Omppuf, mä olen 4 lapsen äiti varsinais-suomesta. Poika -04, tyttö -06 ja kaksospojat -13. Pikkupojat täyttää tänään 2kk, korjattua ikää tulee myöskin tänään täyteen 38vko.
Sunshine, onko sun omasta mielestä pojat samannäköisiä? Meillä pojat on todella samannäköisiä, toinen on vaan 200g painavampi ja mielestäni se näkyy vielä tässä painoluokassa (3250 ja 3520). Kasvot on Aleksilla sirommat ja nostaessa Lauri tuntuu jämäkämmälle.
Mä luin synnytyskertomusta tossa muutama päivä sitten ja jäin ihmettelemään kun siinä luki näin a:n kohdalla: istukka paino 500g,ISP 42,4%, täydellinen
istukan lisätiedot: istukoiden erillisyys erillinen
kalvot: täydelliset
b:n kohdalla: istukka paino 500g, ISP 36,4%, täydellinen
istukan lisätiedot: istukoiden erillisyys erillinen
kalvot: täydelliset
Mulle muodostu tosta käsitys et ois niinku omat istukat? Mut ei voi olla kun meillä oli ttts, joka on mahdollista vaan identtisillä, ja oltiin Hampurissa operaatiossa, jossa laseroitiin väärät verisuoniyhteydet, jotka oli muodostuneet yhteisen istukan kautta. Osaako joku viisaampi kertoo miten toi kuuluu tulkita ja mikä toi ISP on?
Omppuf, on hyvä että meillä on joukossa tuollainen "konkari"
Sulta voi sit kysyä kaikenlaista vinkkiä
Mäkin kuulun fb:ssä kaksoset ja kolmoset ryhmään, mut se on jotenkin niin suuri yhteisö, et täällä on paljon kivempi kertoa kuulumisia, kun muistaa jokaisen kanssakeskustelijan.
Meillä oli tänään helpotuksen aamu kun pojat saivat äherrettyä ihan ite kakat! Heillä on pari viikkoa ollu paha ummetus ja oon joutunu kuumemittarilla kakattaan kun eivät ole ite pystyneet. Se alkoi kun siirryttiin korvikkeeseen, pojat joi premilonia (keskosmaitoa), mutta lääkäri antoi luvan lopettaa kun painot ovat jo noin hienot
Nyt syödään nan ha1:stä (tietty sekin on kaupan kallein korvike
, mut kolme kertaa halvempaa kun noi keskosvalmisteet) ja ainakin näyttäis sopivan heijän masuille
Koitin myöskin luumusosetta kun keskolasta neuvoivat ja rypsiöljyä sit taas neuvolantädin neuvomana, näistä ei kuitenkaan ollut apua. Mallasuute apteekista ja toi korvikkeen vaihto onnex auttoivat
Meillä pojat yhä edelleen nukkuvat suurimman osan päivästä. Hereilläolo tunteja on yhteensä ehkä 2-3. Toisaalta saa olla tyytyväinen et viel on omaa aikaa
Jk ja pojat