Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 18:49 Steppaaja kirjoitti:Ite ostin sen prisman twist stepperin. käyttäny nyt kaks päivää peräkkäin ja aika hyvältä tuntuu. alotan rauhallisesti koska kunto ei oo kaikkein parhain. pikkuhiljaa sitä voi lisätä vastustusta. ainoa ongelma mulla on että se mittari mistä näkee askelten määrän yms. ei oikein suostu toimimaan oikein. en tiiä johtuuko se nyt niistä johdoista vai onko patterit huonosti yms. senhän pitäis alkaa toimia ku alkaa polkemaan. mutta mun ei tee niin. se toimii sillon ku on yhdistäny ne johdot ja laittanu patterit sisään mutta kun alkaa polkee niin mitään ei tapahdu. iha ihmeellinen. mietin että onko muilla ollut samanlaisia ongelmia vai onko minun mittari vaan rikki?
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 20:46 maikku kirjoitti:onko noissa hobbarin twist steppereissä siis oikeasti joku vastuksen säätö? Kaupan (prisma ja euromarket) vastaavissa oli vain säädin jolla säädettiin askelmien korkeuseroa, Kiitos vastauksista, itsekin haaveilen stepperistä
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 09:19 Vieras kirjoitti:Mä oon nyt n.kk:n steppaillu ja nyt ruennu sit polvi reistailee... :/ Oon polkenu siis n.4-5krt viikossa n.15-30min kerralla.Polvi vaivoja on ollut ennenkin,lapsesta saakka.Hitto,jos tämä nyt sit tän takia jää tähän,prkl polvi.