Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

  • Viestiketjun aloittaja isador
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Joo tosi ihania ihmisiä. Minä anteeksi en ole ikänäni kerrostalossa asunut enkä tuollaista tiennyt. Kerran sit menin äidilleni ja jätin alas rattaat (siinä oli muitakin, joten oletin, että siinä ne kuuluu säilyttää) ja joku ihanainen ihminen oli laittanut nuo rattaat sitten lukittuun varastoon!! Enhän mä edes asunut talossa eikä mulla ollut avaimia niin en saanut niitä pois sieltä!
 
Oikein sullekin
Joo tosi ihania ihmisiä. Minä anteeksi en ole ikänäni kerrostalossa asunut enkä tuollaista tiennyt. Kerran sit menin äidilleni ja jätin alas rattaat (siinä oli muitakin, joten oletin, että siinä ne kuuluu säilyttää) ja joku ihanainen ihminen oli laittanut nuo rattaat sitten lukittuun varastoon!! Enhän mä edes asunut talossa eikä mulla ollut avaimia niin en saanut niitä pois sieltä!
Ei mullakaan ole vielä lapsia mutta silti tiedän että palomääräysten takia rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään ylimääräistä.
Ei kai ole muiden vika jos olet tyhmä.
 
vierass
[QUOTE="Vieras";26642994]En ole ap mut minä myös ilmoitin rapussa ensin ja huoltoyhtiö myös ja myönsin kysyttäessä että minä siirsin ne ulos. Ne vaunut sitten varastettiin.[/QUOTE]

Jouduitko korvaamaan? Eihän toisen tavaroihin saa koskea?
 
Ei mullakaan ole vielä lapsia mutta silti tiedän että palomääräysten takia rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään ylimääräistä.
Ei kai ole muiden vika jos olet tyhmä.
Mun entisessä asuintalossa taas oli taloyhtiön puolelta ohjeistus siitä, että vaunut säilytetään rappusten alla...ja oli siellä muutakin "ylimääräistä" rappiksessa, mm. tuolit ja pöydät sekä lehtiä ja kukkia (siis istuskelua ja oleskelua varten, ei säilytyksessä).

Taatusti kyllä palomääräysten vastaista.
 
"Kiraki"
Kuinka ne muuten on paloturvallisuus riski? Jos tulee palo niin eikö ne oo helppo työntää pois tieltä?
Ei ole kovin montaa kerrostaloa jossa EN olisi nähnyt lasyenvaunuja käytävässä.. Vai onko ne jotain erillaisia kerrostaloja missä ei saa pitää? Valaiskaa mua!!! :D
 
"heh"
[QUOTE="Vieras";26643041]Kuka muukaan niistä homeisesta vaunuista kärsisi kuin se viaton vauva[/QUOTE]

home ilmaantuukin yhden sateen takia. Käy hakemassa vaunusi pois ulkoa jos noin vaivaa!
 
[QUOTE="Kiraki";26643049]Kuinka ne muuten on paloturvallisuus riski? Jos tulee palo niin eikö ne oo helppo työntää pois tieltä?
[/QUOTE]
Kun ne palaa, niistä tulee runsaasti savua ja myrkyllisiä kaasuja.

Siksi ne lienee paloturvallisuusriski; joku voi tuikata ne tuleen, kuten aika ajoin on tuikannutkin.

Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Oikein sullekin
Ööh miten ne lapset tähän liittys? Se liittys, että en oo asunut kerrostalossa :D Kuka olikaan se tyhmä?
No luonnollisesti sitä että vaikka mulla ei ole vielä lapsia eli ei vaunuja tai rattaita, tiedän että niitä ei saa säilyttää rappukäytävässä.
Mun mielestä lapset ja vaunut liittyy jollain lailla toisiinsa.
Ja vaikka itse et olisi asunut, äitisihän asuu. Hänellähän olit kylässä. Eikö hänkään tiennyt ja voinut sulle kertoa?
 
ccxx
[QUOTE="Kiraki";26643049]Kuinka ne muuten on paloturvallisuus riski? Jos tulee palo niin eikö ne oo helppo työntää pois tieltä?
Ei ole kovin montaa kerrostaloa jossa EN olisi nähnyt lasyenvaunuja käytävässä.. Vai onko ne jotain erillaisia kerrostaloja missä ei saa pitää? Valaiskaa mua!!! :D[/QUOTE]

Mistä näitä WT-mammoja sikiää. Tehdään kakaroita veronmaksajien piikkiin ja jätetään vahinkovankkurit kieltojen vastaisesti. Haarat kiinni ja tekemään rehellistä työtä.
 

Yhteistyössä