Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

  • Viestiketjun aloittaja isador
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
TEE PÄIVÄN HYVÄ TYÖ!

- Jokaiseen rappukäytävässä säilytettävään vaunuun laitetaan ohikulkiessa varoituslappu, "siirrettävä välittömästi, paloturvallisuusriski!"

Itse laitoin viime vuonna yksiin vaunuihin ja nyt on alkanut seuraavakin samaa harrastamaan.

Kuka lähtee mukaan?
Kuittaamaan voi tulla tänne, niin saa mainetta ja kunniaa+ papukaija-merkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";26647012]TEE PÄIVÄN HYVÄ TYÖ!

- Jokaiseen rappukäytävässä säilytettävään vaunuun laitetaan ohikulkiessa varoituslappu, "siirrettävä välittömästi, paloturvallisuusriski!"

Itse laitoin viime vuonna yksiin vaunuihin ja nyt on alkanut seuraavakin samaa harrastamaan.

Kuka lähtee mukaan?
Kuittaamaan voi tulla tänne, niin saa mainetta ja kunniaa+ papukaija-merkin.[/QUOTE]

Meinasin muuten juuri ehdottaa tätä. Printtaa muutaman lapun ja niitä teippailee aina ohikulkiessaan.

Toki näihin voi jo laittaa uhkauksen vaunujen huostaanotosta jos asia ei mene perille. Asiasta voi varmasti sopia taloyhtiön hallituksen ja huoltoyhtiön kanssa.
 
ok
Juu ei niitä siellä rappukäytävässä saa pitää, mutta aika paskamainen tyyppi olet, kun tuon tempun valitsit juuri sadepäivänä toteuttaa.

Anteeksi, en jaksa lukea kymmentä sivua samojen pointtien toistelua.
 
"vieras"
[QUOTE="inkku";26647000]Miten saadaan 10 sivua keskustelua aiheesta johon on laki? Vaunuja ei saa pitää rappukäytävässä ja piste.[/QUOTE]

Tavallisella asukkaalla ei ole oikeutta tuhota silti niitä vaunuja. On otettava yhteys isännöitsijään, joka hoitaa asian.
 
Juu ei niitä siellä rappukäytävässä saa pitää, mutta aika paskamainen tyyppi olet, kun tuon tempun valitsit juuri sadepäivänä toteuttaa.
Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.

Asia on silti tärkeä ja on huolestuttavaa huomata kuinka monet suhtautuvat tähän yksiselitteiseen lakiin ja yleiseen turvallisuuteen varsin leväperäisesti.
 
"vieras"
Me just muutettiin ja päätin itsekin jättää meidän rattaat rappuun kun naapurillakin on. Katsotaan..
katsotaan kun naapurin kakara saa päähänsä sytyttää ne vaunut ja sun omat kakarat kuolee palokaasuihin....

Oikeasti, siihen on ihan painava syy, miksi se on kiellettyä. Eikä se että "ko naapuriki jättää" tee asiasta yhtään oikeutetumpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26647096:
Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.

Asia on silti tärkeä ja on huolestuttavaa huomata kuinka monet suhtautuvat tähän yksiselitteiseen lakiin ja yleiseen turvallisuuteen varsin leväperäisesti.
Mäkin kyllä ajattelen näin. :D Henk.koht. ajattelen myös, että niin vaunujen työntäminen sateeseen kuin vaatteiden heittäminen roskiinkin on osoitus melkoisen vittumaisesta käyttäytymisestä, mutta tää asia jaksaa hämmästyttää ettei ihmisiä tippaakaan kiinnosta että on laki joka asian kieltää :O Mutkun selityksiä on tässä ketjussa kuultu vaikka kuinka.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:
miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
mun mielestä se on sun henkilökohtainen helvetti, kun kuolette tulipalossa, joidenkin vaunujen takia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647163:
miusta se on talonyhtiön henkilökohtainen helvetti, jos eivät ole miettineet vaunuille paikkaa!
Kyllä se on ihan asukkaiden helvetti jos jotkut päättävät olla noudattamatta turvallisuusohjeita, ja sattuu tulemaan se tulipalo. Mieti sitten että voit olla vastuussa ihmisten kuolemista. Oletko valmis kantamaan tuollaisen taakan?
 
lässyn lässyn
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26647152:
häkkivarasto- liian kapea käytävä, ei mahdu
auto- on usein miehellä, en saisi vaunuja kun tarvitsen
pyöräteline ´- täynnä pyöriä
Mitään ei tietenkään tapahdu jos kukaan ei osaa mitään vaatia, mutta tyypillinen vuokra asukki en minä mitään vaadi jos eivät sitä minulle itse ehdota.
Näinköhän olet edes koettanut vaatia isännöitsijää osoittamaa vaunuillenne paikkaa?
isännöitsijä on velvollinen huolehtimaan että pyörävajassa ei mm säilytetä turhaa roinaa vaan sinne pitää mahtua ehjät/käytössä olevat kulkupelit.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26647096:
Henkilökohtaisesti luulen että aloitusviesti on majurin "heitin naapurin pyykit roskikseen"-ketjun innoittama provo.

Asia on silti tärkeä ja on huolestuttavaa huomata kuinka monet suhtautuvat tähän yksiselitteiseen lakiin ja yleiseen turvallisuuteen varsin leväperäisesti.
Jaahas, mennyt ohi Majurin ketju. No ajattelinkin, että kuka kehtaa olla noin paskamainen.
 
rivitaloäiti
[QUOTE="inkku";26647000]Miten saadaan 10 sivua keskustelua aiheesta johon on laki? Vaunuja ei saa pitää rappukäytävässä ja piste.[/QUOTE]

Mietin just ihan samaa.

Sellainen vielä, että meikäläisen äiti asuu kerrostalossa, jossa on lapsiperhe, joka säilyttää vaunut rappukäytävässä. Sanon vaan, että heidän vaunuistaan lähtisi tulipalo, joka johtaisi äitini kuolemaan, niin jumalauta, millä, sillä laiskuudellako nämä itseään puolustaisi???????????????? Tai sanotaan, että parempi kun kuolis sitten nekin siinä samalla. Sanon vaan, että voi helvetti, että täällä tarttee järkevien ihmisten perustella kaiken maailman idioottiäideille, että miksi lakia ei saa rikkoa. Mutta tämä on tätä nykyaikaa, ei mun tartte, muitten kyllä, mulle kaikki, ei muille. Perässä seuraavat näiden omat lapset vanhempien "hyvää" esimerkkiä noudattaen.Vielä jaksetaan hämmästellä, miksi tässä yhteiskunnassa ei kukaan välitä kenestäkään muusta kuin omasta itsestään. Paljon olen tässä lämpiminä päivinä uimarannalla ollessa huomannut, kun oma 6-vuotiaani yrittää ystävällisesti tehdä tuttavuutta toisiin lapsiin tai perheisiin, niin katsotaan kuin halpaa makkaraa, vaikka itse ollaan kuin alennusnakki. Ei joko vastata mitään ja tuijotetaan tai vastataan jotain törkeää. Eikö voi sanoa, että hei, mutta meillä on tässä oma hetki perheen kesken/leikki tmv. meneillään, jos on häiriöksi. Lapselleni olen myös sanonut miten lähestytään. Ei siis todellakaan ryntää uusien ihmisen luoksi, huuda ja meuhkaa. Tulee myös pois, jos huomaan, että perhe haluaa olla keskenään tai jos nämä tuppisuu ämmät (tod.näk. WT, vaikka yritetään olla jotain muuta) ei vastaa mitään. Näissä lapsissa näkee usein sitten samaa kuin vanhemmissakin.
 
Näitä kun lukee niin tulee olo että kovin monelle elämä on jo ennalta määrätty jonkun ylemmän tahdosta. Jos asiat ei ole valmiina tarjolla niin niitä ei osata / viitsitä vaatia, edes silloin kun olisi turvallisuudesta kysymys.

Onko oikeasti niin että te ette voi vaikuttaa omaan koulutukseen, työpaikkaan, siihen missä ja miten asutte, omistatteko hyökkäysvaunut vai jotkin kevyemmät versiot?
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow
"alma"
Näitä kun lukee niin tulee olo että kovin monelle elämä on jo ennalta määrätty jonkun ylemmän tahdosta. Jos asiat ei ole valmiina tarjolla niin niitä ei osata / viitsitä vaatia, edes silloin kun olisi turvallisuudesta kysymys.

Onko oikeasti niin että te ette voi vaikuttaa omaan koulutukseen, työpaikkaan, siihen missä ja miten asutte, omistatteko hyökkäysvaunut vai jotkin kevyemmät versiot?
Tätä minäkin ihmettelen. Kun useimmat ihmiset kuitenkin pystyvt ratkomaan näitä elämän pikku ongelmia ihan itse. Mutta täältä saa jatkuvasti lukea näistä mutkun mikään ei onnistu ja kaikki on jonkun muun vika, yleensä yhteiskunnan, kataisen, urpilaisen naapurin mamun tai vaikka sitten taloyhtiön.
 
"mielipide"
Tällä logiikkalla, että "ei vaunuja rappukäytävään paloturvallisuuden takia" olisi vähintään yhtä perusteltua kieltää esim. autoilu, koska liikenteessä kuolee ihmisiä paljon enemmän. Autohan on oikea tappokone.
 
[QUOTE="mielipide";26647557]Tällä logiikkalla, että "ei vaunuja rappukäytävään paloturvallisuuden takia" olisi vähintään yhtä perusteltua kieltää esim. autoilu, koska liikenteessä kuolee ihmisiä paljon enemmän. Autohan on oikea tappokone.[/QUOTE]


Joo. Just näin. Täysin sama asia. Tai sit ei :xmas:
 
"vieras"
[QUOTE="mielipide";26647557]Tällä logiikkalla, että "ei vaunuja rappukäytävään paloturvallisuuden takia" olisi vähintään yhtä perusteltua kieltää esim. autoilu, koska liikenteessä kuolee ihmisiä paljon enemmän. Autohan on oikea tappokone.[/QUOTE]


Tai autoillessa turvavyöt...meniskö vähän lähemmäksi...Eihän kukaan vaunujenkaan käyttämistä ole kieltämässä.
 

Yhteistyössä