Iines79 hyvä että kaikki oli kunnossa ja onnittelut pojasta :heart:
Syysväsymystä taitaa olla ainakin täällä.. :wave: Tai sitten tää jatkuva väsymys johtuu edelleen alhaisista hemoglobiineista. Yksi kuuri jo takana ja toista ei enää huvittais syödä. Kotona löhöän päivät pitkät ja minnekään ei jaksais lähteä.. |O Reilu 3 viikkoa ja sitten alkais virallisesti äitiysloma
Nyt jo tää koko syksy on kyllä ollut aikalailla lomailua, kun ei ole töitä ollut. Viikko sitten soitin työkkäriin uusiakseni työnhaun ja ilmoittaakseni äitiysloman alkamispäivän, niin siellä ystävällisesti todettiin, että ei meidän tarvitsekaan siinä tapauksessa keskustella enempää ja täti toivotti hyvät jatkot ja pyysi ottamaan yhteyttä kun taas työelämään palailen. Kaverilla oli keväällä sama tilanne, kuukausi äitiyslomaan ja työkkärissä pakotettiin vielä vähintään 2 työhakemusta laittamaan, niin olin itsekin vähän varautunut vielä hakemuksia rustailemaan mutta pääsinkin helpolla
Mä olen
vaatteiden kanssa tuskaillut, kun mikään ei tahdo mennä enää päälle.. H&M:ltä olen parit äitiysfarkut ostanut ja niissä ei se vyötärö tunnu joustavan tarpeeksi mun mahalle enää..Tuntuu että vauva puristuu kasaan :/ Pakko se on kai vielä yhdet äitiyshousut jostain ostaa.
Täällä vauva laskeutui muutama päivä sitten ja nyt on ollut taas hiukka helpompi hengittää, kun ei ole keuhkot ihan kasassa
Saa nähdä kuinka kauaksi aikaa se helpottaa, kun kuitenkin pikkuiselle tulee vielä aika lailla kokoa lisää.
Fistik ja PikkuPrinssi 31+0