TURVAPAIKANHAKIJAA vastaan hyökättiin kaasulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakaan täällä ei sada. Aurinko paistaa laiturille ihanasti.

Kyllä sataa ja laituria ei ole. Älä väitä vastaan, miepä tiiän miten se on. Enkä ainakaan kato sun linkittämää kuvaa. Siellä sataa ja laituria ei ole. Mulla kun on periaate, että mitään sun kuvia en katso tai avaa. Siellä siis sataa :D

"Poliisi tutkii pahoinpitelynä tapausta, jossa turvapaikanhakijaa sumutettiin kaasulla Rautatientorilla yhdeksän jälkeen illalla. Poliisilla on tapauksesta videokuvaa.

– Materiaalin perusteella vaikuttaa siltä, että tapausta on edeltänyt pidempi sanaharkka ja töniminen Rautatientorilla, kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario Petri Juvonen Helsingin poliisilaitokselta.

Uhri oli menossa ystävänsä kanssa käymälään ja epäillyt kantasuomalaiset miehet olivat estäneet heitä. Uhria oli kaasutettu, minkä jälkeen uhri oli mennyt ravintolaan pesemään kasvojaan.

– Miehet olivat seuranneet uhria ja tämän kaveria vielä ravintolaan ja uhkailleet heitä hetken aikaa siellä. Tämän jälkeen uhkailijat olivat poistuneet paikalta, Juvonen jatkaa.

Poliisi tutkii tällä hetkellä tapahtumien kulkua ja videolta näkyvien ihmisten osallisuutta tapahtumiin. Poliisi ei ole kuitenkaan tavoittanut vielä kaikkia osanosaisia, mutta poliisilla on tiedossa useamman mukana olleen henkilön henkilöllisyys.

Turvapaikanhakija sai kaasuttamisen jälkeen ensiapua."

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...n-kaasuhyokkayksen-vuoksi-helsingissa/6355802

Aha, estäneet menemästä vessaan - onko sitten parempi, että tekevät tarpeensa kadulle vai?

Ai niin, unohdin, että se onkin joidenkin suomalaisten miesten tapa..

Miksi kaikkien pitäisi tehdä/ajatella samalla tavalla?

Mitä esimerkiksi tulee MV-lehteen, niin jo nimi kertoo sen, miksi en lue sitä. Jos lehdellä on noin alatyylinen ilmaisu nimenä, niin mun pipo kiristää sen verran, etten ymmärrä miksi tuon nimistä julkaisua pitäisi lukea. Nimestä tulee mieleen lähinnä joku wt-lähiömamma, jonka joka toinen sana on v...u.

Jotenkin naurettavia nuo "MV-uskovaiset", kun ovat olevinaan kovin isänmaallisia ja heidän idolinsa on venäläistrolli, joka piutpaut välittää Suomen lainsäädännöstä.

Olenko koskaan, kertaakaan tai missään sanonut, että kaikkien tulisi ajatella samalla tavalla?

Jos sinä et huomaa esittämäni kommentin ironiaa, niin en voi sille mitään ja se ei ole edes sisäpiirivitsi.

Toivottavasti kukaan lähipiirissäsi ei joudu ahdinkoon, sillä näemmä sinusta olisi vain naljailuun, ei auttamaan tai tukemaan sellaista henkilöä.

Miten upea ihminen!

Jos joku lähipiirissäni joutuu ahdinkoon, on selvä, että minä olen auttamassa. Aina.
Sensijaan minä en auta feikkejä omaneduntavoittelijoita, jotka tekevät mitä tahansa idiottimaisuuksia vain saavuttaakseen haluamansa. Siitä on ahdinko kaukana. Sitä kutsutaan manipuloinniksi.

Harmi, että sinulta menee kaikki oleellinen ohi viuhahtaen. Tapahtuuko sinulle useinkin näin?

• Tykkää
Reactions: .....
"Poliisi tutkii pahoinpitelynä tapausta, jossa turvapaikanhakijaa sumutettiin kaasulla Rautatientorilla yhdeksän jälkeen illalla. Poliisilla on tapauksesta videokuvaa.

– Materiaalin perusteella vaikuttaa siltä, että tapausta on edeltänyt pidempi sanaharkka ja töniminen Rautatientorilla, kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario Petri Juvonen Helsingin poliisilaitokselta.

Uhri oli menossa ystävänsä kanssa käymälään ja epäillyt kantasuomalaiset miehet olivat estäneet heitä. Uhria oli kaasutettu, minkä jälkeen uhri oli mennyt ravintolaan pesemään kasvojaan.

– Miehet olivat seuranneet uhria ja tämän kaveria vielä ravintolaan ja uhkailleet heitä hetken aikaa siellä. Tämän jälkeen uhkailijat olivat poistuneet paikalta, Juvonen jatkaa.

Poliisi tutkii tällä hetkellä tapahtumien kulkua ja videolta näkyvien ihmisten osallisuutta tapahtumiin. Poliisi ei ole kuitenkaan tavoittanut vielä kaikkia osanosaisia, mutta poliisilla on tiedossa useamman mukana olleen henkilön henkilöllisyys.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...n-kaasuhyokkayksen-vuoksi-helsingissa/6355802

Aha, estäneet menemästä vessaan - onko sitten parempi, että tekevät tarpeensa kadulle vai?

:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:(y)

Eikö näillä leiriläisillä ole omat vessat omissa leireissään?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos joku lähipiirissäni joutuu ahdinkoon, on selvä, että minä olen auttamassa. Aina.
Sensijaan minä en auta feikkejä omaneduntavoittelijoita, jotka tekevät mitä tahansa idiottimaisuuksia vain saavuttaakseen haluamansa. Siitä on ahdinko kaukana. Sitä kutsutaan manipuloinniksi.

Harmi, että sinulta menee kaikki oleellinen ohi viuhahtaen. Tapahtuuko sinulle useinkin näin?
En ole se, jolle alunperin kirjoitit kommenttisi, mutta kyllä tuossa kommenttissa oli kieltämättä perää. Susta saa hirveän helposti epäempaattisen ja ylimielisen kuvan. Et ehkä ole sellainen, mutta sun kirjoitustyyli on vähättelevä ja muita aliarvioiva.

En ole se, jolle alunperin kirjoitit kommenttisi, mutta kyllä tuossa kommenttissa oli kieltämättä perää. Susta saa hirveän helposti epäempaattisen ja ylimielisen kuvan. Et ehkä ole sellainen, mutta sun kirjoitustyyli on vähättelevä ja muita aliarvioiva.

Keskustelupalstalla keskustellaan asioista.
Se on oikeastaan minulle ihan se ja sama millaisena ihmisenä joku minua täällä pitää. Ei kenenkään tarvitse tuntea minua täällä tai tietää minusta yhtään mitään.
Kirjoitustyylini ei ole vähättelevä tai muita aliarvioiva. Se on vaan rehellinen. En oikein voi sille mitään, jos kuulija tuntee olonsa vähätellyksi tai aliarvioiduksi.

Hienoa!

Kysyisin sinulta vielä, minkä perusteella olet niin varma, ettei kyseisellä henkilöllä ollut aito hätä?

Mitä oleellista sinä sanoit?

Tämähän on sun mutua. Nimenomaan suomalaiset naiset tekevät tuota. Ne nappaavat purkillisen pillereitä, yleensä parasetamolia, ja soittavat ystävälle "jäähyväispuhelun". Tai soittavat ne joskus itse suoraan hälytyskeskukseenkin.

Suomalainen mies taas usein suutelee haulikon piipun aukkoa, niin siitä ei jää enää sankaritarinoita jälkipolville kerrottavaksi. Se on kerta ja kuulemiin.
Hahaha älä please naurata mua enempää!! Kaikki äijät on surkimuksia mut suomalaiset äijät on sen listan ihan kärkeä. Oisitte tehny jo ne itsarit mut kun ei...mikä pettymys aina.

Hahaha älä please naurata mua enempää!! Kaikki äijät on surkimuksia mut suomalaiset äijät on sen listan ihan kärkeä. Oisitte tehny jo ne itsarit mut kun ei...mikä pettymys aina.

Mulla on sulle ratkaisu. Muuta vaikkapa Saudi- Arabiaan, Ghanaan, Marokkoon, Peruun tai oikeastaan ihan mihin tahansa muuhun maailman kolkkaan, jos sun mielestä suomalaiset miehet on järjestäen niin kamalia. He muodostavat kuitenkin puolet tämän maan väestöstä. Uskon, että tulet paljon onnellisemmaksi jossakin muussa maassa, jossa voit olla kiitollinen ihanista miehistä ja siitä kaikesta miten sinua naisena siellä arvostetaan ja kunnioitetaan.
Maksan sinulle menolipun.
HeidÅ!