vandaa
tässä talossa on hiton pieni vaunuvarasto! sinne mahtuu 4 vaunua ja tässä talossa on 14.kerrosta joten luulis olevan myös vauvojakin, joten mitoitus kusee! mutta jooh, porraskäytävään ei kuulu vaunut
Hei kaikkiEi ole todellista?!! Mistä näitä ihmisiä sikiää??
Sähän tunnut kaikki tietävältä :headwall:Lappu, missä lukee sun nimi ja se, että sä työnnät vaunut ulos sateeseen? :xmas:
Niinvarmaanjoo.
Kaikkitietävä on muuten yhdyssana . Sori, pädin!
Mulal ei ole sua vastaan mitään, mutta.... Mulla on ehkä sua vastaan, ja onkin!Mulla ei ole sua vastaan mitään henk.koht., en tunne sinua.
Mutta sä valitat AINA palstalla. Koko ajan. Sulla on aina ihan hiton vaikeaa. Sä teet asioista hiton vaikeita. Oikein tekemällä teet. Sellaisen kuvan sinusta väkisinkin täällä saa. Enkä saletisti ole ainoa, joka on saanut saman mielikuvan.
Ja mua vaan nyppii tuollainen marttyyriruikutus-yhyyvoikyynel-asenne, viis siitä kenellä se on (sulla tai jollain toisella). Selitystä, valitusta, tekosyytä tekosyyn perään sille, miksi milloin mikäkin asia ei nyt vaan suju, ei onnistu, et pysty etkä kykene. Perusnegatiivisyys, itsensä surkuttelu, se on ärsyttävää. 99% kykenen olemaan ärsyyntymättä, lukematta, vastaamatta sulle mitään, mutta kai sun kanssa saa eri mieltä olla kuitenkin siinä missä muidenkin kanssa?
Ja itsehän sä totesit, että vauvakin itkee ja esikoinen hakkaa ovia ja ostokset sulaa ja vaunut pitää purkaa jajajajajajaja...jätetään siis vauvan lisäksi myös ostokset, esikoinen ja ne vaunut tämän ulkopuolelle.
Miten ne vaunut muuten menee autoon, jos eivät mene kasaan? Autossa säilytyshän muuten onnistuisi, mutku auto on miehellä usein, kuten tässä ketjussa jo totesit :snotty:. Ja mitkä vaunut ei mene kasaan? Rikkinäiset?
Itseasiassa se on taloyhtiön päänvaiva miettiä vaunuille sopiva säilytyspaikka. Jos niitä ei voi rappukäytävässä säilyttää niin silloin tulee osoittaa joku varastotila mihin ne mahtuvat. Näin ainakin toimittiin muutama vuosi sitten silloisessa taloyhtiössämme ja varastotiloja laajennettiin jotta saatiin paikat kahden juuri osakkeet ostaneiden lapsiperheiden rattaille.Näköjään ihan turha takoa idioottien aivoihin yhtään mitään.
Ne vaunut ja kaikki muut romut rappukäytävässä on paloturvallisuusriski ja niiden säilyttäminen siellä on yksiselitteisesti kielletty! Ei ole muiden asukkaiden päänvaiva vaikka reppuselässä ne vaunut asuntoonne joutuisitte kantamaan jos niille ei ole lukittua varastotilaa.
Mua pöyristyttää nämä vinkujat jotka saa muka tehdä mitä huvittaa laista ja säännöistä välittämättä.
Tämä onkin mun mielestä asiallinen tapa hoitaa asia. Itse en menisi asukkaana toisten omaisuuteen kajoamaan.Meillä talonmies on poistanut vaunuja käytävästä pihalle useampaan otteeseen ja isännöitsijä kirjoitellut lappuja. Ei vaikutusta suurimpiin jääräpäihin. Mutta yksi keino on tehokas. Lappu käytävään, että talonmies siirtää käytävään jätetyt vaunut varastoon, jonne vain hänellä on pääsy. Siirrettyjä lastenvaunuja voi sitten kysellä puhelimitse talonmieheltä virka-aikana. Tätä ukaasia ei tarvitse kovinkaan montaa kertaa toteuttaa, kun alkavat jo suurimmatkin jääräpäät ymmärtämään että rappukäytävä ei ole heidä tavaroidensa säilyttämistä varten.