Ei hitto, nyt menee ihan totaalisen off topic, mutta toi lapsivesijuttu alko niin naurattamaan! Sain juuri flashbackin, että näin kävi omassakin synnytyksessä! Kuului vaan *naps* ja vettä lensi ihan riittävästi kätilön päälle. Kyllä siellä tulee kaikki eritteet tutuiksi... :ashamed: Ja tosiaan, vaikka sitä tavaraa tuli varmasti ulos minultakin, eivät kätilöt noteeranneet sitä mitenkään. Pyyhkivät pikaisesti pois pöydältä, eikä kukaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Itse olin jonkinasteisessa transsitilassa ponnistusvaiheessa, eikä tosiaan tullut mieleenkään huolehtia moisesta (vaikka siis jännäsin tuota samaista asiaa ennen synnytystä!).Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Ei kannata murehtia niitä kakka-juttuja, moni varmaan kokee että se on jotenkin noloa jos synnyttäessä tulee ulos vähän muutakin tavaraa, mutta kätilöt on tottuneet asiaan ja se on ihan normaalia. Ponnistusvaiheessa meikäläisen kätilö sai lapsivettäkin suoraan naamaansa eikä ollut moksiskaan.
Oonkohan mä muuten ihan friikki, kun jotenkin muistelen kaiholla sitä synnytyksessä ollutta ihanaa fiilistä...