työkaverin beigeistä housusta näkyy läpi!!!!! käyttänyt jo viikon niitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolleega
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolleega

Vieras
sellaista ohutta puuvillaa tai mitä lie kangasta!!! näkyy siis ihan selkeästi tummat alushousut lävitse. On sentään hipsterit, mutta silti aika häijyä. Miten voisin asiallisesti vinkata siitä?

Minä olisin maininnut asiasta heti tuon huomattuani toteamalla asian hänelle nätisti suoraan. "Oletko muuten huomannut, että alushoususi näkyvät noista housuistasi läpi?"

Viimeksi muokattu:
Riippuu onko mies vain nainen. Jos nainen, huomauttaisin muka yllättyneenä (siis sillain että juuri huomasin että noistahan paistaa pikkarit läpi) jos mies, niin liimaisin tarralapun selkään, että senkin vilauttelija.

Haittaako se, että niistä näkyy läpi? Siis näkeekö niitä kukaan muu kun sinä? Ja jos vaikka hän on sitä mieltä, että haluaa että näkyy..?

Mä olen nähnyt yhdellä asiakkaalla niin, että valkoisten housujen läpi näkyi valkoiset alushousut, joiden kummallakin puolella oli mustaa. Etupuolella. Silloin mietin, että voiko asiasta huomauttaa, mutta päätin jättää huomauttamatta.

Kesäisin monet käyttää valkoisia housuja ja hameita joista näkyy lävitse, sama toki pätee paitoihin. Jos taas ei näy niin arvaa että housujen alla on stringit. Valkoisen kankaan pitää olla todella paksua jotta läpi ei mitään näy tai sitten pitää käyttää jotain alla mikä estää alusvaatteiden näkymisen. Minua asia ei erityisemmin haittaa, enkä kyllä kehtaisi mitään sanoakaan.

Toivottavasti ei ollut tällaiset kalstarit?

panties_large.jpg

Yhteistyössä