twist stepperi

• Viestiketjun aloittaja gattoliga
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 23:49 Darelbeida kirjoitti:
..mie saan sen vaikka väkisin...mie *hölmö* kiukuspäissään mieheltä leikisti salaa tilasin vempeleen.. asiasta on puhuttu jo kohta kolme kuukautta mut ko mie kuulen vaa *juu katotaan..* no nyt ei katota kun otetaan vastaan ja sit tää mamma alkaa kitkuttaa... :whistle: ;)

ja lapset kans oottaa uutta vekotinta kuin kuuta nousevaa.. :D
näinhän se on tehtävä...nimimerkillä kokemusta on..oon oottanut sitä herran "katotaan nyt" pressokeitintä puol vuotta..ei sama mut vertsi..ja muissakin asioissa. :whistle: ;)
Turhapa siinä on suutaan napista kun se masiina tuossa seisoo. Jahka on muuttohommat seis ja sillain niin sit vois sitäkin katella..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 06:55 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 23:49 Darelbeida kirjoitti:
..mie saan sen vaikka väkisin...mie *hölmö* kiukuspäissään mieheltä leikisti salaa tilasin vempeleen.. asiasta on puhuttu jo kohta kolme kuukautta mut ko mie kuulen vaa *juu katotaan..* no nyt ei katota kun otetaan vastaan ja sit tää mamma alkaa kitkuttaa... :whistle: ;)

ja lapset kans oottaa uutta vekotinta kuin kuuta nousevaa.. :D
näinhän se on tehtävä...nimimerkillä kokemusta on..oon oottanut sitä herran "katotaan nyt" pressokeitintä puol vuotta..ei sama mut vertsi..ja muissakin asioissa. :whistle: ;)
Turhapa siinä on suutaan napista kun se masiina tuossa seisoo. Jahka on muuttohommat seis ja sillain niin sit vois sitäkin katella..
.. ;) :wave: .miuta alkoi hivenen hymyilyttämään..tuli mieleen tuo mein ukkojen *katotaan nyt* taipumus..nehän on samasta maasta kotosin..liekkö sitten semmonen 'kansallinen perimä'...no se oli tämmönen aamun kevennys..kiristää hiukka hermoja tuo 12v.. :headwall:

mut nyt aamuhommiin ja toivomaan että miun yhteen yhteyden otto pyyntöön tulis vastaus ennen iltaa.. *se ois se projekti.. ;) :D ..pidä shadi peukkuja jooko..d =) b

A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 07:27 Darelbeida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 06:55 A shadieeyah kirjoitti:
\.. ;) :wave: .miuta alkoi hivenen hymyilyttämään..tuli mieleen tuo mein ukkojen *katotaan nyt* taipumus..nehän on samasta maasta kotosin..liekkö sitten semmonen 'kansallinen perimä'...no se oli tämmönen aamun kevennys..kiristää hiukka hermoja tuo 12v.. :headwall:

mut nyt aamuhommiin ja toivomaan että miun yhteen yhteyden otto pyyntöön tulis vastaus ennen iltaa.. *se ois se projekti.. ;) :D ..pidä shadi peukkuja jooko..d =) b
joo..kansallinen perimä..ei suotta hötkyillä,...mutta ku mä oon duracell se tulee nyt tai ei ollenkaan :LOL:
joo aamuhommiin..jos sais ton ukon jalkeille ja vaikka kävelemään tai sit mä meen yksin kaupungille.. juu
tassut tanassa rojektin suhteen db db db db db db db ja varpaat myös :D

Milo
Stepperi innostus on iskenyt tännekin!
Nyt vaan ongelma millaisen ostaa.
elikkä mielipiteitä????

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170546&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

tai sitten se "kuuluisa" hobby hallin
Raleigh Fitness Twist -stepperi

Ainakin tuo anttilan malli olisi nyt hyvässä tarjouksessa ja näyttää melko kestävältä.

hmmm...

iik kohta tulee se masiina.. :eek: kuinkas mie nyt tässä kiemurtelen ja isännälle kerron mitä tuli tehtyy.. :ashamed: :ashamed: ..

no saahan sen takasi mut ko se ei ollu kalliskaan ja kie tarviin liikuntaa ja kait se hyvää tekee isännän kipeelle selällekkin.. niin ja

:heart: voinhan mie kokeilla hokee *kyllä rakas, tietysti rakas, olet oikeassa rakas..* ja muutenkin olla 'täydellinen vaimo' seuraavat klme kuukautta ainakin.. :heart: :D :whistle: ;)

A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:32 Milo kirjoitti:
Stepperi innostus on iskenyt tännekin!
Nyt vaan ongelma millaisen ostaa.
elikkä mielipiteitä????

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170546&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

tai sitten se "kuuluisa" hobby hallin
Raleigh Fitness Twist -stepperi

Ainakin tuo anttilan malli olisi nyt hyvässä tarjouksessa ja näyttää melko kestävältä.

hmmm...
hobbarin stepperiä suosittelen. sehän on kaiketi halvempi? kympin..
ja muutenkin selälle parempi säätöominaisuuden takia.

Steppaaja81
Aina kannattaa vedota siihen, että kai sä haluat, että mä näytän hyvältä =) :heart:

Mä olen ottanut nyt semmoisen uuden tavan, etten enää syö iltaisin leipää. Ennen telkkarileivät oli joka iltainen tapa. Nyt syön jonkun hedelmän tai rahkaa (eikä sokerilla) tai napostelen kevyttä juustoa, kurkkua ja vaikka nakin, mutta en leipää. Aamulla on kevyempi olo, eikä vatsa pömpötä. B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 11:13 Steppaaja81 kirjoitti:
Aina kannattaa vedota siihen, että kai sä haluat, että mä näytän hyvältä =) :heart:

Mä olen ottanut nyt semmoisen uuden tavan, etten enää syö iltaisin leipää. Ennen telkkarileivät oli joka iltainen tapa. Nyt syön jonkun hedelmän tai rahkaa (eikä sokerilla) tai napostelen kevyttä juustoa, kurkkua ja vaikka nakin, mutta en leipää. Aamulla on kevyempi olo, eikä vatsa pömpötä. B)
:wave: ..stepperi toimii.. :D ..ja sama huomio leivästä...isntä mököttää kun en yöllä syö seurana.. mut uskoo kun sanon että en halua *paisua ilman toista sydäntä.. ;) :whistle: :heart: *..ja antaa miun syödä just vaik jugurtin tai heelmän..

Minä siitä tuloksettomuudesta valittelin... Just ku siinä ei tullu mitään ohjeita mukana et missä asennossa ja miten pitäs harjoitella. Vain aikoja ja venytys ohjeita :/ Mut kokeilemallahan sitä... Nyt ite oon löysänny tehoja, poljen paljon nopeammin enkä oo pitäny sitä sykettä "rasvanpoltto alueella". Nyt alkaa jo tuntumaan ja huomaamaan että on tullu harjoiteltua :D Tavoite housut saan jo kiinni mutten vielä kehtaa päällä pitää ku läskit roikkuu yli :LOL: Mutta kunhan tuo rasva palaa niin sitten :p
Hyvä peli on ku "oppii" vaan käyttämään :D

löysin googlen kautta tän linkkin :wave: hyviä palautteita tästä laitteesta kirjoteltu.itte aattelin kokeilla myös,jonka kyl meinasin ostaa halpa-hallista :D ,mut ei kyl sieltä ostamat kaikki tuotteet oo huonoja ainakaan minusta.onko muilla halpa-hallista ostettua twiststepperiä?? minkä aikaa harjottelette päivässä,missä ajassa tullut NÄKYVIÄ tuloksia? ruokavalion olen keventänyt jo..vaaleaa leipää en syö juuri ollenkaa,vain tummaa ja päällä salaatinlehti,kurkkua ja vähän leviä,välillä 17%juustoa,tavallista ruokaa syön tosin vähempi ku ennen vettä pvä:ssä n.2l,kahvia muutaman kupin ja sen kaa paussikeksin tai 2..hedelmiä syön 1 tai 2 pvä:ssä.menipä osa pikkase yli aiheen :LOL: mut anyway...kokemuksia kiitos! :attn:

Heippa!
Itse ajattelin kans tilata hobbarista tuon stepperin ja kysyisinkin että pitääkö se ääntä? Siis kun sillä steppailee, niin kuuluuko esim. viereiseen huoneeseen?
Iltaisin kun vauva menee nukkumaan olisi aikaa kuntoiluun kotona ja kovasti tuollainen stepperi himottaisi :D

Yhteistyössä