Turun seudun odottajat loppuvuonna 2008

Ninniliina Hyvin on teillä vauva osannut ajoituksen, mullekin sopisi tuollainen hyvin:D Oon ajatellut, että ois kiva kun tää syntyis siinä joulukuun puolivälin tienoilla niin vois päästä jo jouluksi kotiin..Toiveajattelua vaan, mun tuurilla mä kituutan sinne tammikuun puoliväliin asti :p

tinni munkin piti tuota sanoa, että sattuu niitä kirjoitusvirheitä itse kullekin ilman lukihäiriötäkin eli ei huolta :)
 
B-7
Ikäasioita ootte puhunut.Täällä seiskaviitonen,loppuvuoden sellainen.Eli just täytin 33v.
Aika samoissa mennään moni,iän mukaan =)
Me myös maananantaina haettiin vaunut ja tuplat kotiin.Oltiin jo ajoissa ne ostettu mutta jätetty liikkeeseen ja niin takuukin alkoi vasta maanantaista.

Tänään hemmottelua,kosmetologille jalka ja kasvo hoitoon.Katsotaan miten mimmin käy kun pitäsi siihen hoitotuolille kavuta :whistle:
Ärveet nyt 36+4
 
Ultrakuulumisia. Vaikka olikin joku opiskelija ultraamassa ei jäänyt huonoja kokemuksia niin kuin Iinekselle. Tosiaan tunnin verran sain katsella masuasukin puuhastelua kun ensin ultras opiskelija ja sitten viel kätilö. Kaikki oli kunnossa, ainakin tärkeimmät osaset löyty sieltä mistä pitääkin. Painoarvio 325g. Ei suostuntu esittelemään sukukalleuksiaan, joten yllätykseksi jää tuleeko pikku prinssi vai rinsessa.
 
Talvis: :wave: päivitetty! Kiitos tiedoista!

inkaliinalle ONNITTELUT hyvistä ultrakuulumisista, onhan se toisaalta kiva että jää jotain ylläriksikin. Työkaverilla kävi just sillai, että tyttöä oli luvattu ja poika tuli. :) Olivat olleet HYVIN hämmästyneitä synnytyssalissa.

tinni: eiköhän me hyvin saada selvää mitä kerrot, ja jos ei saada, ni kysytään ihan kiltisti. :) Ittellä kans samaa vikaa ku Milkyllä, ettei oikein pysy sormet ajatuksen mukana ja siks nää sepustukset on välillä mitä sattuu. Vaikka ehkä äikän maikan tarttis pystyä kirjoittamaan oikeeta suomea... no, onneks ei oo oppilaat näkemäs näitä! :p

Aika kivasti on tosiaan samanikäistä porukkaa täällä, mulla muutama kaveri on jo kahden lapsen äitejä, ja muutenkin eri elämäntilanteissa, niin kiva, että täällä on porukkaa hyvinkin samanlaisessa vaiheessa samassa iässä.

ventti + viuhti 19+3
 
Moi!

Osaiskos joku sanoa onko
a) Myllyssä vielä nykyään H&M? ja
b) Jos on, onko siellä äitiysvaateosastoa?

Ei jaksais lähteä keskustaan palloilemaan... pakko saada olohousut kotiin, mä en kestä enää näitä nykyisiä kun saa olla säätämässä noiden narujen kanssa ihan koko ajan.

ventti + viuhti 19+5
 
Kiitti Fistik, kerkesin sinne käymään ja sain kaipaamani olohousut. :) Lisäksi mukaan tarttui pari toppia ja pari ihan normiosaston paitaa. Mammaosaston neuleissa oli 3/4-hihoja suurimmassa osassa, ja nehän ei vilukissalle piisaa. :D

Hih, mies toi meille (mulle) Guitar Heron toissapäivänä. Hyvä kun oon saanut sapuskan tehtyä sen jälkeen, se on ihan älyhauska. Mutta nyt alan raivaamaan kaappejani, ostin eilen laatikoita, joihin laitan vaatteet, jotka ei enää mene päälle. Saan kaappeihin tilaa ja samalla tulee pakattua vaatteita valmiiksi jossain vaiheessa edessä olevaa muuttoa varten.

:wave:

ventti + viuhti 19+6 /huomenna puoliväli!
 
Onnea Ventille puolivälistä :flower:

Juu myllystä mä olen housuni hankkinut kun ite asun täällä laidalla niin ei oikein jaksa aina turun keskustaan shoppailemaan lähteä.

Eilen tuli saatua kauhea kasa pikkuvauvan vaatteita.Ja lisää tulossa kun noi saan alta pois ja järjestykseen.Kummipojan äitee tyhjentää kaappejaan.(ja kun kummipoika on kaksospoika niin kaikkea on aina tuplaten)
Ei tartte siis miettiä onko vaaville tarpeeksi vaatteita.

Nyt vaunun varaukseen ja autoon nastat alle jotta päästään huomenna vaihtaan se hienoon metallin siniseen volvo v70een=)
 
Hyvää autonhakureissua Milky! Meillä mies just on autokaupoilla, kaks vaihtoehoa löytyi ja se käy nitä nyt koeajamassa ja tarjoamassa tota meitin yhtä vaihdossa. Kattellaan kui käy, voi olla et tulee meillekin 'uusi' auto!

Onpas mukavat nuo olohousut, hiukan vielä löysät mahan kohdalta,mutta pakko oli ottaa M:t, ettei ihan heti tarvi olla isompia hakemas. Epäilenpä nimittäin, että tää masu tästä vielä paisuu. :) Muuten oon kans housuni ostanut H&M:ltä, keskustasta farkut ja suorat housut ja nyt sit noi olopökät myllystä. Lisäksi sain farkut, sammarit ja yhdet suorat housut kaverilta lainaan toistaiseksi. Sammarit ja suorat on tosin vielä löysät, mutta puolet on vielä jäljellä odotustakin. Ite en oo erikoisliikkeissä pahemmin käynyt, äitin kans käytiin Hesassa kampissa parissa, Turun seudulla en oo käynyt.

Oon raivaillut kaapeista pois vaatteita,jotka ei mahdu päälle ja sain tänään lisää laatikoita. Tulee siistit hyllyt kun ne on puolityhjiä! :LOL:

ventti ja puolivälin viuhtoja 20+0 :heart:
 
mut eipä siellä kummosia, ei koitettu sydänääniäkään kuunnella kun on viikkoja sen verran vähän. Parin viikon päästä lääkäri koittaa sitten. MUTTA se paras uutinen oli, et Kaarinassa on kunnan puolesta kaksi ilmaista ultraa, jotka on viel 3D :D :eek: ja saa tallenteen niistä itelle. Että ei paha, kun noi maksaa ihan kivasti yksityisellä.

vaatteista käykääs kurkistaan Baobabbaby yliopistonkadulla, siel on äippävaatteitakin. Nettiputiikista voi kattella, et minkä tyylisiä.

Täällä on pienempi mies kipeä, kuume jatkunu kovana (yli39) jo viime to lähtien. :( Tänään käytiin lääkärissä, mut ei ollu mitään ihmeellistä. Tosi naatti vaan on raukka kun ei ruokakaan masitu olleskaan.

Jaa-a saas nähdä onks meilläkin autonvaihto edessä... Mä en nimittäin mahdu taaksen turvaistuinten väliin kunnolla, joten tuskin sinne kaukalokaan menee. :/ Olishan se uus auto tietty ihan kiva, mut kun ei ole rahaa niin se on "pieni" ongelma.
 
Ninniliina;emme mekään aivan uutta ostaneet,kun nuo V70 uusien hinnat ovat hippasen too much ;) Sopivan käytetty joka näkyy hinnassa.Olisihan meillekkin mahtunut vanhaan volvoon mutta kun päätettiin ottaa kovakoppaiset vaunut niin olisi tarvinnut ottaa koppa takapenkille(ei sekään ongelma)ja sitä kautta olisi muuten tullut ahdasta muiden tavaroiden suhteen jos/kun reissuun lähtee.En olisi vanhasta halunnut luopua mutta kolmea autoa mahdoton pitää ja toisaalta kaksi isoa autoakin on typerää.Mulla kun on tollainen 2-ovinen urheiluauto(oikku polo :LOL: )

Me ei aiota ainakaan näillä näkymin 4d-ultraan mennä.Kuntahan maksaa tosiaan sen 2kertaa ja omalla kustannuksella oltiin varhaisultrassa.

Tulisipa vaavin kaappi jotta saisin katteltua noi kamalat kasat vaatteita läpi jotka sain.
 
Pikaisesti tulin käymään juuri ennen työpäivän päättymistä.

Ventille onnea puolivälistä :) !

Autoista olette jutelleet. Meillä on myös vaihto edessä. Meillä on mies ajellut Transporterilla, kun semmoinen hankittiin raksan takia. Nyt ei ole pakettiautolla mitään tarvetta, joten sitä yritetään myydä ja katsella mulle "uutta" autoa. Mä oon nyt ajellut perheen autolla, Citroen Xsaralla (farkkumalli) mut se on diesel, jolla ei kannata ajella lyhyttä matkaa. Miehen työmatka on yhteen suuntaa reilun 50 km, joten siinä diesel on ihan hyvä. Mä vaan oon tykästynyt hirmuisesti tuohon Xsaraan ja me käytiinkin jo koeajamassa samanmoinen bensaversio. Eli kaksi farkkua olis meidän perheessä sen jälkeen. Kait toi diesel-versio menee vaihtoon jossain vaiheessa, nimittäin se ei ole sisätiloiltaan kovin iso, ja kaksi lasta turvaistuimissa tekee sen todella ahtaaksi.

Oho, tulipas autotarinaa. Mulle epätavallista, koska en niin välitä autoista. Tuun toisella kertaa juttelemaan muista asioista.

Iines ja Sintti 24+4
 
Meil vaihtui tänään sit auto. :D Ihan hienoo kun on alla hiukan uudempi vehje (vaikken olekaan vielä ajanut sillä ). Kooltaan suht samanlainen kuin edellinenkin, mutta muuten käytännöllisempi ja tosiaan uudempi ja parempikuntoinen. Hiukan hirvitti rahanmeno, mutta eipä se tässä talonrakennuksen ohella paljoa vaikuta oikeesti.

Ja huomenna sit rakenneultraan, saas nähdä nukutaanko kumpikaan ens yönä. Jännää.

ventti + viuhti 20+2
 
Joo ei, en mäkään Uutta autoa tarkottanu :D ehkä sellaseen ois joskus sadan vuoden päästä varaa... :whistle: Meil on ikävä kyllä tosta nykysestä autostakin aika paljon maksamatta tällä hetkellä, joten ei paras mahdollinen tilanne autokauppoja ajatellen :/ Mut onneks tässä on aikaa vielä.

Ventti on varmaan ollu jo ultrassa tai ainakin pian menossa =) Voi vitsi! mä en jaksas millään oottaa omaani, johon on viel kuukausi aikaa |O No toivottavasti tulee sitten hyviä uutisia joululahjaksi sieltä.
 
Joko ventti on käynyt ultrassa? Täällä odotellaan malttamattomana kuulumisia :) .

Mä itse mietin 4d-ultraa vielä. Siinähän kannattaa käydä ennen rv 30, niin vauva ei vielä ole liian suuri. Meidän perhe käyttää melkein kaikessa Aninkaistenkadulla olevaa Terveystaloa ja siellä on myös 4d-ultra mahdollisuus. Jonot eivät ole kovin pitkät, joten harkinta-aikaa vielä on. Toisaalta rahanmeno hirvittää mut toisaalta se olis aikamoinen kokemus. Ja painaahan mulla edelleen mieltä ne Tyksin rakenneultra-kokemukset :/ .

Iines ja Sintti 24+5
 
Heips kaikille pallomahoille...

Tulin ilmoittamaan että poika tuli 6.11 (sattuu olemaan liputuspv) klo: 04.59, pituutta oli 50cm, painoa: 3855g ja pipo 37cm, Synnytys oli kaikkea muuta kuin helppo ja kiva... Yriteltiin aluksi käynnistää, mutta ei suostunut käynnistymään, joten varattiin sektioaika, mutta poika päätti sitten tulla päivä ennen sektiota... Tulen kirjoittelemaan myöhemmin tarkemmin tota synnytyskertomusta, mut nyt täytyy mennä imettämään...

Jaksamisia ja vointeja kaikille... Ihanaa kun on vielä ainakin lunta...

Melena ja rakkauspakkaus 2vko:a
 

Yhteistyössä