Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itselläni on lukittava työhuone. Pidän sitä auki aina kun olen paikalla ja valot päällä kun en ole paikalla ja ovi lukittuna. Arvatkaa kuinka monta kertaa viikossa ovi on lukittu ja valot sammutettu ja minä annan pillulle dildoilla kyytiä, joka päivä ja joskus jopa useampaan kertaan, olen niin kiimainen nainen ollut teini vuosista lähtien, kun löysin pilluni kanssa nautinnon maailman niin siitä lähtien olen tyydytellyt niin aina kun mahdollista. Naida haluaisin paljon mutta olen ujo ja liian kaunis niin miehet ei uskalla lähestyä
Minä olen miehenä yhtä kiimainen ja seksin tarpeessa kuin sinäkin. Olisi ihana tutustua sinuun.
 
vierailija
Runkkaus ja seksi työkaverin kanssa kannattaa tehdä vessassa tai suihkutiloissa. Kun naitte siivousväline varastossa se näkyy kamerassa. Kun runkkaat työhuoneessasi näkyy kamerassasi, tässä talossa kameroita joita ei näy on joka puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mielenkiintoinen ketju... Itse jo 52v akateeminen rouva ja 30v naimissa. Parhaat palkankorotukset ja ylennykset tuli nuorena hankittua haaroja levittelemällä. Mieheni oli aikoinaan ylpeä minusta, osaamisestani ja ylennyksistä, mutta ei vieläkään tiedä millä osaamisella ne aikoinaan sain. Ja kyllä, parasta seksiä sain vanhoilta (silloin 50-64 v) ukkomiehiltä :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mielenkiintoinen ketju... Itse jo 52v akateeminen rouva ja 30v naimissa. Parhaat palkankorotukset ja ylennykset tuli nuorena hankittua haaroja levittelemällä. Mieheni oli aikoinaan ylpeä minusta, osaamisestani ja ylennyksistä, mutta ei vieläkään tiedä millä osaamisella ne aikoinaan sain. Ja kyllä, parasta seksiä sain vanhoilta (silloin 50-64 v) ukkomiehiltä
Niinpä tietysti!

H...
 
vierailija
Mielenkiintoinen ketju... Itse jo 52v akateeminen rouva ja 30v naimissa. Parhaat palkankorotukset ja ylennykset tuli nuorena hankittua haaroja levittelemällä. Mieheni oli aikoinaan ylpeä minusta, osaamisestani ja ylennyksistä, mutta ei vieläkään tiedä millä osaamisella ne aikoinaan sain. Ja kyllä, parasta seksiä sain vanhoilta (silloin 50-64 v) ukkomiehiltä
Voin samaistua tähän. Olin tuotantotyöntekijä kunnes iskin silmäni uuteen pomoon, vähän ihastuin. Sain kun sainkin hänet kanssani seksi touhuihin ja lopulta tilanne meni niin että aloin saada ylennyksiä että pääsin työmatkoille mukaan. Matkustelin ja nussin ja sain lisää palkkaa ja nussin kuin viimeistä päivää. Pomoni vaihtoi yritystä ja myös minä vaihdoin työpaikkaa jossa olen antanut uudelle pomolleni. Ylennyksen sain tämän vuoden alusta ja kyllä, teen työni kokoajan hyvin mutta työhöni kuuluu antaa pimperoa. Nautin siitä täysillä, ihanaa elämää. Mieheni, ei tiedä ei mitään, on ylpeä kun olen edennyt urallani. Ette tiedä kuinka usein on ollut tilanne että olen tunti sitten antanut pomolle ja sitten miehelleni. Ihan lutka olen mutta nautin siitä ja haluan olla lutka 😅🤩
 

Yhteistyössä