Ultrasta Mä olen käynyt myös kaikki kolme ultraa kaupungin ultrayksikössä Luolavuorenkadulla ja mulle niistä kaikista on jäänyt positiivinen mielikuva.
ventti Oisko se lääkäri ollut sellainen kuin Heikki S. Virtanen? Kuulosti samalta, joka teki mulle ekan ultran (jonka piti olla np-ultra, mutta ultrassa paljastuikin, että vauva on vasta sellainen katkaravun kokoinen ja saatiin uusi aika). Lunttasin nimen neuvolakortista ja erikoislääkäri näytti olevan, ja kuvaus sopisi siihen lääkäriin, eli varmaan sama. Vaikutti osaavan asiansa, mutta tosiaan tekee ja selittää asiat nopeaan tahtiin, eli kannattaa kysellä jos jotain jää epäselväksi. Mun kohdalla se käynti oli melko pikainen, kun tosiaan sikiön viikot ei riittäneet ja mitään niskaturvotuksia ei voitukaan katsottua. Pari kuvaa saatiin silti mukaan, vaikka vauva oli siinä vaiheessa 2,2cm mittainen. Sama lääkäri teki mulle sisätutkimuksen edellisellä neuvolalääkärikäynnillä, ja silloinkin hyvin pikaisesti asiat selitti yhteen putkeen ja kuulosti siltä, että se on se sama litania, jonka se selittää kaikille kuin suoraan kirjasta luettuna
Se käynti kesti kokonaisuudessaan n.5min, koska en itsekään kysellyt mitään sen enempää, ja neuvolantäti ihmettelikin, että olitpa sä nopea
Np-ultran teki samassa paikassa nuorempi naishenkilö, joka selitti asiat selkeästi, ei kiirehtinyt ja antoi monta kuvaa mukaan. Positiivinen kokemus
Ja rakenneultran mulle teki naispuolinen kätilö, joka vaikutti mukavalta ja myös selitti asiat selkeästi. Kätilö kuvasi vauvan joka suunnasta ja samalla selitti missä mitäkin on, saatiin tietää sukupuoli ja siltäkin kerralta saatiin kiva määrä kuvia mukaan.
Iineksellä tosiaan vähän ikävämpi ultrakokemus :hug: Mutta mä kanssa luulen, että siinä on vaan aika loppunut kesken sen harjoittelun takia, ja sen takia sait sen uuden ajan. Kyllä ne mielestäni aina kertoo rehellisesti, jos jotain olisi vialla. Mutta on toi tosiaan ikävää, jos asioita ei kerrota selkeästi, ja itselle jää asiat epäselviksi ja joutuu taas odottamaan, kun muutenkin noita ultria aina jännittää ja odottaa niin kovasti. Hyvä kuitenkin, että sait sen uuden ajan
Fistik ja PikkuPrinssi 29+6