Eikö noin kuitenkin parempi, jos kaikki menee hyvin ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Jatkaisin noin.21 vuotta naimisissa, kyllä siinä on himot omaa miestä kohtaan väkisin muuttuneet. Jos en tekisi näin niin hakisin eron! Sekö sitten parempi?
Eikö noin kuitenkin parempi, jos kaikki menee hyvin ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Jatkaisin noin.21 vuotta naimisissa, kyllä siinä on himot omaa miestä kohtaan väkisin muuttuneet. Jos en tekisi näin niin hakisin eron! Sekö sitten parempi?
Onko pettäminen muka hyvä vaihtoehto? Tuollainen rikkoo avioliiton käsitettä. Erotkoon, jos ei pysty pysymään vain oman miehensä käsittelyssä ja juoksee jatkuvasti muualla munan perässä...Eikö noin kuitenkin parempi, jos kaikki menee hyvin ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Jatkaisin noin.
Avioliiton käsite on kovin kulttuuririippuvainen. Käsitteet yleensäkin ovat staattisia, abstrakteja, kun taas elämä on dynaamista ja konkreettista. Olen elämän kannalla!Onko pettäminen muka hyvä vaihtoehto? Tuollainen rikkoo avioliiton käsitettä. Erotkoon, jos ei pysty pysymään vain oman miehensä käsittelyssä ja juoksee jatkuvasti muualla munan perässä...
Avioliitto Ok Seksi suhde myös. Pilluni ei tyydyty yhdellä miehellästaattinen tarkoittaa tätä: tasapainoinen, muuttumaton, pysyvä, ajasta riippumaton.
Tätä kaikkea avioliitto kyllä on.
Ja sille on syynsä.
Mutta kyllä avioliitto silti elämään kuuluu!
Seksi on eri juttu kuin rakkaus, seksiä nykyään harrastetaan ihan vaan koska se on kivaa eikä ole keltään pois, mieheni saa pillua niin paljon kuin haluaa vaikka panen muitastaattinen tarkoittaa tätä: tasapainoinen, muuttumaton, pysyvä, ajasta riippumaton.
Tätä kaikkea avioliitto kyllä on.
Ja sille on syynsä.
Mutta kyllä avioliitto silti elämään kuuluu!
Vähät siitä, miten nykyään asioita vääristellään!Seksi on eri juttu kuin rakkaus, seksiä nykyään harrastetaan ihan vaan koska se on kivaa
Seksi on laajempi käsitys, seksiä voi harrastaa ilman rakkautta. Omistus halu ja mustasukkaisuus tekee tästä sen miksi naisen pitäisi tyytyä yhteen mieheen. Minun keho ja minun seksuaalisuus on minun asiani ja en aio kuihduttaa sitä liian vähäisen seksin vuoksi, haluan nauttia kehostani ja tuottaa sillä nautintoa myös muille miehille kuin vain omalle. Usein on niin että oman miehen kanssa rakastelen ja muiden kanssa paneskelenRakkaus siis liitetään avioliittoon, mutta seksi on revitty kummastakin irti.
Tällaista tekstiä tulee, jos ei ole oikeaa perustusta.Seksi on laajempi käsitys, seksiä voi harrastaa ilman rakkautta.
Omistus halu ja mustasukkaisuus tekee tästä sen miksi naisen pitäisi tyytyä yhteen mieheen.
Minun keho ja minun seksuaalisuus on minun asiani
Olen samaa mieltä että 23 vuotta sängyssä saman miehen kanssa on vienyt naiseuteni. Annoin virran viedä vuosi sitten ja nyt en ikinä palaisi vanhaan. Mieheni saa nykyään enemmän minua eli aina kun haluaa ja minä saan paljon enemmän ja on ihanaa kun vieras mies haluaa minua ja työntyy jäykällä siittimellä sisääni, ihanaa Mieheni ja minä oltiin lähes lapsia kun saimme ensimmäisen lapsen nyt minä olen 42 ja löytänyt naiseuteni. Annan kaikille jotka haluavat niin saan silloin myös paljon. Voitte tuomita Raamatun kirjoituksiin vedoten, ei kosketa minua koska uskon ennemmin ihmisyyteen ja naiseuteen ja siihen millä saan itselleni hyvän olon. En petä, kerroin hänelle kaiken ja nykyään kerron joka yhdynnän hänelle. Meidän liitto on herännyt samalla eloon ja rakkautta on nyt enemmän kuin vuosiinTällaista tekstiä tulee, jos ei ole oikeaa perustusta.
Eli näitä nykyajan kotkotuksia, kun oleelliset käsitteet määritellään uudelleen.
Ja jotta siinä onnistuttaisiin, niin vedotaan ties mihin ja ties millä perusteilla. Ontuvilla.
Niin tässäkin.
Kun monet tekee tätä samaa, niin...
Tuloksena sekasorto ja särkyneitä sydämiä.
Yhtä et ainakaan pysty ympäri puhumaan.
Joo, petolliseen ihmisyyteen kannattaakin luottaa... ei.on ihanaa kun vieras mies haluaa minua ja työntyy jäykällä siittimellä sisääni, ihanaa
Annan kaikille jotka haluavat niin saan silloin myös paljon. Voitte tuomita Raamatun kirjoituksiin vedoten, ei kosketa minua koska uskon ennemmin ihmisyyteen ja naiseuteen ja siihen millä saan itselleni hyvän olon. En petä, kerroin hänelle kaiken ja nykyään kerron joka yhdynnän hänelle.
Niinpä! Älykkäästi suunniteltu värkki.Pillu on luojan luoma värkki, siinä on ominaisuus eli useita nautinto pisteitä klitoris niistä paras ja herkin. Kun saan orgasmeja saan samalla hyvän olon koko kehoon ja mieleen,
Kyllä tuon opettajan kelpaa. Itse opettajans en uskaltaisi ja olisin kyllä varovainen, vaikkei tosin ole ollut tilaisuuttakaan (joka olisi aiheuttanut kiusausta moiseen)Mä annoin opettajalle hotellissa jonka hän oli varannut vain panemista varten ja kyllä me pantiin myöhäiseen iltaan saakka. Minulla ikää 19 ja opettaja 53