Voi kun hienoa
lispetti! Mä jutskailin viimeksi ä-polilla yhden kätilön kanssa, kenen oma vauveli oli kääntynyt kanssa vasta viikolla 34, eikä tällä kätilöllä itsellä ollut siitä mitään tuntemuksia, vaikka hänen jos kenen pitäisi olla oikein asiantuntija tällaisissa asioissa. Niin sitä kaikki näemmä tuntee niin kovin yksilöllisesti kaikki nuo käännökset ja muljaukset
Meidän vapeli kun kääntyi, mä sain oikein kunnon hikoilukohtauksen ja hengenahdistusta. Sen verran vähän tuolla tilaa enää on. Toivotaan siis, ettei enää tunge itseään istuksimaan!
Ja tosiaan, varmaan jo ennenkin mainitsin, että rt:n kääntymisen jälkeen on mullakin ollut helpompi hengittää, eikä supparitkaan tunnu niin ilkeiltä enää.
Ja tää loppuaika on PITKÄ! Töissäkin vielä tarvis jaksaa... *huoh* Enää ei tunnu potkuja, tms vaan liikkeet on sellaista möyrimistä, että mun on tosi vaikea istua päivä töissä, jos sattuu olemaan aktiivinen päivä... Tänään viimeksi kollega hihitteli mun puolelta toiselle heiluvaa masua ja katsoi säälivästi mun kiemurtelua tuolilla...
liirah, jos sulla on ummetukseen levolacia, niin suosittelen heittämistä suoraan roskikseen... Mulla se ei tehoa sitten yhtään! Ihan huijausta koko tökötti. Lisäksi siitä tuli ihan hirmuiset vatsanpoltot. Luumukeittoa ja rahkaa olen syönyt pari päivää, katsotaan koska alkaa tää munluumukuuri tehoamaan (kaikkia varmaan kiinnostaa nää mun vatsan kuulumiset...
). Joulukuisten pinossa näin suositeltavan microlaxeja (peräruiske :x ). Pakko kai sitä on kokeilla, jos ei mikään muu enää auta. Kokeilen kuitenkin kaikki muut mahdolliset keinot ensin... Toivottavasti sun masuvaivat
liirah helpottaa, eikä ylly tällaisiksi... :/
Pysy
niiskis KAUKANA flunssaisista! Et todellakaan halua saada sitä tautia raskaana! nimim.kokemusta löytyy... Sairastaminen oli ihan hirvittävää, kun ei saanut sitä vähääkään määrää nukuttua eikä lääkkeeksi oikein voi ottaa kuin mustaherukkamehua ja panadolia :/ Koitahan pysytellä terveenä!
Jokos
Sanna-78 ja Nipsunen ovat päässeet ulkoilemaan...? :heart: Ilmat eivät oikein ole olleet kovinkaan suotuisia vaunulenkeille... :|