Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kukaan ei usko tätä mutta olen todella isossa talossa töissä enkä tee juuri mitään työkseni, olen assari jonka kolleega rynnii tekemään kaikki työt omien ne itselleen marttyrimaisesti. Yhtenä päivänä heräsin siihen että onhan minulla pillu millä voin viihdyttää itseäni. Siitä se kaikki sitten alkoi, olen tyydytellyt itseäni päivittäin silloin kun en anna töissä kenellekään, tosin melkein joka päivä paneskelen, miesvaltaisella alalla olen kerännyt fb seuraa ja nyt on joka päivälle 3 miestä eli viikossa saan 15 eri mieheltä kullia. Nykyään annan kerran päivässä paljaalla eli ensimmäinen voitelee paikat niin kumikitka harmillisuus myös saatu poistettua, ette usko mutta siihen että annan kolmelle pillua päivän aikana ei juuri enää töitä mahtuisi, todella monen kanssa kokonaisuudessa menee aina se vähintään 1,5 h mutta yleensä 2 tuntia. Olen jopa ostanut pika vuodesohvan työhuoneeseeni jonka sain vihdoin siirrettyä käytävän kulmahuoneeseen antamalla pillua pomolle ja hän on siis neljäntenä panonani aina silloin tällöin. Saan palkkaa siis käytännössä siitä että nussin työpäivät. Talossamme on työntekijöitä tuhansia, lähes 10.000 henkilöä. Olenko koskaan meinannut jäädä kiinni, kyllä ja en vaan meinannut vaan jäin, pomolleni, nykyään pomoni luulee että nussin yhden Heikin kanssa hänen lisäksi ja pomo osoittaa mustasukkaisuutta tilanteesta. Heikki taas on meidän matikka nero jota ei voi ilman ammottavaa aukkoa poistaa joten pomo sallii seksin kanssani. Ette usko tätä eikä tämä ole uskottavaa mutta hullu maailma!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kukaan ei usko tätä mutta

Nykyään annan kerran päivässä paljaalla

annan kolmelle pillua päivän aikana ei juuri enää töitä mahtuisi, todella monen kanssa kokonaisuudessa menee aina se vähintään 1,5 h mutta yleensä 2 tuntia.

Saan palkkaa siis käytännössä siitä että nussin työpäivät.

Ette usko tätä eikä tämä ole uskottavaa mutta hullu maailma!!!!!!!
On olemassa jokin h-kirjaimella alkava sana, joka kuvaa kaltaisiasi naisia... mikäköhän se nyt oli... en millään saa sitä päähäni... ;)
 
vierailija
Aamu päivä mennyt nussiessa pomon kanssa, varattiin jo viimeviikolla hotelli su illasta, nyt tää lysti loppuu ja molempien aika palata perheidensä pariin…
Syntistä seksiä yrityksen naispomon kanssa. Hän todellakin ansaitsi sen! Ilon aihe. Purje pullistui. Mirva (42) odottamaan seitsemättä lastaan. Miltä kuulostaa? Uskottavaa?

Vähintäänkin ansaitsisi.
 
vierailija
On olemassa jokin h-kirjaimella alkava sana, joka kuvaa kaltaisiasi naisia... mikäköhän se nyt oli... en millään saa sitä päähäni...
Huora en ole koska huora myy pillua rahasta eikä naitinnosta. Minä nussin nautinnosta ja tavallaan saan siitä palkkaa. Huira ei valikoi vaan nussii kenen kanssa tahansa kuka maksaa. Prostituutio on sama juttu että myydään pillua pelkästään rahasta. Tilanne muuttuu täysin jos kyse on kutsumuksesta tehdä hyvää ja nauttia itse. Tämä on seksipalvelutuottajia työtä, siinä pitää olla vahva seksuaalisuus ja olen miettinyt sitä koska minulla on se lahja. Älkää pilatko sitä joka haluaa teille hyvän olon, tässä tehdään ainostaan hyvää oloa ja onnellisuutta. Rinnastettavissa hierojalla käyntiin minusta
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Huora en ole koska huora myy pillua rahasta eikä naitinnosta. Minä nussin nautinnosta ja tavallaan saan siitä palkkaa. Huira ei valikoi vaan nussii kenen kanssa tahansa kuka maksaa. Prostituutio on sama juttu että myydään pillua pelkästään rahasta. Tilanne muuttuu täysin jos kyse on kutsumuksesta tehdä hyvää ja nauttia itse. Tämä on seksipalvelutuottajia työtä, siinä pitää olla vahva seksuaalisuus ja olen miettinyt sitä koska minulla on se lahja. Älkää pilatko sitä joka haluaa teille hyvän olon, tässä tehdään ainostaan hyvää oloa ja onnellisuutta. Rinnastettavissa hierojalla käyntiin minusta
Hyvä pointti! Kyseessä oleellinen ero. Nautinto, hyvä olo ja molemminpuolinen tyydytys. 😃
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Yleensä täällä on poistettu tietyn h-sanan sisältävät viestit, mutta eipä sitä tehty, kun eräs piti onnistuneen puolustuspuheen omalle toiminnalleen. Ja miksi sitä ei saa kritisoida? Sille kun saisi pätevän selityksen!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minä nussin nautinnosta ja tavallaan saan siitä palkkaa.

kyse on kutsumuksesta tehdä hyvää ja nauttia itse. Tämä on seksipalvelutuottajia työtä, siinä pitää olla vahva seksuaalisuus

tässä tehdään ainostaan hyvää oloa ja onnellisuutta. Rinnastettavissa hierojalla käyntiin minusta
Seksipalvelujen tuottamista???

Kauniiksi on siis puettu tuokin "työ" nykyään. Osaat varmaankin puhua lähes kenet tahansa pyörryksiin...

Joku voi kutsua minua onnekkaaksi: minulla on mahdollisuus saada hyvää oloa ja onnellisuutta ilmaiseksi. Mahtavampi juttu!
 
vierailija
Seksipalvelujen tuottamista???

Kauniiksi on siis puettu tuokin "työ" nykyään. Osaat varmaankin puhua lähes kenet tahansa pyörryksiin...

Joku voi kutsua minua onnekkaaksi: minulla on mahdollisuus saada hyvää oloa ja onnellisuutta ilmaiseksi. Mahtavampi juttu!
Aivan ja ne jotka ei saa niin voivat etsiä fb seuraa, hankkia irtonumeroita ravintolasta tai varata ajan ammatilliseen hoitoon. Ammatillinen hoito käy joillekin ja taas toisille ei. Onnellisia on ne joilla parisuhde jossa seksi toimii ja tarpeet kohtaa. Kuinka iso % heitä on en tiedä mutta lienee niillä joilla tämä asia ei ole tarpeiden tasolla on oikeus huolehtia itsestään että löydät sen oman seksuaalisuuden ja tarpeiden palanssiin olipa se keino fb tai irttari tai runkkaus tai seksipalvelu
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Aivan ja ne jotka ei saa niin voivat etsiä fb seuraa, hankkia irtonumeroita ravintolasta tai varata ajan ammatilliseen hoitoon. Ammatillinen hoito käy joillekin ja taas toisille ei. Onnellisia on ne joilla parisuhde jossa seksi toimii ja tarpeet kohtaa. Kuinka iso % heitä on en tiedä mutta lienee niillä joilla tämä asia ei ole tarpeiden tasolla on oikeus huolehtia itsestään että löydät sen oman seksuaalisuuden ja tarpeiden palanssiin olipa se keino fb tai irttari tai runkkaus tai seksipalvelu
Se, miten itse saan hyvän olon ja löydän onnellisuuden, ei ole mikään noista mainituista keinoista. Ei edes parisuhde. Paljon parempaa kuin tuollaiset keinot. Ja silti se on ilmaista. Uskokaa tai älkää. -T
 
vierailija
Miksi kannan syyllisyyden taakkaa teoistani? Turhaa ajanhaaskausta! Hän hyväksyy minut silti, riippumatta siitä millainen olen. Se on elämäni perusta. Sille perustukselle kannattaa rakentaa ja elää elämää vailla turhia taakkoja. Tätä yhä opetellessa...
 
vierailija
Tyydyttelin itseäni työpisteellä silleen hiljalleen, yksi työ kaverini sanoi että tietää mitä mä puuhaan, on seurannut mua jo kuukausia. Sanoi että sillä on kuva materiaalia että on videoinut niitä paljon. Nyt kiristää multa pillua ja jos en anna niin lähettää pomolle ne videot info postin kautta jolloin kukaan ei tiedä lähettäjää
 
Tyydyttelin itseäni työpisteellä silleen hiljalleen, yksi työ kaverini sanoi että tietää mitä mä puuhaan, on seurannut mua jo kuukausia. Sanoi että sillä on kuva materiaalia että on videoinut niitä paljon. Nyt kiristää multa pillua ja jos en anna niin lähettää pomolle ne videot info postin kautta jolloin kukaan ei tiedä lähettäjää
Katso, miten pomo suhtautuu ja tee paljastajasta ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.
 
vierailija
Kyseessähän voisi olla,vaikka "sairauskohtaus", jolla ei ole mitään tekemistä orgasmin kanssa. Kyse olisi käyttäytymisen tulkinnasta.
En tajunnut että työpisteelleni on yhdestä työpisteestä niin hyvät näköalat, orgasmin saadessani sormi on ollut pakonomaisesti laitettava märkään sykkivään kuumaan vakooni. Olen siinä tilassa että se vaan menee omaa polkua joka päättyy siihen että maistelen sormeani joka maistuu mielestäni ihanalle vaikka omia mehuja onkin. Olen kätellyt monia ihmisiä pilluisella kädellä 🥶
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Itselläni on lukittava työhuone. Pidän sitä auki aina kun olen paikalla ja valot päällä kun en ole paikalla ja ovi lukittuna. Arvatkaa kuinka monta kertaa viikossa ovi on lukittu ja valot sammutettu ja minä annan pillulle dildoilla kyytiä, joka päivä ja joskus jopa useampaan kertaan, olen niin kiimainen nainen ollut teini vuosista lähtien, kun löysin pilluni kanssa nautinnon maailman niin siitä lähtien olen tyydytellyt niin aina kun mahdollista. Naida haluaisin paljon mutta olen ujo ja liian kaunis niin miehet ei uskalla lähestyä
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Työpaikalla on nykyään kameroita joka puolella. Vessassa ja suihkutilassa ei. Itse istun valvomossa jossa tehdään kulkuluvat vierailijoille ja hoidetaan muita respan töitä ja näen myös ruuduista mitä missäkin tapahtuu ja tapahtuuhan sitä 😜
 

Yhteistyössä