J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Lammasta ja kania käyttäisin takuulla, minä syönkin niitä. Mitä järkeä olis heittää hukkaan tällaiselle kylmäallergikolle sopiva selviytymisapu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nbd:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi ei?Aito luonnontuote.
No ei se tarhaus kovin luonnollista ole!
No ei ole sianlihan tuotantokaan.Ja hyvin se aika monelle maistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Turkkia en käytä, turkkilaista kyllä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En käytäkään. Samantien voisin laittaa ihmistaljan lattialle tai tehdä kivespusseista lompakon itselleni.