T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Syyllistämisessäkin mennään mielestäni ihan vikaan, kun enemmän tää ongelma on ihan yhtieskuntatasolla kuin jonkun yhden äidin vika, joka lapsensa hoitoon vie.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Sama juttu. Ilmeisesti hän arvostaa kuitenkin kodinrikkojia. Itse olen kotiäiti, mutta en idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:(ps. miten täydellinen äiti voi tarjota lapsilleen pillimehua?:ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso![]()