kerrostalossa jossa asuin, naapurit oli kiinnittäneet kahdet vaunut lukolla portaisiin.
Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.Juu ei niitä siellä rappukäytävässä saa pitää, mutta aika paskamainen tyyppi olet, kun tuon tempun valitsit juuri sadepäivänä toteuttaa.
katsotaan kun naapurin kakara saa päähänsä sytyttää ne vaunut ja sun omat kakarat kuolee palokaasuihin....Me just muutettiin ja päätin itsekin jättää meidän rattaat rappuun kun naapurillakin on. Katsotaan..
Mäkin kyllä ajattelen näin. Henk.koht. ajattelen myös, että niin vaunujen työntäminen sateeseen kuin vaatteiden heittäminen roskiinkin on osoitus melkoisen vittumaisesta käyttäytymisestä, mutta tää asia jaksaa hämmästyttää ettei ihmisiä tippaakaan kiinnosta että on laki joka asian kieltää :O Mutkun selityksiä on tässä ketjussa kuultu vaikka kuinka.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26647096:Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.
Asia on silti tärkeä ja on huolestuttavaa huomata kuinka monet suhtautuvat tähän yksiselitteiseen lakiin ja yleiseen turvallisuuteen varsin leväperäisesti.
häkkivarasto- liian kapea käytävä, ei mahduHäkkivarasto
Auto ( Kasattuna )
Ulos ( kiinni lukolla )
Onhan näitä vaihtoehtoja muitakin kuin rappukäytävä
mun mielestä se on sun henkilökohtainen helvetti, kun kuolette tulipalossa, joidenkin vaunujen takia.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
Kyllä se on ihan asukkaiden helvetti jos jotkut päättävät olla noudattamatta turvallisuusohjeita, ja sattuu tulemaan se tulipalo. Mieti sitten että voit olla vastuussa ihmisten kuolemista. Oletko valmis kantamaan tuollaisen taakan?Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
Mitään ei tietenkään tapahdu jos kukaan ei osaa mitään vaatia, mutta tyypillinen vuokra asukki en minä mitään vaadi jos eivät sitä minulle itse ehdota.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647152:häkkivarasto- liian kapea käytävä, ei mahdu
auto- on usein miehellä, en saisi vaunuja kun tarvitsen
pyöräteline ´- täynnä pyöriä
Onhan niillä paikka. Teidän koti, tai piha.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
Oletpa hirveä ihminen, sivistymätön ja omituinen!kun ei ilmeisesti muuten mene perille että niitä ei saa säilyttää rappukäytävässä missään tilanteessa. Menkää hakemaan ne ulkoa!
No ei kyllä ole. Se on järjestyssääntöihin ja lakiinkin kirjattu asia, jokaisen pitää taloon muuttaessaan lukea järjestyssäännöt ja vuokrasopimuksella tms sitoutuu sitä noudattamaan.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
Jaahas, mennyt ohi Majurin ketju. No ajattelinkin, että kuka kehtaa olla noin paskamainen.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26647096:Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.
Asia on silti tärkeä ja on huolestuttavaa huomata kuinka monet suhtautuvat tähän yksiselitteiseen lakiin ja yleiseen turvallisuuteen varsin leväperäisesti.
Tätä minäkin ihmettelen. Kun useimmat ihmiset kuitenkin pystyvt ratkomaan näitä elämän pikku ongelmia ihan itse. Mutta täältä saa jatkuvasti lukea näistä mutkun mikään ei onnistu ja kaikki on jonkun muun vika, yleensä yhteiskunnan, kataisen, urpilaisen naapurin mamun tai vaikka sitten taloyhtiön.Näitä kun lukee niin tulee olo että kovin monelle elämä on jo ennalta määrätty jonkun ylemmän tahdosta. Jos asiat ei ole valmiina tarjolla niin niitä ei osata / viitsitä vaatia, edes silloin kun olisi turvallisuudesta kysymys.
Onko oikeasti niin että te ette voi vaikuttaa omaan koulutukseen, työpaikkaan, siihen missä ja miten asutte, omistatteko hyökkäysvaunut vai jotkin kevyemmät versiot?