Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko pettäminen muka hyvä vaihtoehto? Tuollainen rikkoo avioliiton käsitettä. Erotkoon, jos ei pysty pysymään vain oman miehensä käsittelyssä ja juoksee jatkuvasti muualla munan perässä...
Avioliiton käsite on kovin kulttuuririippuvainen. Käsitteet yleensäkin ovat staattisia, abstrakteja, kun taas elämä on dynaamista ja konkreettista. Olen elämän kannalla! 😃
 
vierailija
Annoin eilen meidän koko tuotannon porukalle pillua, työpäivän jälkeen tosin, tai noh 1 ei tullut paikalle lainkaan mut muille annoin, nyt tänään saan lisää en tiedä monelta saan
 
vierailija
Totuus väännettynä "ajan muottiin" sopivaksi, mukaan lämpimiä ajatuksia ja voilà! Monet uskovat valheen.

F puhuu puuta heinää avioliitosta.

Avioliitto on hyvin konkreettinen käsite. Ja ihmiset eivät ole sitä alun perin määritelleet.
 
vierailija
staattinen tarkoittaa tätä: tasapainoinen, muuttumaton, pysyvä, ajasta riippumaton.

Tätä kaikkea avioliitto kyllä on.

Ja sille on syynsä.

Mutta kyllä avioliitto silti elämään kuuluu!
 
vierailija
staattinen tarkoittaa tätä: tasapainoinen, muuttumaton, pysyvä, ajasta riippumaton.

Tätä kaikkea avioliitto kyllä on.

Ja sille on syynsä.

Mutta kyllä avioliitto silti elämään kuuluu!
Seksi on eri juttu kuin rakkaus, seksiä nykyään harrastetaan ihan vaan koska se on kivaa eikä ole keltään pois, mieheni saa pillua niin paljon kuin haluaa vaikka panen muita
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Rakkaus siis liitetään avioliittoon, mutta seksi on revitty kummastakin irti.
Seksi on laajempi käsitys, seksiä voi harrastaa ilman rakkautta. Omistus halu ja mustasukkaisuus tekee tästä sen miksi naisen pitäisi tyytyä yhteen mieheen. Minun keho ja minun seksuaalisuus on minun asiani ja en aio kuihduttaa sitä liian vähäisen seksin vuoksi, haluan nauttia kehostani ja tuottaa sillä nautintoa myös muille miehille kuin vain omalle. Usein on niin että oman miehen kanssa rakastelen ja muiden kanssa paneskelen
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Seksi on laajempi käsitys, seksiä voi harrastaa ilman rakkautta.

Omistus halu ja mustasukkaisuus tekee tästä sen miksi naisen pitäisi tyytyä yhteen mieheen.

Minun keho ja minun seksuaalisuus on minun asiani
Tällaista tekstiä tulee, jos ei ole oikeaa perustusta.

Eli näitä nykyajan kotkotuksia, kun oleelliset käsitteet määritellään uudelleen.

Ja jotta siinä onnistuttaisiin, niin vedotaan ties mihin ja ties millä perusteilla. Ontuvilla.

Niin tässäkin.

Kun monet tekee tätä samaa, niin...

Tuloksena sekasorto ja särkyneitä sydämiä.

Yhtä et ainakaan pysty ympäri puhumaan.
 
vierailija
Tällaista tekstiä tulee, jos ei ole oikeaa perustusta.

Eli näitä nykyajan kotkotuksia, kun oleelliset käsitteet määritellään uudelleen.

Ja jotta siinä onnistuttaisiin, niin vedotaan ties mihin ja ties millä perusteilla. Ontuvilla.

Niin tässäkin.

Kun monet tekee tätä samaa, niin...

Tuloksena sekasorto ja särkyneitä sydämiä.

Yhtä et ainakaan pysty ympäri puhumaan.
Olen samaa mieltä että 23 vuotta sängyssä saman miehen kanssa on vienyt naiseuteni. Annoin virran viedä vuosi sitten ja nyt en ikinä palaisi vanhaan. Mieheni saa nykyään enemmän minua eli aina kun haluaa ja minä saan paljon enemmän ja on ihanaa kun vieras mies haluaa minua ja työntyy jäykällä siittimellä sisääni, ihanaa 😍 Mieheni ja minä oltiin lähes lapsia kun saimme ensimmäisen lapsen nyt minä olen 42 ja löytänyt naiseuteni. Annan kaikille jotka haluavat niin saan silloin myös paljon. Voitte tuomita Raamatun kirjoituksiin vedoten, ei kosketa minua koska uskon ennemmin ihmisyyteen ja naiseuteen ja siihen millä saan itselleni hyvän olon. En petä, kerroin hänelle kaiken ja nykyään kerron joka yhdynnän hänelle. Meidän liitto on herännyt samalla eloon ja rakkautta on nyt enemmän kuin vuosiin
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
on ihanaa kun vieras mies haluaa minua ja työntyy jäykällä siittimellä sisääni, ihanaa

Annan kaikille jotka haluavat niin saan silloin myös paljon. Voitte tuomita Raamatun kirjoituksiin vedoten, ei kosketa minua koska uskon ennemmin ihmisyyteen ja naiseuteen ja siihen millä saan itselleni hyvän olon. En petä, kerroin hänelle kaiken ja nykyään kerron joka yhdynnän hänelle.
Joo, petolliseen ihmisyyteen kannattaakin luottaa... ei.

Pää hämärtynyt, kun ei tiedä mitä pettäminen on ja mitä se ei ole.

Eikä kukaan tässä ole nyt Raamatusta mitään puhunut, ei kukaan muu kuin vain sinä itse, joten kun kerran itse aloitit, niin saat lisää haluamaasi, ole hyvä:

Mutta heidän on tehtävä tili Hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Eli siis: meistä uskovista kukaan ei ole mikään tuomitsija. Milloin se menee perille?
 
vierailija
Oon jo niin kypsä siihen, että meikäläisiä vain pidetään tuomitsijoina. Se on väärä käsitys, josta pitäisi päästä eroon.

Väärä käsitys, joka vain ruokkii valheellista stereotypiaa.
 
vierailija
Pillu on luojan luoma värkki, siinä on ominaisuus eli useita nautinto pisteitä klitoris niistä paras ja herkin. Kun saan orgasmeja saan samalla hyvän olon koko kehoon ja mieleen, mieheni jaksaa vain kerran kuussa kos oikein intoutuu, paljon kausia että 2 kertaa vuodessa on riittävä ja ei oikein jaksa seistä ja laukeaa alle minuutin. SIKSI ANNAN PALJON SEKSIÄ MUILLE!!!!! ON IHAN OIKEASTI PERUSTARVE MINULLE SAADAA KERRAN PÄIVÄSSÄ MUNAA, JOS MAHDOLLISTA NIIN ANTAISIN VAIKKA 10 KERTAA PÄIVÄSSÄ, NIIN PALJON TYKKÄÄN KYRVÄSTÄ
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen Jyväskyläläinen eronnut nainen juuri näistä syistä erosin, nyt sakset auki jo kolmatta vuotta ja nautin ja iloitsen elämästä. Kalua saan melkein joka päivä ja hyvin useasti saan useasti
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Mä annoin opettajalle hotellissa jonka hän oli varannut vain panemista varten ja kyllä me pantiin myöhäiseen iltaan saakka. Minulla ikää 19 ja opettaja 53
Kyllä tuon opettajan kelpaa. Itse opettajans en uskaltaisi ja olisin kyllä varovainen, vaikkei tosin ole ollut tilaisuuttakaan (joka olisi aiheuttanut kiusausta moiseen) 😃
Toisaalta, täysi-ikäiset saavat itse määrätä itsestään ja tekemisistään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jäätelö sesonki alkaa ja minä siirryn pakastamoon töihin. Minulle se tietää vibraa pilluun koska sitä ei kukaan kuule ja punaiset posket menee kylmyyden piikkiin. Saan töissä orgasmeja kymmeniä ellen jopa satoja. Kaikki ihmettelee miksi haluan pakastamoon niin innolla. NAM SANON MINÄ 🤩
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä