V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso![]()
Itte kans mietin samaa
![]()
Ja minua taas kotiäitinä huvitti se toimittajan oletus että lapsella ei voi olla muita kavereita koska on kotona. Tais olla joku asenteellinen työäiti toimittajana