K
kaija
Vieras
Se on ihan totta, että on olemassa päiväkoteja, jotka on liian suuria, liian vähän henkilökuntaa ja niin edelleen. Mutta on olemassa paljon päiväkoteja, joissa tilanne on paljon parempi. Se, että menee jonnekin valtavaan päiväkotiin seuraamaan päiväksi ei kerro totuutta päiväkodeista kokonaisuutena. Meillä lapset käy osa-aikaisina pienessä päiväkodissa, jos ei olis näin ihana ja pieni päiväkoti ollut, niin en olisi varmaan ehkä itsekään vielä halunnut alkaa osa-aikatöihin.
Olen kuullut ihan kamalasta pienistäkin päiväkodeista, mutta ei ne kaikki ole sellaisia, monet on hienoja paikkoja jossa ei ole edes liikaa lapsia.
Olen kuullut ihan kamalasta pienistäkin päiväkodeista, mutta ei ne kaikki ole sellaisia, monet on hienoja paikkoja jossa ei ole edes liikaa lapsia.