Turkulaisia äitejä

Kiitos vinkeistä! Meillä kans Venla istuu mun/iskän sylissä tolleen et toinen käsi on kainalossa eikä hän pahemmin sillä toisella kädelläkään huido mut pää kääntyilee senkin edestä ja sit niitä "törmäyksiä" tulee. Vaan eipä se haittaa, pesukone toimii ja pääasia et ruoka maittaa. Ja musta on kiva antaa hänen itsekin yrittää viedä lusikkaa suuhun kun kerran kiinnostusta ja yritystä on.

Sanna-78 mites Ellan luomi? Onko pienentynyt? Teillä on kyl kurja tuuri noitten naapureitten kans, ärsyttävän raskasta tommonen.

lispetti meillä kans Venla on ollut alusta asti melkoisen kovaääninen ja väliin ihan korvissa soi kun toinen kiekaisee kunnolla. Toivotaan tosiaan et ääninäytteitä ei tuu ihan joka ilta..ja juu,lisäsin sut frendeihin =)

Ulkona näyttää meikäläisen lenkkikeliltä, eikun nauttimaan :wave:
 
meillä oli ihan uskomaton viime yö! Tomas nukkui 6 h putkeen!!! :heart: tosin äiti kullä sitten jo heräs jossain vaiheessa tarkastamaan että hengittääkö toinen enää. :D ja hengittihän se.
Tomaksen nenästä on alkanut tulla sellaisia aikamoisen kokoisia räkäklimppejä, mutta ei oo muuten kyllä mitenkään tukkosen oloinen, ehkä öisin hiukan.

lispetti ihana toi teidän Niilo! hän oli niin suloinen silloin kun nähtiin ja mä sain varmaan 20 hymyä ainakin. osaan niin kuvitella että hän on oikea aurinko, mutta sitten kun on paha päivä niin sitten todellakin on paha päivä. ihana. :D
vaikka varmaan jossain vaiheessa alkaa korvat soimaan jos muutaman tunninkin päästelee ääntään kunnolla ilmoille!

ilmarinäiti toi sun nimi on niin hauska kun sulla on kuitenkin Venla- tyttö. no joo, asiaan. sillon mä muistan kun siskon kaksoset oli pieniä ja niitä koitettiin sitten syöttää. oi oi oli se hommaa, ja sotkuista sellaista! :D mun muistaakseni aamuisin syötettiin sottaavaa ja niin ollen likantui vain huonot yöpuvut ja päivisin sitten oli sellaiset vuoraukset paitojen päällä että siinä ei pieni ihminen paljoa liikkunut! :LOL: :LOL:
no niin kauan kun pesukone toimii niin teet just niin kun parhaalta tuntuu.

sanna on toi kyl kamalaa kun itse asuu omistuskämpässä ja sitten naapurissa on vuokrakämppä jossa vaihtuu vuokralaiset tiheään ja ei saa edes kunnon naapureita kun aina on jotain. jollei biletä niin sitten tappelee. paa laittaen niin postiluukusta joku lappu mis annat parisuhdeneuvoja, eiköhän nekin ala tajuumaan, tai ainakin nolostuu sitten. esim. jos ne tappelee siivoomisesta, niin laita lappuun että molempien on hyvä siivota ja niin rauha säilyy. :LOL: :LOL:
mä voisin piruuttanikin tehdä sen! :D

mul ois nälkä, mut mun pitäis alottaa laihis. mun hyvinvointimaha on kasvanut. joo sillonkin saa syödä, mut pitäis vähän kattoo et mitä syö.. joskos laittais perunoita kiehuu. :ashamed:
 
Mä olen totuttanut tyttöä juomaan maissivelliä iltaisin, ja hyvin on lähtenyt maistumaan (ja tästä tunnustuksesta saattaa kaatua kakkaa niskaan, kuin muillakin keskusteluosioilla, joten avaan jo valmiiksi sateenvarjon ;) ). Yöheräämiset vähentyivät yhdellä, ilmeisesti juuri tuon vellin ansiosta. Ennen velliä joi melkein törpöllisen maitoa (2dl) illalla ja puklaili sitä sitten ympäriinsä... :|

liirah, kiva kuulla, että mymmy antaa äipän nukkua! Jospa ne yöunet tuosta lähtisivät pitenemään. Toivotaan niin.

lispetti, täytyy pojan välillä huutaa, niin keuhkot vahvistuu (näin kertoo vanha kansa). Saaralla on sen teorian mukaan varmaan jo euroopan kovimmat keuhkot... :ashamed: Oikeastaan Saara huutaa kyllä tosi usein, mutta volyymi on vähän pienentynyt. Varmaan alkoi jo omiakin korvia kolottamaan... :p

Sanna-78, noi möykkänaapurit on niiiiiin ärsyttäviä! Edellisessä asunnossa (rivitaloyhtiö ) naapuritalon pihalle ilmestyi joku jenkkilotko jonka takaluukussa oli jääkaapin kokoiset kaiuttimet. Sieltä sitten soiteltiin naapureiden iloksi kunnon desibeleillä jotain siantappoheviä. Mulla katkes otsasuoni ja juoksin pihalle huutamaan muumipyjamassa törkeyksiä. Kylläpä porukan ilmeet oli näkemisen arvoiset... :ashamed: Poliisit sinne oli kuitenkin soitettava, siihen loppui. Mut tuollaisille on hommattava varoitukset, jos älämölö häiritsee omaa elämää.

lispetti, sulla on ihan selvästi jetlag, kun siirryttiin kesäaikaan! :D Mee ottamaan päikyt, niin piristyt.
 
anoopy, velli on vähän sakeampaa niin se voikin hillitä pulauttelua. kyseleppä enskerralla apteekista maidon sakeuttajia, ne olis maidon kanssa ehkä paremmat kun velli ihan noin pienelle :)
tosiaan saatiin pinjalle ensvkoks aika niihin testeihin, niitä odotellessa että kuinka käy. ihan jännittää jo etukäteen..
 
Sssalla: hyvä että saitte sen ajan vihdoin ja viimein, jos sit selviäis et mikä teidän Pinjalla onpi.

Sanna: pistä valitusta menemään vaan samantien, kiva tollaista kuunnella. Meilläkin naapurissa riidellään aina silloin, ku mies tulee työreissuilta kotiin, ikävä kyllä kuuluu meillekin välillä tosi selvästi... :/

Mitäs muuta piti pistää, oon niiiiiiin laiska nykyään kirjoittamaan tänne, mut nyt Elias nukkuu parvekkeella justiinsa, ni tarttee varmaan ryhdistäytyä. :LOL: Me ollaan nyt niitä kiinteitä syöty jo yli kuukausi ja viime viikolla poika alkoi hoksaamaan, et kun suun aukaisee, niin siitä lusikasta saa sinne ruokaa eli saa massun täyteen! ;) Ei oo tosin niihin yöuniin vieläkään auttanu, mut tällä viikolla tulee 5 kk täyteen ja sit aattelin ottaa iltapuuron avuks. Mut nyt se Elias sit heräs, eli seuraavaan kertaan! :wave:
 
Hyvin voit Snoopy velliä antaa ku eiks teenki neiti ole melk. 3kk? Meillehän suositeltiin 3kk neuvolassa vellin antamista, mut sanottiin et tuskin se pulautteluun auttaa mut hyvä jos teillä on auttanu.. Meillä ei vellistä ollu mitään hyötyä ja se kokeilu loppu siihen, mut jatka sä ihmeessä kun kerran hyötyä on.
 
snoopy mä oon samaa mieltä sannan kanssa että anna mitä annat! jos joku on jossain keskustelussa yrittäny heittää kakkaa niskaan ni anna heittää. eikös sen pitäisi olla jokaisen oma asia vaikka syöttäis pikkukiviä omalle lapselleen! mä en ainakaan jaksa puuttua toisten asioihin, jokainen tekee niin kuin haluaa. ja sitten taas mä toivon ettei joku jaksa koko ajan puuttua mun tekemisiin.
paitsi että kun anoppi on tuollainen kun on, niin vaikea on olla niin ettei joku koko ajan puuttuis mun tekemisiin. mitä millonkin mä teen väärin.
onko teillä kaikilla muilla mukavat anopit? tai on munkin mukava kun sitä näkee kerran vuodes puol tuntia, mut sen jälkeen alkaa olee liikaa! :LOL:
ja onpas tuo joskus haukkunut mut ihan pystyyn ja huusi niin että koko tienoo raikui! :D
sillon mä kyllä ajattelin että mihin mä oon pääni pistämässä..

meillä ei toimi telkkari! digiboxi on päällä ja telkkari, ja telkkuun tulee toi ruutu et mitä täl hetkel tulee mut mitään ei näy. jos alkais taas kattoo thaimaan matkoja. :D
 
liirah, etkä mitään matkoja ala kattella!!!! Sellainen on ihan tyystin kiellettyä! :kieh: Et mua mukaan ottais..? :whistle: lispetti taitaa olla melkoinen thaimaa-konkari, häneltä varmaan saat vinkkiä mihin mennä ja mitä tehdä.
Digiverkossa on tänään joku päivitys, siksi ei telsussa näy mitään. Ohjelmat pitää päivittää tänään uudelleen, että saatte edes joskus sieltä jotain tulemaan.

Velleistä sen verran, että oon antanut vaan maissivelliä ja ainoastaan iltaisin. Vellin lisäksi juo iltasella yhä pienen satsin maitoakin. Saara kun on kova puklaamaan, sänky usein ui puklussa maitotankkausten jälkeen. Mitä on maidonsakeuttaja? Onko jotain jauhetta? Eikös sitten oo melkein sama kuin velli? Eihän vellikään sisällä kuin korviketta ja jauhoa.. Ravintoarvoltaan on melkein ihan sama kuin korvikekin... Kyselen varmaan taas tyhmiä... :ashamed:

anopeista, juu onhan tuo tosi mukava muuten, mutta jaksaa tosiaan huomauttaa nasevasti joka kerta mun vauvanhoidosta... Viimeksikin jutteli vauvalle, että "äiti on taas jättänyt pukematta kunnolla..." Siis olin jättänyt villapuvun alta pois kun ilmat ovat lämmenneet +10 astetta... Ja pelkällä toppapuvullakin hikoili kaikki vaatteensa märiksi. Ja toisekseen mainitsi tässä muutama aika sitten, että lasta ei sitten laiteta omaan huoneeseen vielä moneen vuoteen nukkumaan. Olin ihan :eek: Mitä mieltä tästä olette? Itse aion laittaa tytön omaan huoneeseen nukkumaan ennen kuin palaan töihin (vielä tämän vuoden puolella).

Sssalla, miten tuota maitoallergiaa testataan? Menettekö tyksiin vai yksityiselle? Mitä jos diagnoosi on maitoallergia, kauanko joutuu maidotonta dieettiä noudattamaan? Sehän paranee jossain vaiheessa, eikös?
 
mä tilasin hobby hallista tollaset ihanat nalle puh- lakanat ja hintaa kaikkineen tuli 32,80 ?. en tiedä sitten onko hintansa väärti, prkle! kun tilasin ni ne oli 21,90 ? mut nyt oli sitten tullu kaikkia maksuja päälle.

snoopy jos vaan mahdut tohon mun matkalaukkuun ni tervetuloa! :LOL: me on kerran aikasemmin oltu thaimaassa ja viime vuonnakin piti mennä, mutta sitten tulin raskaaksi niin en sitten enää uskaltanut poistua suomesta mihkä! paitsi virossa käytiin viinanhakureissulla! :LOL: ja mä en sitten kostunut siitä matkasta yhtään, paitsi taisin mä kaksi nannapussia ostaa.
toinen kiva paikka ois egypti, mut viimeks ku oltiin siä ni sain 15 päivän ihan kamalan ripulin joten sinne ei ikinä enää! siis tykkäsin paikasta ihan kamalasti, mut en siit ripulista.

lispetti paas kertoen mielipitees että mihin kannattais thaimaassa lähtee noin vuoden vanhan lapsen kanssa? me kun oltiin phuketissa patongilla viimeks niin sinne en kyllä lähde pienne kanssa. ja ootko menny matkatoimistojen kanssa, vai varannu lennot jne? me kyl mennään matkatoimiston kanssa aina koska mä oon yksinkertaisesti niin laiska järkkää mitään sen enempää. :D

omassa huoneessa nukuttamisesta kyllä meilläkin Tomas menee omaan huoneeseen heti nukkumaan kun yösyötöt on hiukan harventuneet, luultavasti tämän vuoden puolella. siis todellakin tämän vuoden puolella, en meinaa koko vuotta nousta 2 h välein.. enhän?
meillä ihan sen takia menee omaan huoneeseen että mä saan nukuttua, kun tuossa kun nukkuu mein kanssa samassa huoneessa niin kuulen liian hyvin kaikki tuhinat ja ähinät. sen takia silloin laitoin alunperin nukkumaan omaan sänkyyn, vaikka isi ois varmasti mein välissä pitänyt.

jep, meniskö imuroimaan? kun aurinkomatkoilla ei ollu thaimaa viel myynnissä ja tjäreborgin ja finnmatkojen tarjonnan oon jo kolunnu läpi. :LOL:
 
Mäkin olen Niiskistä kaipaillut, mutta muistelin kanssa ettei hän vaan ole oikein kerennyt kirjoittelemaan. Toivottavasti koko perhe on kunnossa eikä flunssan kourissa.

Mä olen kerran ottanut äkkilähdön Thaimaahan, ja ihastuin sitten niin paljon että menin sinne puoleksi vuodeksi reppureissulle. Oli kyllä mahtavaa. Olen kolunnut Thaimaan etelästä pohjoiseen ja kutakuinkin kaikki siitä välistä. Jos haluatte häikäiseviä maisemia, porpttavaa aurinkoa ja lämmintä merivettä, niin ihan ykköspaikka on Krabi. Läheisille saarille pääsee helposti, ja jos haluaa tehdä ostoksia niin Krabin keskustaan on varmaan joku 15-20 km matkaa. Turistit oleilee pääasiassa Ao Nangissa, ja se on tosi mukava rantapaikka. Jos mä lähtisin pakettimatkalle, menisin Krabiin. Mutta mä en erityisemmin välitä shopata, mua kiinnostaa snorklailu ja käärme- sekä liskojenbongaus (..jotenka en välttämättä ole paras mahdollinen suosittelija.. ;) )
Jos ei kaipaa rantaelämää, eikä kuuma ilmastokaan houkuttele, niin sitten suosittelen pohjois-Thaimaata ja Chiang Maita. Aika korkealla vuoristossa ihanan hyväntuulinen kaupunki. Hyvät ostosmahdollisuudet.
Bangkokissakin on omat hyvät puolensa, mutta vaatii kyllä aikaa, että ne oppii näkemään, joten en ainakaan menis semmoiselle yhdistelmämatkalle jossa vietetään muutama päivä jossain rantakohteessa ja muutama Bangkokissa. Bangkok on niin saastunut, että siellä tulee kipeäksi ensi alkuun, ja on se senverran kaoottinen paikka ettei kyllä oo lapsellekaan herkkua.
Sitten noita saaria.. Koh Chang oli aikast mukava, Bangkokista muutaman tunnin ajomatkan päässä. Vuoristoinen saari, jossa joka solassa pikkukylä. Ei paljoakaan ostettavaa, mutta muuta aktiviteettia löytyy. Koh Taolla vietettiin pidempi aika, kun siellä oli suomenkielistä sukellusopetusta ja se toimi mun matkakumppanin hyvänä houkuttimena. Sekin oli ihan mukava saari, erityisesti sukeltajien suosima. Ja mä kun lähdin yhden tanskalaisen kaverin kanssa rannasta snorklaan n. 400 metrin päähän niin näin jopa 5 riuttahaita! Oli kyllä mahtavaa. HAssua ajatella, että olen uinut haiden kanssa!
Koh Samet oli kanssa kiva, mutta tosi pikkuinen ja tylsähkö. Merivirrat sekoitti vettä niin, ettei esim. snorklatessa ollut mitään näkyvyyttä. Liirah Laitan sulle yv:nä mun nimen, jos oot facebookissa niin lisää mut kamuihin, näet mun matkakuvia sitä kautta.
 
Täällä kans miettiny et onhan Niisku-neidin neidillä kaikki hyvin..

Ja mitä noihin ruokiin ja syömisiin tulee niin esim. se HIPP-kaurapuuro on alk. 4kk, monilla muilla merkeillö puurot 5-6kk, lihat 5-6kk eli hyvin voi noita antaa kun meenki pimu on jo pian 5.5kk ikäinen.

Ja tarvikkeet yms niin yks sopii yhdelle, toinen toiselle. Ja jos joku ei ole jollekin sopinu, se ei tarkoita etteikö se sopis jolleki toiselle.
 
Heip :wave:
nopeesti laitan viestin kun mua tuolla huudellaan jo...
Eli pidän ensi su 6.4. Me&I kutsut klo 16.00 ja nyt on useempi vieras perunu, joten jos jotakuta teistä kiinnostais tulla, niin laittakaa mulle yv:ä

Ihana aurinko!!! =)
 

Mulla olis 10 purkkia kasvis-kalamuhennosta 8kk jos jollekkin kelpaa. päiväys niissä on tämän vuoden syyskuussa. Mulla itselläni on 4 viikkonen vauva, joka ei kerkee siihen mennessä niitä käyttää. (on mulla kyllä 2v lapsikin, mut sille ei enää semmoset maistu)
asustelen täällä Länsinummessa. Saapi tulla hakemaan jos kelpaa.
:)
 
Iltoja.

Huomioikaa kello aika. :LOL:

On täkin aika istua koneella. Mut oli pakko tulla lukee kuulumiset ja en yhtään tajunnut et omista kuulumisista on pitkä aika.

Eli flunssa jatkuu mulla ei lähde vaikka mitä rohtoja nauttisin :snotty: Pikkuneidillä on päiväpäivän jälkeen hauskempaa alkaa jo melkein nauramaan ääntä vaan ei tule. :LOL: On se niin lutunen kun aamusta heti alkaa äidin nähtyä hymyilemään vaikka kakkat olis housuissa. :D Aika tyytyväinen elämäänsä.

Isukki on hoitanut kaikki yösyöttö että olen saanut nukkua flunssaani pois. Alkaa tää hiukan helpottaa mut lähtis nyt kokonaan.

Ristiäistenkin kanssa tuli ongelmia... eka pappi halusi väkisin tulla meille sopimaan käytännön asioista mutta mieheni sai papin pään käännettyä ja ilmoitti jyrkästi että me haluamme ulkoilla seurakuntasalille sopimaan asioista ei tarvitse papin vaivautua meille. EN jaksais millään siivota ku on tää flunssakin. Noh sitten tuleva kummitäti ilmoittaa että ei PYSTY suoriutumaan kummintehtävistä Ja kummisetä ilmoitti ettei pääse töiltään kastetilaisuuteen että näin hyvin. :kieh:

pakko mennä nyt nukkumaan jospa huomenna olisi parempi olo tai siis tänään... ;)

Liirah Kai ne voikkarikakut oli hyviä?


PS. Pikku neiti voi hyvin ei rohise enää niin pahasti ja niistäjän kanssa saa röörit auki helposti. Neiti rupee aina hymyilee samalla tavalla ku kuvassa kun "niistelen" hänen sieraimiaan auki. Ja kaikki on mulle sanonut et se on lapsen kiduttamista ruveta tunkee sen nenään jotain ja et ne rupee huutamaan. Ei meidän neiti. :D

Ihana pikkumies liirah. :heart:

nyt hyvää yötä.
 
Kiva kuulla niiskis teistä! Ja koita parannella itseäsi. Lepoa, lepoa,lepoa.
Tuohon kummiasiaan kommentoin;
Mä TODELLAKIN lemppaisin molemmat kummit, jos noin on! :eek: Miksei muka selviydy kummintehtävistä? Häh? Siis tulla kirkkoon paikalle kastepäivänä ja muistaa olla läsnä lapsen elämän varrella? Just joo... Vai luuleeko kenties, että kummin tehtävä on ostaa vuosi vuodelta hienompia ja kalliimpia lahjoja? Tuskinpa häntä sen takia kummiksi pyysitte! :LOL: Ei hitto soikoon, kummius on luottamustehtävä, josta EI VOI kieltäytyä. Missä ihmisten käytöstavat oikeesti on? Ja tää toinen tapaus joka ei ehdi... Mikäs merkillinen maailman tärkein ammatti hänellä mahtaapi olla :/ ? Vaikka ois presidentti, niin kyllä yhdet valtiovierailut pitää kummilapsen kastepäivänä jättää väliin! Jämpti juttu.

Taisin kiihtyä nollasta sataseen alle sadasosasekunnin, mutta tuollaiset törpöt käy hermoille! Teidän pikku prinsessalle kelpaa vaan paras, älkää tyytykö tuollaisiin hömelöihin. :heart:

Voikaa hyvin! :wave:
 
Kiva kuulla että Niiskis on tolpillaan, joskin vieläkin nuhan kourissa :)
Ei kyllä ihan munkaan jakeluun mene tuo kummikandidaattien järjenjuoksu :| Toinen ottaa asian liian raskaasti, ja toinen sitten liian kevyesti. No mutta, Snoopyn puheita mukaillen, ehkäpä tällä kaikella on tarkoitus ja maailmankaikkeus onkin sitä mieltä että teidän rinsessan kummeiksi onkin tarkoitettu jotkut ihan toiset! :heart:

Meillä oli tänään Niilon 4kk-neuvola. Taas oli tullut kokoa ihan kivasti, pituutta oli nyt 65,3 cm ja painoa 7630 g. Pipo 43,2.
Nyt sitten äidin kammo toteutui, ja huomenna joudutaan varaamaan aika kielijänteen katkaisuun.. :( Ihan pieni operaatio se on, eikä kuulemma satu kuin pienen hetken jos sitäkään, vaan eipä se minua lohduta.. Kukapa sitä haluais pienelle lapselleen edes sitä pientä kipua.. Operaation tekee hammaskirurgi, ja kuulemma minä makaan siinä hammaslääkärintuolilla Niilo sylissä kun se tehdään.. Voin vannoa että parutaan sitten molemmat, kun mua itkettää jo pelkkä ajatus.. Taidan olla yliherkkä.. :'(
Tänään neuvolassa alkuun meni oikein hyvin, mutta sitten Rva Lääkäri alkoi pelottamaan Niiloa, ja karjunta oli kovaa. Hoitaja ja lääkärikin totesivat, että on totisesti kova ääni, se laukaisee semmoisen kaiku-efektin että tosiaan yhden jos toisenkin korvat soi :LOL: Mutta ihan hyvä kyllä että karjui, silloin se kielijänne on meinaan tosi hyvin esillä.
 
Voi Nipa pientä... :'( Jos susta lilspetti tuntuu tuo operaatio tosi pahalta, niin pitäskö ottaa isi mukaan? Mä TIEDÄN miten kauheaa on kun oma lapsi huutaa hätäänsä niin kovaa kuin henkeä vietäisiin! Neidille laitettiin kanyylia yli tunnin, pää ja käsi täynnä reikiä, huusi ihan sinisenä ja oksensi. Mua alkoi oikein heikottamaan ja oli parempi vaan odotella muualla vaikka tosi pahalta tuntui. Seuraavan kerran hoitajan nähdessään neidin alaleuka alkoi väpättämään, ihmekös tuo.
 
Täytyy toivoa että isi töiltään pääsee.. Tai voin mä mun äitinikin pyytää henkiseksi tueksi. Ja kaipa se siitä, olen tottunut parkuja joten en häpeile vetistellä. Osaan mä sentään sen verran hillitä etten säikytä Nipaa omilla itkuillani. En siis ulvo, nyyhkin vain ja kyynelehdin ;)
Mä voin vaan kuvitella kuinka kamalaa tuo teidän kanyylinasennus oli.. Kyllä sitä niin paljon mielummin antaisi vaikka koko kielensä omasta suustaan jos siitä vaan olisi jotain hyötyä..
 
mä unhotin laittaa: www.meandi.fi sieltä löytyy noi vaatteet - ja sellanen juttu vielä, että toisin kun esim. Lingonilla, vaatteita ei makseta heti, vaan vasta kun ne vaatteet saa. Vaatteiden toimitusaika on sellaset 1,5kk (viimeks ainakin oli) että se antaa vähän joustoa tohon maksamiseen :)
Vielä jos jotakuta kiinnostaa, niin mahtuupi mukaan :wave: (saa tul vaan kattelemaanki, että kummosia vaatteita ovat)
 
snoopy, ne testataan linnankadulla eli ihan julkisella puolella. ainakin alkuun tehtdään ne pricktestit, ja sitten katsotaan miten jatketaan, en tiedä muuta.
meillä on pinja välikausipuvulla vaunuissa. tai sisävaatteet ja se jääkarhun lämpöpussi tms. sillä on niin vaikeastikirjotettava nimi etten muista sitä nyt :D
mites olis kahvitteluja joku päivä?
 

Yhteistyössä