kaikki muut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
anteeksi nyt sitten hirveästi!

Ihan oikeasti, tuo voi ottaa päähän. :/ Lihavuudesta ei koskaan saa mainita mutta laihuudesta ja rinnattomuudesta voi rauhassa haukkua...

Mä alan pikkuhiljaa olla sinut rinnattomuuteni (aa-kuppi) kanssa mutta vielä jonkun aikaa sitten olisin mäkin kevyesti loukkaantunut.
Onneksi mulla on iso perse, se kompensoi rintojen puutetta. :laugh:

Kyllä minä olen lihavuudestani kuullut, eikä siinä auta DD-kuppikaan. Mielelläni antaisin puolet jollekin joka tarvitsee. Haluatko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
En minä ainakaan ole lihavia missään nähnyt niin haukuttavan kuin täällä palstalla. Ehkä sitä näkee vain ne jutut mitkä koskevat itseä ja ohittaa kätevästi kaikki muut :whistle:

Haukutaan täällä (aivan liikaa, ikävä kyllä ) mutta aina löytyy joku joka tajuaa sanoa sen olevan idioottimaista touhua. Lautamaisia muotoja saa haukkua rauhassa.
Ääh, sitä on vaan niin kyllästynyt kuulemaan tuota "pienet rinnat on perseestä" -juttua.
 
itsekkin olen melko pieni (163cm/46kg) mutta kyllä tuo näytti tosi hoikalta, on varmaan kovin pitkä ja noin korkeat korot antaa vääristyneen vaikutelman. Itsekkin korkeilla koroilla näyttää todella hoikalta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Tumpula on kaunis sisältä ja päältä. :heart: =)

:heart: :)
Tosin nämä mun vähäisetkin rinnat näyttävät pikkuhiljaa katoavan. :D Mä luulin kuukausi sitten että kutistuminen loppui mutta se jatkuu vaan... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Haukutaan täällä (aivan liikaa, ikävä kyllä ) mutta aina löytyy joku joka tajuaa sanoa sen olevan idioottimaista touhua. Lautamaisia muotoja saa haukkua rauhassa.
Ääh, sitä on vaan niin kyllästynyt kuulemaan tuota "pienet rinnat on perseestä" -juttua.

Tuo on aivan totta.

Mulle ois aivan sama jos sanottais esimerkiksi pelkkä laiha tai jne, mutta jos päälle pitää vielä haukkua luukasaksi ja miksikaikiksi lie, niin kyllä se särähtää ja ikävästi korvaan :|

Niinkuin ap:kin aloitti jo otsikossa " Kamalan näköinen luukasa! " Mitenköhän palstalla oltais suhtauduttu jos otsikko olisikin mennyt näin " Kamalan näköinen läski " ? Olisi vastaan otto ollu vähän erillainen, aivan varmasti.
 
No eihän tuo ees ollut mikään luukasa luikero! :D
Mutta tanssia ei kyl erityisen hyvin mielestäni osannut, tai ainakaan se ei ollut kivan näköistä. Kaunis ja timmi mimmi kuitenkin.
 
ei se oo laiha. se on hoikka. sopusuhtanen. ei tohon ruumiinrakenteeseen mitkään selluliittiröykkiöt ja hölskyvät allit sovi.
ja hotku miehet tykkää että on ylimäärästä rasvaa jokapuolella, toiset taas tykkää että läski on rumaa... jotkut on siltä väliltä.
mun mies esim meinaa oksentaa jos telkkarista tulee jotai kuvaa läskeistä ihmisistä. sille se on sama ku toisille olisi vaikka ruumiinavaus...
meitä on joka lähtöön ja hyvä niin. jokaiselle jotakin. ettei kaikki halua samaa...
 

Yhteistyössä