P
päätön ratsumies
Vieras
parempi vaan katella vähän muutakin kun ulkomuotoo, ettei saa mukaansa ihan hirveetä riivinrautaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Eikös eräskin julkkis laukonut, että joka toisella suomalaisnaisella on silikonit, joten niillähän sitä runsautta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä ainakin pidän isoista miehistä, laihat miehet on niin :x
Onko iso sama kuin normaalipainoinen? vai onko iso sama kuin ylipainoinen ja laihan ja ison välillä on sitten normaalipainoiset?
Mua miellyttää eniten normaalipainoiset.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Eikös eräskin julkkis laukonut, että joka toisella suomalaisnaisella on silikonit, joten niillähän sitä runsautta saa.
Tämä on siis sinun vastauksesi?Minulla on haaveissa TÄYTELÄINEN kroppa, sitä ei silikoneilla saa vaan tahtoisin joskus omata AIDOT ja kauniit rinnat, samoin kuin lantion ja vatsan, mutta se ei minulta onnistu vaikka mitä sen eteen tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:etkö ymmärrä vitsiä?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:etkö ymmärrä vitsiä?
Hienoa että vielä viitsit vitsaillakkin sellaisesta joka on ollut minulle elin ikäinen vaiva, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja pitääollapikkasenpläski:http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1478996
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miehen mielestä nainen on aivan liian laiha jos sen kylkiluut törröttävät. Videon naisella tätä ei näy, mutta rajoilla mennään. Muotoja pitäisi olla kuitenkin. Noin sivumennen sanoen Marilyn Monroen koko ilmeisesti nykymitoilla katsottuna olisi n. 38-40
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:anteeksi nyt sitten hirveästi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miehen mielestä nainen on aivan liian laiha jos sen kylkiluut törröttävät. Videon naisella tätä ei näy, mutta rajoilla mennään. Muotoja pitäisi olla kuitenkin. Noin sivumennen sanoen Marilyn Monroen koko ilmeisesti nykymitoilla katsottuna olisi n. 38-40
Eikös se ollut jotain 42 tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:anteeksi nyt sitten hirveästi!
Ihan oikeasti, tuo voi ottaa päähän. :/ Lihavuudesta ei koskaan saa mainita mutta laihuudesta ja rinnattomuudesta voi rauhassa haukkua...
Mä alan pikkuhiljaa olla sinut rinnattomuuteni (aa-kuppi) kanssa mutta vielä jonkun aikaa sitten olisin mäkin kevyesti loukkaantunut.
Onneksi mulla on iso perse, se kompensoi rintojen puutetta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:anteeksi nyt sitten hirveästi!
Ihan oikeasti, tuo voi ottaa päähän. :/ Lihavuudesta ei koskaan saa mainita mutta laihuudesta ja rinnattomuudesta voi rauhassa haukkua...
Mä alan pikkuhiljaa olla sinut rinnattomuuteni (aa-kuppi) kanssa mutta vielä jonkun aikaa sitten olisin mäkin kevyesti loukkaantunut.
Onneksi mulla on iso perse, se kompensoi rintojen puutetta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minä ainakaan ole lihavia missään nähnyt niin haukuttavan kuin täällä palstalla. Ehkä sitä näkee vain ne jutut mitkä koskevat itseä ja ohittaa kätevästi kaikki muut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ääh, sitä on vaan niin kyllästynyt kuulemaan tuota "pienet rinnat on perseestä" -juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tumpula on kaunis sisältä ja päältä. :heart: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Pienet rinnat on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Haukutaan täällä (aivan liikaa, ikävä kyllä ) mutta aina löytyy joku joka tajuaa sanoa sen olevan idioottimaista touhua. Lautamaisia muotoja saa haukkua rauhassa.
Ääh, sitä on vaan niin kyllästynyt kuulemaan tuota "pienet rinnat on perseestä" -juttua.