työssäkäyvät äidit, kattokaapas tämä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työssäkäyvä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Sama juttu. Ilmeisesti hän arvostaa kuitenkin kodinrikkojia. Itse olen kotiäiti, mutta en idiootti.
 
Mä en ymmärrä tota vertausta tarhamiseen... Ihan oikeasti, en ole yhtäkään päivkotia nähnyt missä lapset tarhataan kuin eläimet, ihan kodinomaisia yksiköitä ovat olleet ne p-kodit joisa olen vieraillut. Mutta tolla Timo T.A:lla iso pyörä heittää muutenkin aika pahasti.

Syyllistämisessäkin mennään mielestäni ihan vikaan, kun enemmän tää ongelma on ihan yhtieskuntatasolla kuin jonkun yhden äidin vika, joka lapsensa hoitoon vie.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Täyttä asiaa :flower:
 
tuskin on niin paljon ollu katsomassa pk arkea , että tietää mitä se on .
Siellä on tottakai huonoja hetkiä mutta enemmän hyviä ja ihania hetkiä .
nim. töissä pk. ssa
En tajuu miks jengi jaksaa ottaa ees kantaa tuon naisen juttuihin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Tätä peesailen. Just samaa sanoin miehelle eilen, että jos meillä olis rahaa ku roskaa, niin voisin olla kotona vielä monta vuotta. Nytkin kun olen kotona niin kauan kun laki sallii, niin pennosia joutuu laskemaan ja välillä tekemään keikkaa töissä, että on mahdollista hoitaa lapset kotona siihen 3 v asti.

Ei tullut lotossa vieläkään jättipottia ;)
 
täällä huutelen lisää... tarkoitin asialla, tuotta että ryhmät ovat suuria, meteli taso on suurta...
En silti pitä tarhoja tarhaamisena, enkä todellakaan allekirjoita että äidit jotka ovat töissä ovat huonoja äitejä.

Valitettavasti minäkin olen tässä asiassa vain pienipalkkainen lähihoitaja, eikä mieskään ole miljonääri, joten lapsen on hoitoon mentävä, ja äidin on palattava työelämää... jotta laskut saadaan maksettua ja ruoka pöytään!!!

 
mutta perheelle voisi heittää kysymyksen, onko oikein että lapset kasvavat "pimennossa" vain äidin ja toisen veljen kanssa... vailla muita ystäviä ja oppeja siitä toisesta elämästä... johon välttämättä vielä jouttuu...
 
Olkoot Mikkoset mitä kieltä hyvänsä, mut meidän esikko oli 1v kun päiväkotiin meni ja hyvin on menny viimeset 4v. On erittäin tyytyväinen siellä ja me ollaan tyytyväisiä hoitopaikkaan. Mä oon varmaan ihan hirviö äiti kun etin töitä syksyks vaikka vaavi on vasta 4kk. Ei ne päiväkodit oo mitään lasten tarhaamista. En ymmärrä mistä moinen vertaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Sama juttu. Ilmeisesti hän arvostaa kuitenkin kodinrikkojia. Itse olen kotiäiti, mutta en idiootti.

Ajattelen samoin kun nuo 2 vierasta.
 
Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso :D

Niinpä. Ja kuitenkin jo isoja poikia. Meidän 5v ja 3v osaa luetella montakin kaveriaan ja puhuvatkin näistä paljon. Kotihoidossakin nuo ovat, mutta ihan sosiaalista elämää meillä silti. Ei tarvi vanhempien kertoa kavereiden nimiä.
 
Olen tarkotuiksella vältellyt ko. henkilöön liittyviä asioita, en katsonut jotain keskusteluohjelmaa televisiosta, josta ilmeisesti tämä uusi mediamyllytys taas kännistyi.
Tuon linkin katsoin kuitenkin, ja kyllä minua vielä suuremmin ihmetytti se toinen mielipiteittensä ilmaisija.

-muoks.

viittasin liian kauas
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
(ps. miten täydellinen äiti voi tarjota lapsilleen pillimehua? :whistle: :ashamed: )


Missä kohdassa hän on itseään täydelliseksi kutsunut???

Ollut vaan lasten tarhaamista vastaan. Ja lähinnä Tontin ajatusta pakkohoitoa vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:

Mä olen kotiäiti mutta musta ton Nina Mikkosen mielipiteet on turhan jyrkkiä (ihan samasta puusta veistetty kun miehensä) . MUTTA tuskin Nina on sitä Timon perhettä rikkonut eiköhän Timo ole osannut tehdä sen ihan itse ja eiväthän he enää mitään pienten lasten vanhempia olleet kun Timolla exänsä kanssa tuli ero.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Enpä viitsi edes katsoa. Mulla ei hirveesti heru ymmärtämystä naiselle joka ensin rikkoo ehjän perheen päästäkseen rikkaisiin naimisiin ja sitten huutelee norsunluutornistansa kasvatusohjeita meille taviksille joiden miehet ei hanki miljoonia ja samalla eristää lapsensa täysin maailmasta. Mennessä näkee, kuinka toimiva kasvatustapa tuo sitten on.... :whistle:


Näin juuri. Niinhän se vanha ja viisas kansakin sanoo sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua nauratti tuossa lopussa kun haastattelija kysyi että onko teillä kavereita, niin pojat ei oikein osanneet heti vastata niin vanhemmat yhteen ääneen alkoivat huutaa että onhan Otso :D

Ja sitten vielä kun haastattelija kysyi että mitä teette päivisin niin poika vastaa että leikitään KAHDESTAAN...pikkasen meinasi naurattaa.

 

Yhteistyössä