Tervehdys.
Olen ollut kiireinen. Töitä koulua esikoinen sairaana. Ja oma vointi on mitä on. :ashamed:
Luin kaikki sivut hohhoijaa. No okei jätin 8,9,10,11 lukematta. :ashamed:
Ventti tuolla alussa kyseli mäntymäen ultraajista.
Siel on Heikki jolla kävin ekasta raskaudesta ja hän totesi sen aika töykeästi keskeytyneeksi. Sen jälkeen olen pyytänyt nais ultraajalle kun on np-ultra ollu. Ihan mukava nainen antaa hiukan huonompia ultrakuvia kuin heikki. Mutta molemmat osaavat asiansa.
Rakenne ultra tehdään yleensä ulko oven viereisessä huoneessa. Kaksi naista toinen on vissiin joku harjoittelia aina. Joka etsii ja etsii ja etsii. Sen jälkeen se osaava ultraaja tulee mittaa kaikki uudestaan ja kertoo näkemänsä. Jos menet joskus rakenneultraan virtsarakko melkein tyhjänä saat uuden ajan.
Heikki teki mulle ainakin sen painoarvion ja tarkisti mahtuuko vauva tulemaan.
Tyksissä jos saisin valita kätilön haluan sen miehen. Hän on komea, rauhallinen ja osaava. Aina kannattaa ottaa opiskelijat mukaan toimintaan vaikka ne ei mitään osaa mutta ei ne ikinä opikkaan jos ei näe.
Itse päästän opiskelijat mukaan mutta kahta enempää niitä ei saa olla.
Mitäs vielä niin. En ole itsestäni muistanut tulla kertoilee kaikki oli np.ultrassa hyvin. Riehaisa kaveri.
Itselläni hb alhainen. verenpaine liiankin matala 96/63 pahimmillaan ja aiheuttaa huippausta tosi paljon. Asialle ei tehdä mitään.
Sokerirasituksessa olin. Viime raskaudesta sokerit koholla ja nyt laskivat liian alas joten koko ajan täytyy syödä jotain pientä että vauva saa energiaa.
Mut tässä nämä tärkeimmät.
ps. koskas olette ruvennut tuntemaan liikkeitä???
Niisku-Rouva & neiti 9,5kk +pikkupapu 16+6 :heart: