Milky juu täälläkin noita puheluja satelee.
Nyt oon useammalle saanu taottua kalloon että mä kyllä soitan sitte ku jotain tapahtuu, mut nyt ongelma on se, että mä en voi ite soittaa kellekään, ku mun puheluihin vastataan yli-ilahtuneella äänellä "No JOKO?!" :kieh:
Mulla ei edes ole yhtään tuttia, ei rintakumeja, ei tuttipulloja... Mä uskon että niitä alkaa sataa sit laitokselle.
Ainakin mun sisko sano että älä osta yhtään tuttia tai mitään ennen vauvan syntymää, että ihmiset hukuttaa mut niihin kuitenki.
Meillä on aika iso ystäväpiiri ja useampikin ihminen on jo sanonu että haluaa tulla käymään laitoksella.
Oon sit vaan muistuttanu että tarkistavat vierailuajat ennen kuin tulevat.
Me käytiin tossa shoppailemassa.
Viis tuntia kävelemistä ja tietty välillä autossa istumista.
Sit kävin ostamassa Vichyn raskausarpivoidetta. Saa sit pitää peukkuja että se aikoo toimia.
Mies otti eilen kuvia mun masusta sellasesta suunnasta, että varmasti kaikki Punkeron runtelut näkyy, ihan hirvee tiikerimaha mulla, en ees ollu tajunnu, kun ei ne raskausarvet näy täältä "yläpuolelta" katottuna.
:kieh: Käytiin myös meidän lähellä olevassa uudessa kahvilassa, ihana paikka!
Siin tosin on sellanen vaara että alanki käymään siel joka päivä sit Punkeron kanssa, kun se on tossa puolen kilometrin päässä...
Ostin toissapäivänä jauhelihaa, ja mun piti tehdä siitä tänään lihamakaroonilaatikkoa, mut se oli menny ihan huonoks se liha, vaik ei nyt olis viel pitäny. :x Se liha oli ihan harmaata ja se lihaneste siel paketissa ihan mustaa. Mietitään nyt et mitäs ruokaa tekis. Ei oikeen sen näyn jälkeen enää tee mieli tehdä edes mitään. Urgh.
Ehkä siis syödään vaan leipää ja kinkkua...
Ja harkitaan jos lähtis tohon jokirantaan istumaan onkivavan kanssa.
Meiltä on parisataa metriä rantaan tohon Halistenkosken viereen..
Laala ja Punkero rv41+4